Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:21
Ah, die SJ4000 en SJ5000+ (met aardig wat accessoires) lijken mij een goed alternatief voor een dure GoPro. Laat ik de verschillen maar eens goed op een rijtje zetten. :) Ik wil de camera op de motor gebruiken, en ook in de auto (tijdens road trips).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:53
Heb ook een SJ5000+ besteld, nu nog wachten tot het binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb de SJ5000+ sinds een week of twee en loop er natuurlijk mee te spelen.
Heb FW 1.7 erop staan en als eerste actioncam ben ik er wel tevreden over. Camera gaat natuurlijk mee op wintersport in feb.
Hier een timelapse ingesteld op op 5 seconden die ik gisteren gemaakt heb.

[Video: https://www.dropbox.com/s/twjag7n51oyt54f/Timelapse.mp4?dl=0] ?? Waarom werkt dit nou weer niet??

https://www.dropbox.com/s/twjag7n51oyt54f/Timelapse.mp4?dl=0

[ Voor 21% gewijzigd door DoctorV64 op 28-01-2015 11:52 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Ik krijg vandaag ook mijn Ambarella binnen. Marar ben dan natuurlijk net naar mijn werk. Ach, morgen dan maar even ophalen als ik langs huis rij.

Klein vraagje,
kan ik mijn microSD met zo'n SD adaptor gebruiken in zo'n actioncam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Er gaat gewoon een micro SD in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
l3art schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:12:
Er gaat gewoon een micro SD in.
You're kidding. En ik maar denken aan een echte SD

Oke, voor diegenen die het willen weten

Vandaag heeft de Aldi een 32GB, clas 10 microsd in de aanbieding voor 13 euro.

Nette prijs gezien de 3 jaar garantie die je van die gasten krijgt.

Ik ga er iig 1 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46
3 jaar garantie, dikke neus! Die dingen gaan super snel kapot en als je er mee terug gaat zeggen ze dat het ze eigen schuld is in het filiaal. Vervolgens mag je hun hoofdkantoor gaan bellen waar ze je vervolgens niet verder helpen. Bespaar jezelf de moeite en haal voor 3 euro meer een goede samsung via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
pricewatch: Transcend 32GB microSDHC Class 10 + SD adapter

Prima kaartje en voor totaal 15 euro heb je hem thuis in de bus. Werkt prima met de sj4000 dus ongetwijfeld ook met de 5000.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 28-01-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
l3art schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:29:

Prima kaartje en voor totaal 15 euro heb je hem thuis in de bus. Werkt prima met de sj4000 dus ongetwijfeld ook met de 5000.
Oke, thnx.

Heb hier trowuens nog een 16GB liggen. hoelang gaat daar aan film op in HD?

[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 28-01-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:21
l3art schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:29:

Zojuist deze kaart + een SJ5000+ bij dashcammagazijn.nl besteld. :) Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06
maartend schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:34:
[...]

Oke, thnx.

Heb hier trowuens nog een 16GB liggen. hoelang gaat daar aan film op in HD?
Met de SJ4000 kon ik dacht ik 4,5 uur filmen op een 32GB. Zal dus ongeveer de helft zijn.

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dan hoef ik nog geen nieuw kaartje te kopen.

Hij is trouwens binnen. Eergisteren besteld, 181 euro. Met een selfiepoot erbij. Nu checken of hij echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Flipmo

OMG !!

maartend schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:32:
Dan hoef ik nog geen nieuw kaartje te kopen.

Hij is trouwens binnen. Eergisteren besteld, 181 euro. Met een selfiepoot erbij. Nu checken of hij echt is.
voor dat geld mag ik het hopen zeg..
de mijne (sj4000 met wifi) heb ik voor 80 euro gekocht via banggood.
selfiestick erbij voor nog geen 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:42:
https://www.youtube.com/watch?v=EASnXTyRYE8

http://www.banggood.com/S...ra-Sport-DV-p-942459.html
Met deze zit ik dan wel safe? Zal vast wel binnen anderhalve maand van banggood binnen komen (hoop ik :p)
Ik heb dezelfde een tijdje geleden gekocht en via de website van sjcam de laatste firmware erop gezet. Alles werkt prima! Was wel even spannend! Maar kan dus wel met zekerheid zeggen dat het een originele sjcam sj4000 is (wel zonder logo erop geprint dan). Heb trouwens na de update wel het idee dat er betere kwaliteit gefilmd wordt. Zal er binnenkort even een betere review met foto's en beeldmateriaal van maken.

Had er zelfs nog eentje bij gekocht. De eerste op 18 september en de laatste op 8 december 2014, beide had ik mooi snel binnen en beide dus origneel met de laatste firmware upgedate.

Ik gebruik ze vooral om festivals en feesten te filmen, waarbij het nog wel eens kapot kan gaan of gejat kan worden en daarom dit een super alternatief voor de GoPro is. Maar daarbij komt ook wel echt de limit van de chipset naar boven. Voorbeeld hiervan heb ik op vimeo staan, dit filmpje is geheel gefilmd met de sj4000 en vooral het wisselende licht kan hij erg slecht aan, ook de time-lapse is met de sjcam gedaan.

Tevens had ik ook de fout gemaakt om een laag kwaliteit (chinees) sd kaartje te gebruiken, deze niet te formateren tussen de opnames door en had de instellingen van de cam niet helemaal goed staan voor binnen gebruik.

Filmpje geheel gemaakt met de SJCAM.
https://vimeo.com/113032979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:34:
[...]

