Voor competetief gamen zoek ik een nieuwe monitor welke niet absurd duur is.
Hierbij heb ik gekeken naar 3 monitoren bij de mycom (krijg personeelskorting)
Dit zijn de 3 monitoren die Full hd 1ms respons en 144hz zeggen aan te bieden.
Qua prijs zou ik zeggen de iiyama, maar na wat recensies te hebben gelezen zijn me wat dingen opgevallen.
-De iiyama monitor krijgt bij reviews een responstijd van 4ms.
-LG krijgt bij reviews 1ms responstijd grijs tot grijs en overall 4ms responstijd.
-BenQ kon ik niets over vinden.
Ik vind dit erg verwarrend; ze beloven 1ms responstijd (in het geval van de LG monitor zelfs <1ms ) en uiteindelijk geven de tests bij reviews wat anders aan. Ik wil gewoon de monitor waarmee ik het snelste kan reageren op wat er in het spel gebeurd.
Hopelijk kan iemand me helpen met echt de juiste game monitor te kiezen. Ik speel vooral counter-strike en call of duty.
Alvast bedankt.
p.s. Ik wil geen discussie over responstijd "ja maar dat verschil zie je toch niet"
Hierbij heb ik gekeken naar 3 monitoren bij de mycom (krijg personeelskorting)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | BenQ XL2430T Zwart | € 338,90 | € 338,90 |
| 1 | Iiyama ProLite GB2488HSU-B1 Zwart | € 271,10 | € 271,10 |
| 1 | LG 24GM77-B Zwart | € 325,40 | € 325,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 935,40 | |
Dit zijn de 3 monitoren die Full hd 1ms respons en 144hz zeggen aan te bieden.
Qua prijs zou ik zeggen de iiyama, maar na wat recensies te hebben gelezen zijn me wat dingen opgevallen.
-De iiyama monitor krijgt bij reviews een responstijd van 4ms.
-LG krijgt bij reviews 1ms responstijd grijs tot grijs en overall 4ms responstijd.
-BenQ kon ik niets over vinden.
Ik vind dit erg verwarrend; ze beloven 1ms responstijd (in het geval van de LG monitor zelfs <1ms ) en uiteindelijk geven de tests bij reviews wat anders aan. Ik wil gewoon de monitor waarmee ik het snelste kan reageren op wat er in het spel gebeurd.
Hopelijk kan iemand me helpen met echt de juiste game monitor te kiezen. Ik speel vooral counter-strike en call of duty.
Alvast bedankt.
p.s. Ik wil geen discussie over responstijd "ja maar dat verschil zie je toch niet"