Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem met Adobe cs6 werken en AutoCAD dit zal ik redelijk vaak gebruiken.
En voor zo nu en dan een video bewerken bijvoorbeeld een aftermovie, dit doe ik met Sony Vegas 13 Pro simpel werk dus. En natuurlijk te huis tuin en keuken varianten. Qua games hooguit een enkele keer minecraft maar dit is niet de prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag mag maximaal rond de 700 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Flatron monitor van LG maar verder niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik Denk 8gb ram nodg te hebben
1x SSD 256 GB alleen voor windows en kleine bestanden meeste sla ik op in de Cloud.
Intel Core I5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel werk ik al een tijd mee altijd nog goed bevallen maar ik sta ook open voor nieuwe merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stille pc.
Ga je overklokken?
Heel mischien maar ik denk het niet.
Zelf heb ik een systeem samen gesteld ik denk dat dit voldoende is maar ik weet het niet zeker. Ik zit over de videokaart te twijfelen en de of er voldoende voeding aanwezig is 500 Watt.
Ik wil met mijn nieuwe systeem met Adobe cs6 werken en AutoCAD dit zal ik redelijk vaak gebruiken.
En voor zo nu en dan een video bewerken bijvoorbeeld een aftermovie, dit doe ik met Sony Vegas 13 Pro simpel werk dus. En natuurlijk te huis tuin en keuken varianten. Qua games hooguit een enkele keer minecraft maar dit is niet de prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag mag maximaal rond de 700 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Flatron monitor van LG maar verder niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik Denk 8gb ram nodg te hebben
1x SSD 256 GB alleen voor windows en kleine bestanden meeste sla ik op in de Cloud.
Intel Core I5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel werk ik al een tijd mee altijd nog goed bevallen maar ik sta ook open voor nieuwe merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stille pc.
Ga je overklokken?
Heel mischien maar ik denk het niet.
Zelf heb ik een systeem samen gesteld ik denk dat dit voldoende is maar ik weet het niet zeker. Ik zit over de videokaart te twijfelen en de of er voldoende voeding aanwezig is 500 Watt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 750 Ti (GV-N75TOC-2GI) | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | Spire CoolBox F8 | € 23,99 | € 23,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 75,91 | € 75,91 |
| 1 | Cooler Master B500 | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 715,25 | |