Ik heb dezelfde een tijdje geleden gekocht en via de website van sjcam de laatste firmware erop gezet. Alles werkt prima! Was wel even spannend! Maar kan dus wel met zekerheid zeggen dat het een originele sjcam sj4000 is (wel zonder logo erop geprint dan). Heb trouwens na de update wel het idee dat er betere kwaliteit gefilmd wordt. Zal er binnenkort even een betere review met foto's en beeldmateriaal van maken.

Had er zelfs nog eentje bij gekocht. De eerste op 18 september en de laatste op 8 december 2014, beide had ik mooi snel binnen en beide dus origneel met de laatste firmware upgedate.

Ik gebruik ze vooral om festivals en feesten te filmen, waarbij het nog wel eens kapot kan gaan of gejat kan worden en daarom dit een super alternatief voor de GoPro is. Maar daarbij komt ook wel echt de limit van de chipset naar boven. Voorbeeld hiervan heb ik op vimeo staan, dit filmpje is geheel gefilmd met de sj4000 en vooral het wisselende licht kan hij erg slecht aan, ook de time-lapse is met de sjcam gedaan.

Tevens had ik ook de fout gemaakt om een laag kwaliteit (chinees) sd kaartje te gebruiken, deze niet te formateren tussen de opnames door en had de instellingen van de cam niet helemaal goed staan voor binnen gebruik.

Toch vind ik het een best leuk filmpje zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Beetje veel ruis, maar ach, wat wil je voor dat geld.
Morgen gaat de SJ4000 met mij mee op wintersport. Benieuwd wat voor mooie filmpjes ik daar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Flipmo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:13:
[...]

voor dat geld mag ik het hopen zeg..
de mijne (sj4000 met wifi) heb ik voor 80 euro gekocht via banggood.
selfiestick erbij voor nog geen 10 euro.
Ik heb de 5000+ Ambarrela. Kost heel netjes rond de 170 dollar bij gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Ik heb uiteindelijk de Sj5000+ voor 140E in huis gekregen. Incl NL direct verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:34:
[...]

Tof filmpje geworden! Zal voorlopig ook wel het laatste filmpje zijn dat je op die locatie kan maken :(
Zelf nog niet bezig geweest met andere firmware erop zetten, ben er altijd beetje huiverig voor.
Als het werkt, dan werkt het zeg maar ;)
(toevallig dat je ook in dit topic rondhangt! oude [EIB] er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Wat is volgens jullie echt een goede, stevige monopod/selfiestick voor de SJ4000?
Heb er zelf twee besteld maar beide waren niet best. Eentje van aliexpress waarbij de schroefdraad te lang was en eentje van (ik dacht Banggood) die ik vaak met moeite uit elkaar geschoven krijg (ondanks de goede resencies) op de website.

Dus wat is nu wel echt een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
Ik heb zelf zo'n uit elkaar geschoven ding (die ook Action heeft/had). Maar als wat betere heb ik ook een Yunteng. Kwaliteit van dat ding is echt goed, en dat voor een paar knaken.

Yunteng op Banggood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Ik zit te twijfelen om een refund te vragen voor de SJ5000+ bij banggood. De camera heeft erg veel bugs, een slechte stabilisatie, kwaliteit vind ik persoon ook zeer slecht door een hoge achtergrond ruis. Wifi werkt niet, de camera loopt met enige regelmaat vast.

Mijns inziens hebben ze afgeraffeld product de markt op gebracht, waarvan ik mij ten zeerste afvraag of alle problemen met firmware updates verholpen kunnen worden. Voor nu, zou ik hem echt afraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
timmert26 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:07:
Ik zit te twijfelen om een refund te vragen voor de SJ5000+ bij banggood. De camera heeft erg veel bugs, een slechte stabilisatie, kwaliteit vind ik persoon ook zeer slecht door een hoge achtergrond ruis. Wifi werkt niet, de camera loopt met enige regelmaat vast.

Mijns inziens hebben ze afgeraffeld product de markt op gebracht, waarvan ik mij ten zeerste afvraag of alle problemen met firmware updates verholpen kunnen worden. Voor nu, zou ik hem echt afraden.
Heb je toch geen fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Nee, fakes zijn nog niet in omloop. Ik heb hem tevens bij Banggood besteld en die leveren volgens mij ook geen fakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:33:
[...]

Tof filmpje geworden! Zal voorlopig ook wel het laatste filmpje zijn dat je op die locatie kan maken :(
Zelf nog niet bezig geweest met andere firmware erop zetten, ben er altijd beetje huiverig voor.
Als het werkt, dan werkt het zeg maar ;)
(toevallig dat je ook in dit topic rondhangt! oude [EIB] er :P
Hej Sander! Inderdaad toeval :) Lache dat je elkaar zo weer tegen komt :P
l3art schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:12:
Wat is volgens jullie echt een goede, stevige monopod/selfiestick voor de SJ4000?
Heb er zelf twee besteld maar beide waren niet best. Eentje van aliexpress waarbij de schroefdraad te lang was en eentje van (ik dacht Banggood) die ik vaak met moeite uit elkaar geschoven krijg (ondanks de goede resencies) op de website.

Dus wat is nu wel echt een goede?
Ik heb deze van Banggood, bevalt mij zeer goed. In gebruik en de bouwkwaliteit.
timmert26 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:12:
Nee, fakes zijn nog niet in omloop. Ik heb hem tevens bij Banggood besteld en die leveren volgens mij ook geen fakes.
Had je zelf ook al de nieuwste firmware erop staan dan? Zit namelijk ook nog te denken om zo eentje te halen bij Banggood.. Begin nu toch wel even te twijfelen. Heb je misschien een voorbeeld filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heb de 5000 ambarella.

