Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken + een beetje gamen ( ik speel alleen low spec games zoals css, cod ), maar ik wil als grand theft auto 5 uit is grand theft auto 5 ook kunnen spelen en die is vrij zwaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-SSD Kingston 120GB
-2x4GB DDR3 Kingston
-250GB HDD
-Dvd speler/brander
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve het geheugen en hardeschijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
En dan heb ik nog een vraagje:
Ik ga dus niet overklokken omdat ik daar geen verstand van heb, kan ik dan gewoon het goedkoopste moederbord kopen? ( of een van de goedkopere )
Tweede vraagje:
Ik dacht aan socket 1150, is dat een verstandige keuze?
Of kan ik toch beter voor AMD gaan?
Derde vraagje:
Hoeveel watt voeding moet ik hebben?
Hier staan de specs die ik nodig heb ( ik weet alleen niet hoe ik die specs met andere onderdelen moet vergelijken dus ik vraag het hier maar voor de zekerheid )
knip
Bedankt alvast.
Huis tuin en keuken + een beetje gamen ( ik speel alleen low spec games zoals css, cod ), maar ik wil als grand theft auto 5 uit is grand theft auto 5 ook kunnen spelen en die is vrij zwaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-SSD Kingston 120GB
-2x4GB DDR3 Kingston
-250GB HDD
-Dvd speler/brander
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve het geheugen en hardeschijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
En dan heb ik nog een vraagje:
Ik ga dus niet overklokken omdat ik daar geen verstand van heb, kan ik dan gewoon het goedkoopste moederbord kopen? ( of een van de goedkopere )
Tweede vraagje:
Ik dacht aan socket 1150, is dat een verstandige keuze?
Of kan ik toch beter voor AMD gaan?
Derde vraagje:
Hoeveel watt voeding moet ik hebben?
Hier staan de specs die ik nodig heb ( ik weet alleen niet hoe ik die specs met andere onderdelen moet vergelijken dus ik vraag het hier maar voor de zekerheid )
knip
Bedankt alvast.
[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 06-01-2015 14:14 ]