Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
hi ik wil een nieuwe computer kopen waar ik vrij veel op zou gamen maar ook andere dingen zoals filmpjes kijken/maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek een computer van ongeveer 450 + operation sytem iemand ideeën?
Er is niks overgebleven van me oude computer dat ik kan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb heel weinig verstand van dingen wat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wel A merken of dergelijken.
Ga je overklokken?
Maximale
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
hi ik wil een nieuwe computer kopen waar ik vrij veel op zou gamen maar ook andere dingen zoals filmpjes kijken/maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek een computer van ongeveer 450 + operation sytem iemand ideeën?
Er is niks overgebleven van me oude computer dat ik kan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb heel weinig verstand van dingen wat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wel A merken of dergelijken.
Ga je overklokken?
Maximale