2 issues.
App connect niet, dus geen remote control
Bij aansluiten op PC heb ik 1 maal usb verbinding gehad, blijft nu steken op usb-connecting en moet accu verwijderen om te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:21:
[...]

Hej Sander! Inderdaad toeval :) Lache dat je elkaar zo weer tegen komt :P

[...]

Ik heb deze van Banggood, bevalt mij zeer goed. In gebruik en de bouwkwaliteit.
[...]

Had je zelf ook al de nieuwste firmware erop staan dan? Zit namelijk ook nog te denken om zo eentje te halen bij Banggood.. Begin nu toch wel even te twijfelen. Heb je misschien een voorbeeld filmpje?
https://www.youtube.com/w...XEY&&hd=1&autoplay=1&fs=1
review van de 5000+ door iemand van Fok!
hij vergelijkt hem met de gewone sj4000 (zonder wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 09:17
Hier ook maar eens vragen :+ :

Ik heb van banggood een sj4000 ontvangen die het niet doet, hij blijft hangen op het "Welcome" scherm. Ik heb alle FW update's al geprobeerd zonder resultaat. Gisteren de FW van de sjcam site er op gezet en het enige wat het veranderd is is het opstartscherm, maar daar blijft hij ook op hangen. Nou heb ik al een refund gehad van banggood (zonder de cam terug te hoeven sturen :P ) en heb ik een nieuwe gekocht bij dashcammagazijn, maar wie weet is er iemand die dé oplossing weet voor dit probleem.

Zo niet dan gaat hij gewoon de prullenbak in :) , ik heb in elk geval nu een extra accu en alle mounts dubbel!

Ik heb de camera verder nog niet echt veel gebruikt, alleen even wat testfilmpjes gemaakt op de motor: http://youtu.be/q3oBjxl5DEM
Moet zeggen dat de kwaliteit me zeker niet tegenvalt!

Gisteren ook even gekeken hoe lang ik nou kan opnemen met 1 volle accu: (720p 30fps) 1:35 uur.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Weet iemand een leuke hardcase in China te vinden voor de SJ5000+? Dus 1 waar ik hem in kan doen als ik de waterproof case er niet omheen heb zitten.

edit ; App connect niet, dus geen remote control

Opgelost. Had verkeerde app. Je moet niet de SJcam app pakken, maar linkineyes. Achter gekomen door bovenstaande review.

[ Voor 37% gewijzigd door maartend op 03-02-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Dit filmpje heb ik gisteren gemaakt, ik merk gewoon dat er een gigantische ruis op zit, ik weet niet of dit door firmware kan komen of gewoon een sensor iets is? Goede tip is firmware versie 1.7 die al heel wat issues fixed. Ik kan nog steeds geen wifi verbinding krijgen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z8M0F55FerQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
timmert26 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:27:
Ik kan nog steeds geen wifi verbinding krijgen.
hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
als ik op de SJ5000+ wifi aanzet, kan mn telefoon wifi wel vinden (sj5000+ netwerk) wachtwoord: 12345678 vervolgens staat er : verbinden en dan gebeurd er niks. Mijn telefoon verbind gewoon niet met de cam. Ik heb een andere telefoon geprobeerd, idem dito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
timmert26 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:11:
als ik op de SJ5000+ wifi aanzet, kan mn telefoon wifi wel vinden (sj5000+ netwerk) wachtwoord: 12345678 vervolgens staat er : verbinden en dan gebeurd er niks. Mijn telefoon verbind gewoon niet met de cam. Ik heb een andere telefoon geprobeerd, idem dito.
Je moet de app linkineyes gebruiken. De anderen vertonen beschreven gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
ik gebruik de linkineyes app, maar ik kan moeilijk de app gebruiken als mijn telefoon helemala geen verbinding maakt met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
timmert26 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:26:
ik gebruik de linkineyes app, maar ik kan moeilijk de app gebruiken als mijn telefoon helemala geen verbinding maakt met de camera.
Ik had zelfde met de andere apps. Daardoor dacht ik dat je die gebruikte.
Dan weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Furiousz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:59:
Hier ook maar eens vragen :+ :

Ik heb van banggood een sj4000 ontvangen die het niet doet, hij blijft hangen op het "Welcome" scherm. Ik heb alle FW update's al geprobeerd zonder resultaat. Gisteren de FW van de sjcam site er op gezet en het enige wat het veranderd is is het opstartscherm, maar daar blijft hij ook op hangen. Nou heb ik al een refund gehad van banggood (zonder de cam terug te hoeven sturen :P ) en heb ik een nieuwe gekocht bij dashcammagazijn, maar wie weet is er iemand die dé oplossing weet voor dit probleem.

Zo niet dan gaat hij gewoon de prullenbak in :) , ik heb in elk geval nu een extra accu en alle mounts dubbel!

Ik heb de camera verder nog niet echt veel gebruikt, alleen even wat testfilmpjes gemaakt op de motor: http://youtu.be/q3oBjxl5DEM
Moet zeggen dat de kwaliteit me zeker niet tegenvalt!

Gisteren ook even gekeken hoe lang ik nou kan opnemen met 1 volle accu: (720p 30fps) 1:35 uur.
Ik heb een sjcam sj4000 (met sjcam op de camera geprint) en daar is geen "welcome" scherm. Daar komt het sjcam logo en that's it. Geen idee hoe het is bij de versies waar het logo niet op de camera geprint staat maar wel van sjcam zijn. Ik weet wel (ooit een filmpje van gezien op YouTube) dat er nep versies zijn waarbij er welcome komt te staan. Welke versie heb jij gekocht bij banggood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Het is 100% een originele, dat was het eerste wat ik toen heb uitgezocht. Bij mij staat er geen sjcam op de voorkant, klopt ook wel want dat deden ze in het begin nog niet.

