Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan hier mee te gaan gamen, de meeste games graag wel op high kunnen spelen zoals fifa 15, the crew etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit wel met een max bedrag van 500 euro opgescheept, exclusief randapparatuur en windows natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten een toetsenbord en muis heb ik nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb liever een SSD dan een HDD maar als mijn budget het niet toelaat, dan maar een hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek, maar iig geen crappy c merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een systeem dat eigenlijk lijkt op een ps4/xbox one/alienware alpha. Maar dan iets meer computer, moet windows op dus geen steam os. Verder moet het een relatief kleine kast zijn, maar iets groter dan een console mag wel
Ga je overklokken?
Dat was ik niet van plan
ja en dan mijn setup alvast:
Ik heb expres voor de groene kant gekozen omdat die en wat zuiniger zijn, en wat minder hitte produceren dan de AMD broertjes, wat misschien wel een puntje is in zo'n kast.
Ik hoor jullie mening wel, thx alvast
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan hier mee te gaan gamen, de meeste games graag wel op high kunnen spelen zoals fifa 15, the crew etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit wel met een max bedrag van 500 euro opgescheept, exclusief randapparatuur en windows natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten een toetsenbord en muis heb ik nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb liever een SSD dan een HDD maar als mijn budget het niet toelaat, dan maar een hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek, maar iig geen crappy c merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een systeem dat eigenlijk lijkt op een ps4/xbox one/alienware alpha. Maar dan iets meer computer, moet windows op dus geen steam os. Verder moet het een relatief kleine kast zijn, maar iets groter dan een console mag wel
Ga je overklokken?
Dat was ik niet van plan
ja en dan mijn setup alvast:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon 5350 Boxed | € 49,- | € 49,- |
| 1 | ASRock AM1B-M | € 26,- | € 26,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Silverstone Milo ML04 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Sitecom Wi-Fi USB Adapter AC450 | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 548,75 | |
Ik heb expres voor de groene kant gekozen omdat die en wat zuiniger zijn, en wat minder hitte produceren dan de AMD broertjes, wat misschien wel een puntje is in zo'n kast.
Ik hoor jullie mening wel, thx alvast