Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Ik kan niet reageren op berichten in mijn inbox

Pagina: 1
Acties:

• WoRsTjUh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42
Onder Berichten->Inbox

Heb ik geen reageer knop op berichten/discussies in mijn Inbox. Als ik een bericht open heb ik alleen een knop 'Nieuwe discussie' ter beschikking. Ben daardoor genoodzaakt telkens een nieuwe discussie te starten

Browsers getest:

Firefox 34.0.5
Internet Explorer 11
Chrome 39

Win7, Svr 2012R2

Of ben ik abuis en zie ik ergens gewoon wat over het hoofd???

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:03

crisp

Devver

Pixelated

Zet het vinkje bij 'Berichten' aan in je voorkeuren ;)

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ehm, crisp, is dat nog altijd die ene bug? :P

Is er volgens mij al een jaar of 2 inmiddels. \[bug?] geen reply knop voor PM's?

[ Voor 54% gewijzigd door Raven op 29-12-2014 11:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ja, ticket krijgt nooit prio...

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ook niet omdat er toch nog steeds Tweakers zijn die er tegenaan lopen?

Maar kan er anders niet een workaround toegepast worden? DM bij ontvanger automatisch aan laten zetten als er een DM aankomt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:32:
Ook niet omdat er toch nog steeds Tweakers zijn die er tegenaan lopen?

Maar kan er anders niet een workaround toegepast worden? DM bij ontvanger automatisch aan laten zetten als er een DM aankomt?
Ik zal het ticket wel weer eens schoppen, waarschijnlijk is het makkelijk te verhelpen. Een workaround zal dan minstens net zoveel tijd kosten.

Het probleem speelt eigenlijk alleen bij oudere accounts van mensen die niet zo heel regular zijn. Al sinds een aantal jaar staat die setting standaard aan bij nieuwe leden.

Intentionally left blank

• WoRsTjUh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42
Check, workaround toegepast :D

En wanneer komt de fix? ;)

*kuch* natuurlijk gelijk een feature request... verwijderen van eigen gestartte discussies die nog niet gelezen zijn door deelnemers :+

[ Voor 53% gewijzigd door WoRsTjUh op 29-12-2014 15:37 ]

Pagina: 1