Ondertussen nog steeds geen oplossing kunnen vinden, dus de camera komt steeds dichterbij de container te liggen ;)

Gisteren ook nog maar even wat accessoires op dx.com besteld: chest harnas, zuignap en monopod. Kost ook allemaal geen drol he :+ . Nu nog even een 3e accu (met lader) er bij en een extra 32gb kaartje en dan ben ik klaar voor de vakantie :)

[ Voor 29% gewijzigd door Furiousz op 04-02-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik ben ook geinteresseerd in de sjcam, maar zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.

Ik lees nogal wisselende verhalen over de sj5000+ en overweeg om voor de zich toch wel al bewezen sj4000 te gaan. Ik denk dat wifi wel een meerwaarde heeft, zeker omdat de meerprijs klein is?

Waar ik het met name voor wil gebruiken is vuurwerk opnames.
In maart ga ik naar Falles de Valencia (enorm festival met erg veel vuurwerk) en daar wil ik deze zeker gebruiken. Iemand ervaring met het filmen van vuurwerk met de sj4000 (wifi)?

Ik heb wel een aardig vergelijkingsfilmpje gevonden, tov de gopro hero 3 silver....vind de sj4000 daartegen het goed doen:

YouTube: SJ4000 vs GoPro3+ Silver - Fireworks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

paulus_01 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:09:
Ik ben ook geinteresseerd in de sjcam, maar zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.

Ik lees nogal wisselende verhalen over de sj5000+ en overweeg om voor de zich toch wel al bewezen sj4000 te gaan. Ik denk dat wifi wel een meerwaarde heeft, zeker omdat de meerprijs klein is?

Waar ik het met name voor wil gebruiken is vuurwerk opnames.
In maart ga ik naar Falles de Valencia (enorm festival met erg veel vuurwerk) en daar wil ik deze zeker gebruiken. Iemand ervaring met het filmen van vuurwerk met de sj4000 (wifi)?

Ik heb wel een aardig vergelijkingsfilmpje gevonden, tov de gopro hero 3 silver....vind de sj4000 daartegen het goed doen:

YouTube: SJ4000 vs GoPro3+ Silver - Fireworks
geen ervaring met vuurwerk filmen, maar in het voorbeeld filmpje komt de SJ4000 echt stukken beter naar voren als de GoPro 3 silver
beeld is echt veel scherper / minder soft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik heb met oud en nieuw wat vuurwerk gefilmd (kan het filmpje nu alleen niet posten). Beeld was zeker scherp, alleen de kleuren van het vuurwerk waren niet heel duidelijk. Wellicht is dit op te lossen door de SV waarde iets omlaag te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Iemand hier al bekend met Magix Fastcut? Is een leuk en makkelijk programma om je filmpjes mee te (laten) bewerken. Met "1" druk op de knop zet het programma je clips om in een leuk filmpje. Op de website van Magix kun je een gratis probeer versie downloaden.

Gisteren mijn defecte sj4000 maar eens uit elkaar geschroefd. Ik kon echter niets vinden wat niet klopt. Ook het kabeltje van het scherm even los gehad en daarna weer vast gemaakt, maar nog steeds komt de camera na het opstarten niet verder dan het eerste scherm.

Op mijn goede camera heb ik de laatste firmware gezet, verder weinig verschil geloof ik. Alleen de UI is wat strakker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag twee SJ 5000+ (FW: SJcam V 1.7) cams besteld en gisteren binnen gekregen. Gewoon via Nederlandse site http://www.mobius-cam.com. Misschien niet de goedkoopste maar heb goeie ervaringen met deze aanbieder. Gegarandeerd echte spullen en altijd goede service en eerlijk advies. Geen gezeur over echt of fake, korte lijntjes. Vorig jaar een Mobius (is te koop!) bij hem gekocht om te kijken of zo'n cam bevalt tijdens het skiën en zomervakantie. Nu overgestapt op de SJ5000+.

Eerste ervaring is prima. Alles netjes verpakt en veel accessoires erbij.
WiFi verbinding lukte eerst ook niet maar nadat ik de micro sd in cam had gestopt had ik zo verbinding (iOS 8.1.3)
Paar korte opnames gemaakt en ziet er veel belovend uit. Van het weekend hoop ik een stuk op de mountainbike te kunnen filmen. Als er wat bruikbaars tussen zit zal ik het hier melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
omdat Wifi niet werkt op mijn SJ5000+ gaat die terug naar china. Ik heb om een volledige refund gevraagd. Techmoan heeft ook zijn review klaar van de SJ5000+ en ik herken veel van de problemen. Het is een product met potentieel, maar het is te snel op de markt gebracht en bevat nog veel fouten. Ik ga denk ik toch maar voor een sony AS(30/100)v.

Techmoan review:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Techmoan heeft in zn review firmware 1.4 terwijl Deemxl al 1.7 heeft op zn camera. Gaat hier iets fout? Ik hoop en denk dat Techmoan nog wel terug gaat komen op de SJ5000+, hetzelfde deed hij bij de SJ1000. Die is later nog geupdate. Ben benieuwd.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wat een troepapparaat is dit: SJCAM SJ5000+
Audio is gewoon echt 3x niks.
Met koud weer (rond 4C) gaat de batterij max 45mins mee. Bij normaal weer (schijnt) een uur.
(Video) Opname kan alleen in interval van 2, 3 of 5 minuten. Persoonlijk vind ik dit erg irritant.

