Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Volgend jaar een technische studie, ook een actieve gamer

Pagina: 1
Acties:

• TheFadeAway
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 16:25
Wat ga je met je laptop doen?
Volgend jaar ga ik Maritieme Techniek studeren aan de TU Delft, hierbij zal ik waarschijnlijk de nodige tekenprogramma's gaan draaien, daarnaast speel ik graag triple-A titles.

Wat is je budget?
Ik heb circa 1500,- euro beschikbaar, als de laptop nog een beetje meer futureproof is dan vind ik het niet erg er nog wat meer bij te leggen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks naar de faculteit en ook thuis op de bank.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb op dit moment twee laptops waar ik naar kijk; de MSI GS60 2PE-212NL en de MSI GS60 2QE-028NL. Het model met de GTX 970m beschikt ook over een 3k scherm, wat voor mij niet persé een must is. Ik lees over het model met de GTX 970m dat deze een stuk stiller is en ook koeler blijft dan de GTX 870m, dit ook nog het feit dat hij sneller is dan de GTX 870m. Ik sta open voor eventuele suggesties.

[ Voor 11% gewijzigd door TheFadeAway op 02-01-2015 14:03 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zou er even mee wachten. Over een paar dagen begint de CES 2015 waar weer een hele reeks nieuwe gaming laptops zullen worden aangekondigd, dus dan heb je veel meer keus en zullen laptops met een GTX970/980 wat betaalbaarder worden aangezien die er nu nog amper zijn.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 08:25
meestal worden er ook prima laptops aangeboden via de TU. Zie diverse topics in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1594676

daar heb je denk ik voor een prima prijs een mooie degelijke studie laptop waar je ook nog wel de nodige games op zou kunnen spelen.

...