Hallo allemaal, ik heb een account geregisteerd vandaag op tweakers.net maar ben al lange tijd een trouwe lezer, ik ben op zoek naar een redelijke Game-PC voor mijzelf het is echter de eerste keer dat ik er zelf een bouw dus zou ik graag wat advies krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik bouw deze PC om te gaan gamen, daar vallen eigenlijk alle moderne games onder, van Starcraft 2, Borderlands tot Assassin's Creed en CS:GO of G-Mod, maar ik wil ook graag nieuwe Triple A releases op hoge settings kunnen draaien (voor zover dat mogelijk is met dit budget natuurlijk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs wil ik rond €750 houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen naar deze PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een core i3/i5 en een zo goed mogelijke videokaart, bijvoorbeeld de r9 280(x) of 290
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de voeding modulair is maar dit hoeft niet perse, ook zou een redelijk geprijsde case met een window leuk zijn.
Ga je overklokken?
Als de configuratie games op hoge settings in 1080p kan draaien zie ik geen reden om te overklokken.
Edit: ik heb mijn voorlopige lijst bijgevoegd, graag advies of opmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik bouw deze PC om te gaan gamen, daar vallen eigenlijk alle moderne games onder, van Starcraft 2, Borderlands tot Assassin's Creed en CS:GO of G-Mod, maar ik wil ook graag nieuwe Triple A releases op hoge settings kunnen draaien (voor zover dat mogelijk is met dit budget natuurlijk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs wil ik rond €750 houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen naar deze PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een core i3/i5 en een zo goed mogelijke videokaart, bijvoorbeeld de r9 280(x) of 290
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de voeding modulair is maar dit hoeft niet perse, ook zou een redelijk geprijsde case met een window leuk zijn.
Ga je overklokken?
Als de configuratie games op hoge settings in 1080p kan draaien zie ik geen reden om te overklokken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | MSI Z97 PC Mate | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 179,- | € 179,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Cooler Master Jetflo witte led, 120mm | € 10,90 | € 10,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Corsair CS450M | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 730,10 | |
Edit: ik heb mijn voorlopige lijst bijgevoegd, graag advies of opmerkingen.
[ Voor 77% gewijzigd door 259tim op 04-01-2015 14:14 . Reden: Dingen toegevoegd. ]