Dit apparaat is eerder een dashcam met waterdicht hoesje te noemen dan een action cam. Ik heb de mijne terug gestuurd en ga voor een Sony AS30V.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Ik ben ook in het proces, alleen banggood heeft gestopt met reageren nadat ik vroeg om het retouradres en nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
Tot nu toe nog geen mankementen tegengekomen met de SJ5000+. Heb er denk ik nog te weinig mee getest. Hij wordt wel aardig warm na een tijdje filmen. Ook de angle/fisheye lijkt wat meer dan de sj4000. Ik heb net gisteren even een test gedaan met de chestmount door de stad Groningen.

Onbewerkt, 1080p, 60fps, v1.7 firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
So hee, smal stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:40
http://eu.banggood.com/Wh...nd-Clip-wp-Uk-918414.html
http://www.banggood.com/Y...a-CellPhone-p-950627.html

Deze 2 zijn hetzelfde neem ik aan? Die van eu banggood zag ik op de vorige pagina maar die van de normale site is goedkoper en ik heb geen haast. Als t dezelfde zijn.
Heb mn sj4000 ook binnen, zal het vanavond of morgen eens uitpakken en de fiirmware etc controleren

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Laatst online: 09-09 13:14
Musta schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:33:

Deze 2 zijn hetzelfde neem ik aan? Die van eu banggood zag ik op de vorige pagina maar die van de normale site is goedkoper en ik heb geen haast. Als t dezelfde zijn.
Heb mn sj4000 ook binnen, zal het vanavond of morgen eens uitpakken en de fiirmware etc controleren
Ik heb die monopod ook besteld via banggood(eu) en wil hem meenemen op wintersport maar vind hem eigenlijk iets te groot. Moet makkelijk in mijn zakken kunnen namelijk, ik haal er nog een compactere bij. Voor de rest wel prima ding en heel stevig, daardoor wel iets aan de zware kant als je hem helemaal uitschuift. Mijn SJ4000 wifi afgelopen woensdag binnen gekregen en is de "originele", besteld via banggood eu. Moet nog een firmware upgrade doen voordat de app werkt. Wordt geleverd met G20141223V01.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Musta schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:33:

Ik heb onderstaande van eud.dx:

http://eud.dx.com/product...er-844229203#.VN-2cCnb_qA

Op de normale site is hij nog iets goedkoper, maar ik wou hem snel in huis hebben :) . Bevalt verder prima!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Kiezel schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb die monopod ook besteld via banggood(eu) en wil hem meenemen op wintersport maar vind hem eigenlijk iets te groot. Moet makkelijk in mijn zakken kunnen namelijk, ik haal er nog een compactere bij. Voor de rest wel prima ding en heel stevig, daardoor wel iets aan de zware kant als je hem helemaal uitschuift. Mijn SJ4000 wifi afgelopen woensdag binnen gekregen en is de "originele", besteld via banggood eu. Moet nog een firmware upgrade doen voordat de app werkt. Wordt geleverd met G20141223V01.
Furiousz schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:58:
[...]

Ik heb onderstaande van eud.dx:

http://eud.dx.com/product...er-844229203#.VN-2cCnb_qA

Op de normale site is hij nog iets goedkoper, maar ik wou hem snel in huis hebben :) . Bevalt verder prima!!
Die van dx ziet er beter uit, van wat ik zie kan die vanaf 20 cm en max 110 en die yuteng pas vanaf 40 cm en max 121.
Denk dat ik voor die van van dx ga, zal t ook maar via de eu site bestellen, is bijna vakantie daar.
Bedankt voor de hulp!

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 15-02-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Ik had die van mij in 7 (werk)dagen binnen samen met de chest harnas en een zuignap.

Vandaag een korte timelapse gemaakt in de huiskamer. Opzich erg leuk, maar helemaal binnen valt het fisheye effect van de lens erg op. Nou heb ik dit wel 99% kunnen corrigeren d.m.v. Magix Fastcut en Pinnacle, maar dit gaat helaas wel ten koste van de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Wat raden jullie aan van monopod? Ik heb zelf zo'n simpele (van AliExpress, maar die van dx / banggood / mini / ..., zijn toch allemaal dezelfde) maar die werkt niet zo goed.
Wanneer ik mijn SJ4000, met waterproofcase, op de monopod zet en een beetje beweeg met de stick, valt hij gewoon naar beneden :F
Niet stevig genoeg :-(
En ik kan de 'buis' ook niet vastdraaien. Iemand die dit zelf al heeft getest? Of een betere heeft?

Zal binnenkort een wintersportfilmpje erop zetten :7

+ nieuwe koffer binnen!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TdrwiMAm.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UT4bYW7m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VJXREM8l.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door bottom line op 16-02-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heb 5000+. Ga zondag halve marathon in Brighton lopen. Wil gaan timelapsen maar heb enkel originele accu. Ding wil ik 2 uur aan het werk hebben.
Zal dat lukken en hoe stel ik dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
Wie kan mij vertellen waar ik de laatste firmware kan vinden voor mijn SJ4000 wifi? Ik wil graag de app connecten en daarvoor heb ik een update nodig maar www.sjcam.com is al een paar dagen (zover ik heb gekeken) down. Op www.sjcamhd.com kan ik geen firmware vinden...

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidsnake380
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb hem hier vandaan gehaald:

http://metropolitanmonkey...sjcam-sj4000-sj4000-wifi/

App werkt perfect na de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutus de Bruut
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 21:00
Vorige week mijn SJ4000 WiFi ontvangen via Banggood waar ik voor de originele heb gekozen.

