Iemand bekend en/of ervaring met goedkopeexterneharde.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 2.302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-10 09:31
Hoi!

Zoals de titel omschrijft; iemand bekend met de webshop www.goedkopeexterneharde.nl?

Levert vrij goedkope producten, maar weinig informatie over te vinden.

Bijv. een Seagate Slim 500gb harde schijf voor maar €20,- terwijl die bij Bol.com €55,- is geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bol.com is niet de goedkoopste, maar met zulke prijzen moet je je vaak afvragen of het allemaal klopt.

Die website ook :')
Deze website is gericht op bedrijven en particulieren. Prijzen zijn BTW.
Ik zie allemaal rare teksten, omschrijvingen en veel zaken die er op het eerste gezicht al 'opvallend' uitzien

[ Voor 44% gewijzigd door Viper® op 03-01-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

SuBBaSS

-has Ryzen

Zal wel aan mij liggen, maar bij zo'n naam vermoed ik eerder een webshop voor voorbinddildo's.

Lijkt dit "to good to be true?" in jouw ogen? Zo ja; "It probably is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De website ziet er super amateuristisch uit en bevat een hoop grove fouten. Ik zou het niet riskeren. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten heb je kans je billen te branden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Geen iDeal als betaalmiddel, zegt denk ik ook wel wat. Plus vreemde domeinnaam, als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in het SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
Daar kan ik niet veel meer aan toevoegen dan het slotje. Als je op SIDN de whois doet, is het geregistreerd door een email adres fanjuly8@hotmail.com welke op het web weer gelinkt is aan allerlei vage constructies en websites. Oftewel: too good to be true.

Edit: met dank aan user 8088 nog wat meer info over waarom het niet te vertrouwen is:

Er staat geen (verplicht) KvK nummer op de site en ook niet in de algemene voorwaarden. Wel wordt op verschillende pagina's geclaimd dat het onderdeel is van TC Trading Company. Dat bedrijf staat wel ingeschreven bij de KvK en vermeldt het volgende:
Letop! Internet criminelen hebben de website "goedkopeexterneharde.nl" geopend, dit is een chinees bedrijf die handeld in horloges en juwelen, en dat er meer geld afgeboekt wordt dan wat u zou moeten betalen, het is duidelijk dat u hier geen bestelling moet plaatsen daar DIT GEEN WEBSITE VAN TC TRADING COMPANY IS!

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 03-01-2015 17:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.