Heeft er iemand weet of Nintendo binnenkort of binnen lang met een nieuwe console à la PS4 op de proppen gaat komen of zouden ze nog een paar jaar verder teren op de Wii U?
Die gaan nog wel even door denk ik maar mijn kristallen bol ligt bij Jomanda om opnieuw ingestraald te worden dus helemaal zeker ben ik niet.
De new 3ds hansheld is onlangs aangekondigd een nieuwe console lijkt niet in het gebruikelijke schema te passen. Noch zou het vreemd zijn i.v.m. de aankondigingen en het nog noet uit zijn van alle 'generatie' titels.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Koop gewoon een Wii U, beste console dit jaar. En Nintendo games zien er prachtig uit.
Steam/XBL: Avioto
Ja. Sowieso weet Satoru Iwata het. Maar ik denk niet dat hij op Tweakers zit.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:17:
Heeft er iemand weet of Nintendo binnenkort of binnen lang met een nieuwe console à la PS4 op de proppen gaat komen of zouden ze nog een paar jaar verder teren op de Wii U?
De Wii U is de next gen (eigenlijk current gen) console van Nintendo. Zij waren het eerst met het releasen van een console in de 8ste generatie.
Precies dit.Erapaz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:20:
De Wii U is de next gen (eigenlijk current gen) console van Nintendo. Zij waren het eerst met het releasen van een console in de 8ste generatie.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Sowieso is de WiiU pas dit jaar een beetje op stoom gekomen. Titels als Mario Kart, Hyrule Warriors, Super Smash Bros en een goed 2015 in het vooruitzicht hebben de verkopen een beetje omhoog gestuwd, en Nintendo zou er momenteel geen goeie zet aan doen om wéér met een nieuwe console te komen.
Je kunt nog minimaal een jaar of 2 vooruit met je huidige WiiU, zo niet langer
Je kunt nog minimaal een jaar of 2 vooruit met je huidige WiiU, zo niet langer
The Elder Scrolls: Legend of Zelda (hoe de nieuwe open-world LoZ die voor 2015 op het programma staat maar mogelijk 2016 gaat worden) ziet er ook érg goed uit. Wel weer een "stijlkeuze" geweest maar goed, zeiken over windwaker (erg mooie remake met een stuk irritatie er uit voor WiiU beschikbaar!) deden we ook.
Overigens: vlak Mario-land games niet af, erg leuk nog steeds. Beste console van het moment. Bayonetta is ook erg tof.
Overigens: vlak Mario-land games niet af, erg leuk nog steeds. Beste console van het moment. Bayonetta is ook erg tof.
Gewoon een WiiU halen, basic versie is regelmatig voor minder dan 200 te krijgen. De games zijn pas dit jaar op gang gekomen en de WiiU zal nog wel tot 2017 of 2018 de huidige console blijven. Meestal gaan ze wel 6 jaar met een console door ( de handhelds gaan wel wat sneller)
Dit topic heeft weinig waarde. De Wii U is nog niet extreem lang op de markt, dus een opvolger laat waarschijnlijk nog wel even op zich wachten. Voor Wii U vragen kun je in het topic terecht wat hierboven genoemd word.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.