Gelijk een firmware upgrade gedaan waarna de camera helemaal niets meer deed, ging niet aan. Na installlatie van de zogenaamde fix firmware welke ik op een ander forum had gevonden werkt de camera weer maar version is dezelfde als bij aankomst van de camera.

Daarna meerdere keren de laatste firware proberen te installeren van af verschillende msd kaartjes maar steeds zelfde resultaat.

Heb ik misschien te maken met een fake? Camera ziet er als een echte uit wanneer ik vergelijk met de plaatjes.

Volgens Setup - Version:
Model: SJ4000WIFI
Version: G20141223V01
Date: Dec 23 2014
Firm: SJCAM

Camera doet het verder prima, alles werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb je wel de goede firmware? Er zijn namelijk versies voor de wifi en de non wifi versie en misschien nog wel meer varianten..
Al bij de link gekeken die hier boven gepost werd en de meest recente firmware van daar gedownload? Goed de instructies gevolgd hoe te updaten?

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 17-02-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutus de Bruut
Ja, zelfs meerdere keren controle gedaan en opnieuw gedownload.
Maar had de firmware van http://www.sjcam.com/en/ gehaald die het nu niet meer doet en lees dat dit de onofficiële website is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:32

JanB

Het ken rotter !!!

Je hebt hoogstwaarschijnlijk een fake. Ik heb hetzelfde issue met Banggood. Na de nodige mailwisseling met hen, zeggen ze dat ze een andere naar mij hebben verstuurd. Deze moet ik echter nog binnen krijgen.

Ik vermoed dat jou camera ook niet met de originele app onder Android werkt en wel onder iOS. De app die ik heb gevonden voor Android die wel werkt, is FinalCam.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutus de Bruut
Heb al e-mail (chinees via google translate naar engels) verkeer met Banggood en heb wat foto's gestuurd, even afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
@Brutus. Ik heb waarschijnlijk dezelfde versie als jou. Ik ga proberen een update te draaien met de firmware van solidsnake380. Heb je een link naar de oplossing om de oude firmware weer terug te krijgen als ik ook een zwart scherm krijg?

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutus de Bruut
Wacht even voor de zekerheid tot ik vanavond thuis ben, kan nu zo 123 de link even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutus de Bruut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
Same here nieuwste fw werkte niet. oude (23-dec) maar weer terug gezet en finalcam geinstalleerd als app. Die werkt wel. Onduidelijk of het nu een "originele" SJCAM is of niet. Lijkt toch redelijk te werken... ben benieuwd of de sensor ook degene is die erin hoort te zitten.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB

JanB

Het ken rotter !!!

Ik vermoed dat Banggoods een batch fake camera's heeft gehad (wellich zelfs onbedoeld). Ik heb hem zelf uit het UK warehouse laten komen. Er staat SJCAM op afgedrukt, maar de firmware van SJCAM werkt er niet op en de camera is niet te bedienen met de app van SJCAM op Android. Tot slot ontbrak de lader in de verpakking.

Uiteindelijk kreeg ik via een support medewerker het aanbod van een refund van 25 dollar. Heb hem maar even uitgelegd dat ik daarmee niet het product heb dat ik wilde hebben. Daarnaast via een andere medewerker het aanbod gekregen dat ze een andere camera naar me zouden sturen. Deze schijnt nu onderweg te zijn.

Er is bij de product beoordelingen ook te zien dat erg veel klanten een verkeerde camera heeft gekregen.

• Brutus de Bruut
Kan de link van de repair firmware niet meer vinden maar heb wel de firmware hier, kan eventueel mailen o op andere manier delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Is de non wifi versie nou deze de nieuwste? 20141218, ik heb net deze geinstalleerd en hij doet t gewoon gelukkig. En welke optie is de time lapse? Ik kan t niet vinden :/

@hieronder, bedankt. Had t op mn reis nog kunnen uitvogelen, want zocht hele tijd naar de 3s maar die blijkt eraf te zijn gehaald..

[ Voor 48% gewijzigd door Musta op 22-02-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Ik heb nog geen nieuwere versie kunnen vinden voor de non wifi. Time Lapse kun je instellen d.m.v. de foto instelling i.p.v. op single, op 5 seconden te zetten.

http://youtu.be/XTH1QWcrkb4

[ Voor 32% gewijzigd door Furiousz op 21-02-2015 13:40 ]

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik ben al een tijdje opzoek naar een budget cam (ik heb hem niet echt nodig maar dat geldt voor de meeste mensen denk ik :p).
Telkens kom ik uit bij SJCam. Sowieso zou ik een model met wifi willen gewoon voor het gemak.
Dan zou ik de keuze kunnen hebben uit SJ4000 WiFi, SJ5000 WiFi of SJ5000+.

Als ik de beeld kwaliteit even naast elkaar hou komt de SJ5000 WiFi er het beste uit.

Het is lastig om een beslissing te nemen tussen SJ5000 en SJ4000 omdat het prijsverschil toch nog wel aanzienlijk is.
De grootste voordelen om toch voor de SJ5000 WiFite gaan is volgens mij:
- grotere beeldhoek
- betere kwaliteit (ook in witbalans tijdens filmen).

mis ik dan nog iets waarmee ik mijzelf over de streep kan halen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Herr Flicker
Qua accessoires krijg je dezelfde dingen geleverd als bij de SJ4000. Een voordeel van de SJ5000 wifi kan ook een 2inch scherm zijn.

