Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] kan alleen nieuwe discussie kiezen bij DM, geen reply

Pagina: 1
Acties:

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 10:02

jbr

Right back @ ya

Topicstarter
zoals de titel al zegt.

Ik kan DM's sturen naar gebruikers, en zij kunnen eenmalig reageren, maar ik kan vervolgens binnen dezelfde discussie geen reply meer sturen. Ik heb profiel, instellingen, en forum afgespeurd maar kan niet vinden waar dit aan kan liggen. Bug?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie bij jou geen DM-icoon staan, dus het lijkt alsof jouw DM uitstaat? :s

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ Dat je zelf wel kan versturen is dan wel een bug, maar geen idee of die simpel te fixen is.
* moto-moi wacht op crisp

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• jbr

jbr

Right back @ ya

Topicstarter
Bij Voorkeuren staat Toon myReact en DM-icons? gewoon aangevinkt.

//edit ik zie dat het gefixed is! Bedankt voor de snelle service! :)

[ Voor 31% gewijzigd door jbr op 23-04-2010 16:15 ]

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen
Die hoort ook nog aan te staan ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• jbr

jbr

Right back @ ya

Topicstarter
Er lijken enkele overlappende functies onder voorkeuren te moeten worden geselecteerd voordat de DM goed werkt dus. Wel vreemd is dat het in eerste instantie wel mogelijk was om een nieuwe discussie binnen de pushmessages omgeving te beginnen, waarbij het niet mogelijk was om hier weer op te reageren.

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Nee, degene die ik aangeef die moet aan staan om de DM-functie te laten werken, degene die jij aangaf hoort helemaal geen effect te hebben op de werking van de DM-functie, die maakt het alleen makkelijker om hem te gebruiken.
Als ik moto-moi goed begrijp zit er nu dus een bug in de DM-functie, waardoor je toch DM's kunt versturen, terwijl deze uitstaat. De omweg die jij gevonden had hoort helemaal niet te werken, ook niet half, zoals het nu doet.

• Llanirev
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-11 11:05
Ik heb ditzelfde probleem. Ook bij mij staat 'Direct Message' uit.
Ik krijg alleen nergens in mijn 'Profiel bewerken' gevonden waar ik dat weer 'Aan' kan zetten.

Heeft één van jullie een idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Llanirev schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:05:
Ik heb ditzelfde probleem. Ook bij mij staat 'Direct Message' uit.
Ik krijg alleen nergens in mijn 'Profiel bewerken' gevonden waar ik dat weer 'Aan' kan zetten.

Heeft één van jullie een idee?
Klik rechtsboven op deze pagina op je naam, en kies dan voor 'voorkeuren'. Onder 'forum´ kun je je dm's aanzetten.

edit: dan kom je dus op de pagina waar mijn voorganger direct naar linkt.

[ Voor 8% gewijzigd door zacht op 03-10-2013 14:10 ]

• Llanirev
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-11 11:05
Dank jullie. Daar ben ik wel even naar op zoek geweest.
Ik had dus niet in de gaten dat er naast de profiel-instellingen ook nog instellingen onder 'Voorkeuren' zaten.
Bedankt voor jullie eye-opener :)

Maar het is natuurlijk wel gek dat als je Direct Message 'uit' hebt staan, dat je dan wel een DM kunt sturen en dat de ontvanger daar ook op kan reageren, maar dat jij dan op dat bericht niet meer kan reageren. Beetje gekke implementatie :)

[ Voor 37% gewijzigd door Llanirev op 03-10-2013 14:33 ]

Pagina: 1