Hallo,
Ik zoek al een tijd naar een goeie game pc, maar ik heb veel moeite om de goeie onderdelen te vinden. Zouden jullie misschien een systeem in elkaar kunnen flansen, want ik heb er echt geen verstand van!
Bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag mee gamen natuurlijk (het liefst op high settings of hoger). Ik zou dan graag BF4 willen spelen en World of Tanks. Misschien Euro Truck Simulator 2 als dat niet te veel gevraagd is. Af en toe een word docu'tje voor school en hier en daar een powerpoint, maar dat kan elke pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er ongeveer 500 Euro voor neerleggen. Max is 550, zeker niet meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit word mijn eerste pc (zelfbouw) dus ik heb helemaal geen onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst een Intel processor. Ik wil wel graag een videokaart, maar ik denk niet dat dat nog in het budget past en dat ik die beter later kan kopen en nu nog daarvoor ga sparen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet, behalve dan die Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet lekker koel blijven en niet te veel geluid maken. Voor de rest maakt 't niet uit.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken.
Ik heb hier al wat bij elkaar gehaald
Ik zoek al een tijd naar een goeie game pc, maar ik heb veel moeite om de goeie onderdelen te vinden. Zouden jullie misschien een systeem in elkaar kunnen flansen, want ik heb er echt geen verstand van!
Bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag mee gamen natuurlijk (het liefst op high settings of hoger). Ik zou dan graag BF4 willen spelen en World of Tanks. Misschien Euro Truck Simulator 2 als dat niet te veel gevraagd is. Af en toe een word docu'tje voor school en hier en daar een powerpoint, maar dat kan elke pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er ongeveer 500 Euro voor neerleggen. Max is 550, zeker niet meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit word mijn eerste pc (zelfbouw) dus ik heb helemaal geen onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst een Intel processor. Ik wil wel graag een videokaart, maar ik denk niet dat dat nog in het budget past en dat ik die beter later kan kopen en nu nog daarvoor ga sparen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet, behalve dan die Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet lekker koel blijven en niet te veel geluid maken. Voor de rest maakt 't niet uit.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken.
Ik heb hier al wat bij elkaar gehaald
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Raijintek Metis Zilver Window | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 42,- | € 42,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 448,45 | |