Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug?] geen reply knop voor PM's?

Pagina: 1
Acties:

• TheWickedD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04-2024
(jarig!)
Beste devvers,

Ik heb zojuist voor het eerst een PM gestuurd en antwoord ontvangen, maar zie geen knop om wer verder te beantwoorden. Zie deze screenshot: Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/9690/11941374.png.

Verder was het ook moeilijk om de PM te sturen. Nergens op het gebruikersprofiel zag ik een knop voor het versturen van PM's. Ik moest de naam van de ontvangende gebruiker met de hand invoeren.

Begrijp ik gewoon niet hoe PM's werken of zit hier iets fout? Ik draai trouwens de IE10 preview op Windows 7, mocht dit iets uitmaken.

Bedankt voor tijd en eventuele uitleg als ik iets niet blijk te begrijpen!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je moet in http://gathering.tweakers.net/forum/preferences even Direct Messages aanzetten :)

Geen idee hoe je het precies voor elkaar hebt gekregen om dan die DM te versturen, maar zodra je DM's in je voorkeuren aanzet, dan wordt het in elk geval een stuk makkelijker :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences en dan de tab forum. Staat onder privacy je DM wel aan?

Overigens lijkt het me een bug dat je wel kunt sturen terwijl het uit staat. Het lijkt erop dat deze instelling alleen in de frontend afgehandeld wordt?

[ Voor 43% gewijzigd door P_de_B op 18-11-2012 12:39 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zie geen DM icoon bij TheWickedD, dus het zal wel uit staan. Wel knap dat hij dan toch een DM heeft weten te versturen :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 01:08

Wiethoofd

Broadcast TOM

@Orion84 (en Raven), vanuit de V&A is het mogelijk DM's te sturen zonder dat je deze default ingeschakeld hebt staan. Na verzending werd deze in TWK6 meteen ingeschakeld, dit is dus niet meer het geval lijkt het.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als ik me goed herinner zit de bug in
Toon myReact en DM-icons * Ja
Die is met T7 voor iedereen die van T5 afkwam aangezet en activeert de DM-functionaliteit gedeeltelijk, terwijl je de volgende nodig hebt voor een volledige werking:
Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen
Eens zien of ik die oude bug (T6) nog kan vinden. Gevonden: [bug] kan alleen nieuwe discussie kiezen bij DM, geen reply

[ Voor 35% gewijzigd door Dirk op 18-11-2012 12:44 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• TheWickedD
(jarig!)
Sorry voor de late reacties, het blijkt dat ik niet automatisch ingelogd blijf op tweakers. Inderdaad, het vinkje stond niet aan.

Ik ben gewoon naar berichten gegaan rechtsboven, "nieuwe discussie" aangeklikt (waarom heet dit nieuwe discussie?) en toen met de hand de juiste gebruikersnaam ingevoerd.
Werkt totzover prima, en de gesprekspartner kan ook antwoorden, maar daarna kon ik dus niets meer terugzeggen behalve een nieuw bericht aanmaken.

Nu heb ik wel een mooie reageerknop en een quick reply veld.

Bedankt!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bij mij staat daar "nieuw bericht" :?

Maar verder lijkt me dit inderdaad 'gewoon' dezelfde bug als waar Dirk naar verwijst.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• TheWickedD
(jarig!)
Inderdaad, het lijkt erg veel op de bug die in die oude post beschreven werd.

Ik zie inderdaad "nieuw bericht" als ik op de berichten knop rechts bovenin druk, maar als ik in die popup op bekijk alle berichten klik, dan staat er rechtsboven een blauwe knop "nieuwe discussie".
Pagina: 1