Een groter voordeel van de 5000 t.o.v. de 4000 is wel de Panasonic lens. Mijn ervaring is qua materiaal toch betere kwaliteit. Voor de rest zijn de batterijen voor de 4 en 5000 identiek.
Die SJ5000 Wifi is op Banggood ook al in UK warehouse, maar de chinese post is tegenwoordig wel erg snel (en scheelt wel wat natuurlijk).
Met de couponcode 15BGSF (alleen vandaag nog geldig) krijg je dan nog eens extra korting.

SJ5000 Wifi Banggood

• madmaus
die panasonic lens zit alleen op de + versie toch? of ook op de wifi?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Herr Flicker
Novatek 96655 + Panasonic MN34110PA 14MP CMOS.
(Staat ook in de beschrijving, van de link ;) )

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Ik ga over 2 weken op een school een liveregie uitzending houden van een voorstelling, waarin ik ook een SJ4000 gebruik op het podium in de vleugel en op instrumenten etc.
De camera wordt met een lange zelf in elkaar geflanste usb kabel van 25 meter (bestaande uit meerdere kabels en 2 hubs :') ) op een pc aangesloten, fullscreen bekeken met het programma AmCap en de pc stuurt z'n 'monitor' is in feite de video schakeltafel.

Minpuntje: De camera lijkt over usb slechts 720p ipv 1080p uit te sturen.

Is er interesse als ik over een week of 2 hier de link deel naar de livestream? Dan kunnen jullie zien hoe de SJ4000 zich in live omgevingen houd. Misschien interessant. :)

• madmaus
Great. Mooi voordeel van de UK warehouse.
Ik zie alleen bij dat ze niet een set hebben met extra batterij en oplader.

Alieexpress bied zo'n set aan voor 131 dollar. maja dan weet je nooit wanneer je je het krijgt.

• Herr Flicker
Als je zoekt op SJ5000 of SJ4000 in het zoekveld dan krijg je gelijk de goede batterij. Ook in UK warehouse beschikbaar. Je kan nog kiezen uit een enkele extra oplader of een dubbele. Die dubbele vind je wel als je zoekt op SJ5000. Ik heb die zelf in huis en bevalt perfect.

• timmert26
madmaus schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:06:
Great. Mooi voordeel van de UK warehouse.
Ik zie alleen bij dat ze niet een set hebben met extra batterij en oplader.

Alieexpress bied zo'n set aan voor 131 dollar. maja dan weet je nooit wanneer je je het krijgt.
Zie V&A van mij, ik heb een lader en batterij over :9

• maartend
timmert26 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:34:
[...]

Zie V&A van mij, ik heb een lader en batterij over :9
Ik heb een Ambarella. Als dat past en in een envelop past wil ik het graag overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echte exemplaren zijn makkelijk te onderscheiden van de neppe.
De neppe zijn niet slecht, ze zijn echt heel goed van kwaliteit.
Ik heb ze beide verkocht via Marktplaats en heb geen klachten gekregen.

er zijn betrouwbare aanbieders in NL, 1 daarvan is cosinix daar heb ik contact mee voor de accessoires voor de gopro en sjcam.

Al diverse keren geweest en prima service zij kunnen je heel goed adviseren over de cams.

Groeten
Ronald

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 22:34 . Reden: Lijkt op spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Offtopic:

Ik heb eens even op cosinix.nl gekeken, maar heb er toch mijn "vraagtekens" bij. Op de website staat het Webshop Keurmerk terwijl ze (voor zover ik heb kunnen vinden) niet aangesloten zijn bij dit keurmerk. Tevens zijn de artikelen die ze verkopen exact dezelfde als die op dx.com/banggood.com verkocht worden, alleen dan een paar euro duurder. Ook kan ik nergens de algemene voorwaarden en de garantiebepalingen vinden. Dit zegt natuurlijk allemaal niets over de service van de webshop, maar wekt bij mij persoonlijk weinig vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB

JanB

Het ken rotter !!!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:03:
Echte exemplaren zijn makkelijk te onderscheiden van de neppe.
De neppe SJ4000 Wifi die ik ontvangen heb van Banggood is niet van de originele van SJCAM te onderscheiden. Ik heb later alsnog een originele ontvangen, maar aan de camera zelf is het niet te zien, ik zie geen verschillen.

Het enige is dat het lettertype van het menu van de nepper niet zo strak is als dat van de echte en er een verschil in firmware versie zit. Daarnaast is de nepper niet te updaten met originele firmware (dan doet ie het niet meer) en is via Andriod niet met de SJCAM app aan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
Die cosinix.nl lui zijn wel jatters zijn. Dat keurmerk krijg ik mijn vraagtekens bij. Ook het SJ-Camera plaatje is gejat van de Fransozen sj-camera.fr

Zoals Furiousz al zegt, ziet er niet echt betrouwbaar uit.

@JanB, ik heb nu ook zo een in huis, niet van een echte te onderscheiden. Toch kan ik de app niet aansturen met android zoals je aangeeft. Firmware updaten lukt ook niet.
Banggood probeert het telkens op te lossen met een of ander firmware file.. ik wil gewoon een echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Heeft er hier iemand een opbergcase voor zijn camera? Lijkt me wel handig om alles in op te kunnen bergen. Ik twijfel nog even tussen de medium en de large uitvoering, maar gezien alle mounts en accessoires die ik heb denk ik dat het een large moet worden.

Ervaringen met dergelijke cases zijn welkom :) !

http://m.banggood.com/Lar...oPro-HD-332-p-927125.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Guys, klopt het dat je maar 40-45 op 1 accu doet met de Sj5000?

