Apple TV kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:05
Goedenmiddag,

Ik zit te overwegen om een Apple TV te kopen, zelf heb ik een iPhone 6 en wil regelmatig toch wat filmpjes streamen op de TV en HBO GO:$. :)

Nu gaan er alleen geruchten rond dat er misschien tijdens de verkoop van Apple Watch ook wel een nieuwe Apple Tv aankomt ?? zou dit kunnen kloppen!

Hebben jullie zelf ook een Apple Tv en wat zijn jullie meningen.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:11
sten123 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:31:
Goedenmiddag,

Ik zit te overwegen om een Apple TV te kopen, zelf heb ik een iPhone 6 en wil regelmatig toch wat filmpjes streamen op de TV en HBO GO:$. :)

Nu gaan er alleen geruchten rond dat er misschien tijdens de verkoop van Apple Watch ook wel een nieuwe Apple Tv aankomt ?? zou dit kunnen kloppen!

Hebben jullie zelf ook een Apple Tv en wat zijn jullie meningen.
Geruchten over een nieuwe Apple TV gaan er al jaren. Ik zeg; koop dat ding gewoon nu. Zo duur zijn ze niet en het is een ideale mediaplayer voor bijvoorbeeld Netflix. Ook makkelijk om je familie/vrienden even mee te laten genieten van je vakantiefoto's en filmpjes op je iPhone.

Of je kunt airplayen vanuit de HBO Go app weet ik niet. Ik weet dat je vanuit de Ziggo app dit bijvoorbeeld niet kan (laatste keer dat ik het checkte in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:52
SquareOne schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Geruchten over een nieuwe Apple TV gaan er al jaren. Ik zeg; koop dat ding gewoon nu. Zo duur zijn ze niet en het is een ideale mediaplayer voor bijvoorbeeld Netflix. Ook makkelijk om je familie/vrienden even mee te laten genieten van je vakantiefoto's en filmpjes op je iPhone.

Of je kunt airplayen vanuit de HBO Go app weet ik niet. Ik weet dat je vanuit de Ziggo app dit bijvoorbeeld niet kan (laatste keer dat ik het checkte in ieder geval).
Airplay vanuit de HBO Go app kan zonder problemen. Ze geven echter aan dat ondertiteling niet mogelijk is. Dit kan volgens mij wel, je moet dan alleen de afstandsbediening gebruiken van de apple tv om de ondertitels aan te zetten. (ik weet het, het slaat nergens op, maar het werkt :-))

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik kijk er elke avond series mee via Netflix. Volgens mij zit er ook een HBO app op?
Prima ding en zou zeker niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 16:22

-d-

De HBO app op de Apple TV (ik neem aan dat je je Apple TV net zoals ik op de VS hebt staan O-)) werkt niet met de Nederlandse HBO. Je kan alleen via iPhone/iPad/etc airplay gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:11
-d- schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:56:
De HBO app op de Apple TV (ik neem aan dat je je Apple TV net zoals ik op de VS hebt staan O-)) werkt niet met de Nederlandse HBO. Je kan alleen via iPhone/iPad/etc airplay gebruiken.
Waarom VS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 10:56
Heb zelf een AppleTV 2 icm jailbreak en XBMC waar ik eerst de Apple TV 1 had (staat nu toe koop in vraag en aanbod) maar bevalt prima! Ook omdat XBMC gewoon airplay ondersteuning heeft om vanaf je iPhone/iPad te streamen.

Verder staan er meerdere app's standaard geinstalleerd, is het mogelijk netflix etc erop te bekijken en als Apple een event heeft streamen ze het meestal ook naar de Apple TV.

NOTE:
Apple TV 3 kan (nog) geen jailbreak krijgen en kan dus alleen Apple zijn software draaien en de daarbij horende ondersteuning voor audio- en videoformaten.

[ Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 06-01-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 08:54
Je kunt natuurlijk gewoon gebruik maken van Plex Connect, hiermee kun je je gehele plex database afspelen op je ATV3. Hier is geen jailbreak voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 16:22

-d-

Voor Hulu & Netflix (toen het nog niet in NL was) apps ;)
Maar dit is grijs gebied waar volgens mij op GoT niet over gepost mag worden dus ben verder stil :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor ervaringen met Apple TV kun je in [Apple TV] Discussietopic - deel 3 terecht. Voor de laatste geruchten kun je het beste kijken in de MacRumors Buyers Guide. Om deze discussie nog een keer te herhalen is wat teveel van het goede, dus dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.