Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel vooral League of Legends, maar wil zometeen ook GTA V fatsoenlijk kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog 4 Samsung F4 schijven welke ik mee wil nemen naar dit systeem. Ooit wil ik die nog in een NAS oid stoppen, maar tot die tijd gaan ze mee in de gewone desktop. Muis, toetsenbord heb ik. Ook gebruik ik 2 beeldschermen (2x 1920x1200), maar voor het gamen zal ik toch altijd maar 1 scherm gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit nog een beetje te twijfelen over welke videokaart ik wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, het gaat mij vooral om bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever geen energieslurper omdat de computer toch wel veel aan zal staan, maar aan de andere kant zal een game/pc toch best wat energie verbruiken. Dit is ook de reden dat ik voor een gold voeding heb gekozen
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
De processor, moederbord en geheugen combinatie heb ik al vaker voorbij zien komen, dus dat zit volgens mij wel goed. Ik twijfel zelf vooral over de videokaart. Daar wil ik eigenlijk niet meer dan 200 euro aan uitgeven. Voor nu ben ik dan ook aan het kijken naar een 2e hands R9 290 zoals bijvoorbeeld deze
V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X -- REFURBISHED
Mijn vraag is eigenlijk of deze videokaart voor nu niet een beetje overkill is en of ik niet meer waard voor m´n geld heb als ik een 270 of 280 koop.
Daarbij wil ik graag een modulaire voeding en weet ik niet zeker of 450 watt genoeg is voor een R9 290
Ik speel vooral League of Legends, maar wil zometeen ook GTA V fatsoenlijk kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog 4 Samsung F4 schijven welke ik mee wil nemen naar dit systeem. Ooit wil ik die nog in een NAS oid stoppen, maar tot die tijd gaan ze mee in de gewone desktop. Muis, toetsenbord heb ik. Ook gebruik ik 2 beeldschermen (2x 1920x1200), maar voor het gamen zal ik toch altijd maar 1 scherm gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit nog een beetje te twijfelen over welke videokaart ik wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, het gaat mij vooral om bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever geen energieslurper omdat de computer toch wel veel aan zal staan, maar aan de andere kant zal een game/pc toch best wat energie verbruiken. Dit is ook de reden dat ik voor een gold voeding heb gekozen
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 163,- | € 163,- |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 280,50 | € 280,50 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Seasonic G-Serie 450 Watt | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 860,20 |
De processor, moederbord en geheugen combinatie heb ik al vaker voorbij zien komen, dus dat zit volgens mij wel goed. Ik twijfel zelf vooral over de videokaart. Daar wil ik eigenlijk niet meer dan 200 euro aan uitgeven. Voor nu ben ik dan ook aan het kijken naar een 2e hands R9 290 zoals bijvoorbeeld deze
V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X -- REFURBISHED
Mijn vraag is eigenlijk of deze videokaart voor nu niet een beetje overkill is en of ik niet meer waard voor m´n geld heb als ik een 270 of 280 koop.
Daarbij wil ik graag een modulaire voeding en weet ik niet zeker of 450 watt genoeg is voor een R9 290