Dit is voor mij de enige reden om hem eventueel niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een sjcam m10 kopen bij cameratrend.nl, iemand ervaring met hun en met de M10 ?
Deze lijkt mij ivm klein model prima voor mijn motorhelm.
Iemand tips

Renae

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:04
Furiousz schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:56:
Heeft er hier iemand een opbergcase voor zijn camera? Lijkt me wel handig om alles in op te kunnen bergen. Ik twijfel nog even tussen de medium en de large uitvoering, maar gezien alle mounts en accessoires die ik heb denk ik dat het een large moet worden.

Ervaringen met dergelijke cases zijn welkom :) !

http://m.banggood.com/Lar...oPro-HD-332-p-927125.html
Heb hier een M case en die is inderdaad te klein, helemaal als je er zelf wat extra bij koopt (floater, selfiestick etc).
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:55:
Ik wil een sjcam m10 kopen bij cameratrend.nl, iemand ervaring met hun en met de M10 ?
Deze lijkt mij ivm klein model prima voor mijn motorhelm.
Iemand tips

Renae
De M10 is 'even groot' als de SJ4000 ;) Alleen zit het in een ander formaat. De M10 is een stuk dikker bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Ik had al zo'n vermoeden inderdaad. Dan word het dus een large case :) .

Ik heb 1 keer de sj4000 op mijn motorhelm gehad, maar ik vond het echt helemaal niets!!! Hij vangt veel te veel wind. Hiervoor had ik een ContourHD en die was door zijn vorm perfect voor op een helm. Tevens vond ik het bedienen van de sj4000 erg lastig als hij op mijn helm zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 13:13
Haha, was ik bijna over de streep om een 5000 te kopen, krijg je dit. nieuws: Xiaomi kondigt goedkope actiecamera aan

Ben benieuwd hoe deze camera het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Hoewel ik echt een fan ben van de producten van Xiaomi (heb ondertussen mijn 3e Xiaomi gsm), vind ik de camera wat minder geslaagd. Het ontbreken van een display vind ik een bijzonder groot minpunt. Nu kan je natuurlijk wel via een app op je telefoon zien wat je filmt, maar dit betekent ook dat als je even snel de settings wil veranderen je eerst je telefoon er weer bij moet pakken. Ik ben wel erg benieuwd naar de film kwaliteit.

Ik ben hem al in een paar webshops tegen gekomen, prijzen variëren van +/- $85,- tm $120,-. Heb nog niet kunnen vinden of deze camera compatibel is met alle gopro/SJ mounts

[ Voor 16% gewijzigd door Furiousz op 03-03-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de sjcam m10 ook in nederlandse taal menu heeft ?

Groeten
Renae

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Ja, dat weet ik. Koste me 3 seconden om dat op te zoeken op Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furiousz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:50:
Ja, dat weet ik. Koste me 3 seconden om dat op te zoeken op Google ;)
😄 kon het zelf niet vinden! Dussssssssss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik heb net de sj5000 wifi besteld bij gearbest.
Hopelijk arriveert hij voor 15 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Versie 1.9 voor de SJ5000+ is uit:

http://www.sjcam.com/download/SJ5000_Plus_FW_V1.9.zip

Tevens is op dit forum een brede discussie over veel voorkomende problemen bij de SJ5000+ en oplossing erbij: http://www.rcgroups.com/f...ead.php?t=2299293&page=92

[ Voor 50% gewijzigd door timmert26 op 04-03-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Thnx Timmert

Most significant changes are:

Loop mode: If you have it off, it will record 20 minutes video

Wifi: Better conection, some people had trouble conecting with the camera and others it didnt work very good, mine went on and off on its own

Better menu interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
Ik heb een probleempje met men sj4000.
Ik had em van banggood gekocht, er stond geen logo op maar het is de oude versie en was volgens mijn visuele testen niet fake.

Ik merkte dat er echter nieuwere firmware was, hierna was de knop beneden plots de ok knop geworden. Nu hebben er nog wel mensen last van dit probleem maar kan iemand me helpen een werkende firmware te vinden waardoor ik gewoon weer men camera normaal kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
unrealbe schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:22:
Ik heb een probleempje met men sj4000.
Ik had em van banggood gekocht, er stond geen logo op maar het is de oude versie en was volgens mijn visuele testen niet fake.

Ik merkte dat er echter nieuwere firmware was, hierna was de knop beneden plots de ok knop geworden. Nu hebben er nog wel mensen last van dit probleem maar kan iemand me helpen een werkende firmware te vinden waardoor ik gewoon weer men camera normaal kan gebruiken?
Wat zegt Banggood?
Lijkt mij eerder een fake sj4000.

Google op "sj4000 old firmware" geeft wel een aantal goede hits waaronder :
http://actioncamfaq.com/tag/sj4000/
http://sportcams.info/sdm_categories/firmware/

[ Voor 3% gewijzigd door madmaus op 04-03-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:44
Banggood lijkt me toch niet al te leggit na het gehele topic door te lezen. Waarom niet van de originele sjcam website bestellen? Of ' http://www.dashcammagazijn.nl/ ' , is ook al een heel stuk dichter dan China..

Edit: Toestel (guardo action cam) in onderstaande link kun je momenteel voor een mooie prijs meenemen:

http://shop.nieuwsblad.be...-PiesEjYfVFcAAAFLz3s_oV.m

Als deze camera echt de moeite zou zijn, zou dit wel goeie koop zijn denk ik.

[ Voor 38% gewijzigd door Rubberen op 09-03-2015 17:59 ]

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste