Geen antwoord meer

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-08 13:18
SkyStreaker schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:22:
[...]

Wat is dat voor een slap, slap excuus? :/
Vind ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Room42 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:28:
[...]

Klote, zeg! Hoop dat ie snel reageert!
Hoop ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27
Even over de opmerkingen van het opsturen van een screenprint van de overschrijving.
Ik doe dat ook. Ik vermeld er bij dat het ter informatie is en niet als reden om meteen op te gaan sturen.
Zelf hou ik als koper en verkoper van informatie verschaffing.
De TS begrijp ik wel op dat gebied. Ik ga er zelf iig niet vanuit dat hij het stuurt zodat de verkoper meteen in gaat pakken en versturen, maar eerder als informatie.

Als verkoper hou ik de koper ook altijd op de hoogte van de verschillende stadia waren het item zich nu verkeerd. Ofwel, zelfs foto's tijdens het inpakken en hoe het dus ingepakt is etc. Meteen T&T nummer na verzenden.

Nu ben je zeker 2 weken verder en kan me voorstellen dat je nu wel antwoord wilt, maar ik ben wel van mening dat je in eerste instantie wel in de aanval (voor jezelf stress) ben geschoten. Nu is dat geen reden voor een verkoper om dan maar ineens geen communicatie te sturen en het pakket onderop de stapel van prioriteiten te zetten. Maar sommige mensen kunnen wel zo zijn.

Wat je nog zou kunnen doen en volgens mij wordt dat aangegeven is de verkoper op de hoogte te stellen van dit topic. Dit om te voorkomen dat het moddergooien wordt en hij zichzelf niet zou kunnen verdedigen. Er zijn wel redenen te vinden om geen communicatie te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Arunia schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:28:
Even over de opmerkingen van het opsturen van een screenprint van de overschrijving.
Ik doe dat ook. Ik vermeld er bij dat het ter informatie is en niet als reden om meteen op te gaan sturen.
Zelf hou ik als koper en verkoper van informatie verschaffing.
De TS begrijp ik wel op dat gebied. Ik ga er zelf iig niet vanuit dat hij het stuurt zodat de verkoper meteen in gaat pakken en versturen, maar eerder als informatie.

Als verkoper hou ik de koper ook altijd op de hoogte van de verschillende stadia waren het item zich nu verkeerd. Ofwel, zelfs foto's tijdens het inpakken en hoe het dus ingepakt is etc. Meteen T&T nummer na verzenden.

Nu ben je zeker 2 weken verder en kan me voorstellen dat je nu wel antwoord wilt, maar ik ben wel van mening dat je in eerste instantie wel in de aanval (voor jezelf stress) ben geschoten. Nu is dat geen reden voor een verkoper om dan maar ineens geen communicatie te sturen en het pakket onderop de stapel van prioriteiten te zetten. Maar sommige mensen kunnen wel zo zijn.

Wat je nog zou kunnen doen en volgens mij wordt dat aangegeven is de verkoper op de hoogte te stellen van dit topic. Dit om te voorkomen dat het moddergooien wordt en hij zichzelf niet zou kunnen verdedigen. Er zijn wel redenen te vinden om geen communicatie te kunnen geven.
Dat is ook mijn bedoeling van de screenshot. Dus ik zou de link van dit topic sturen naar hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27
Yup, dat is gewoon standaard in dit soort topics. Dan geef je de verkoper ook de kans zijn/haar verhaal te doen. Heb jij je taak gedaan zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39

Jean Paul

Reservebelg

Nu is het ook de meest verschrikkelijke periode om post te versturen. Door alle kerstdrukte kan het in plaats van werkdagen, weken duren voordat post überhaupt aankomt. Al zou het pakket enkele dagen voor kerst verzonden zijn, was de kans zeer klein dat je deze nog voor 1 Januari ontvangen had.

De door mij op 22 December verstuurde kerstkaarten zijn door niemand nog ontvangen bijvoorbeeld... En ja, 22 December is wel wat laat, ik weet het :X

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Jean Paul schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:28:
Nu is het ook de meest verschrikkelijke periode om post te versturen. Door alle kerstdrukte kan het in plaats van werkdagen, weken duren voordat post überhaupt aankomt. Al zou het pakket enkele dagen voor kerst verzonden zijn, was de kans zeer klein dat je deze nog voor 1 Januari ontvangen had.

De door mij op 22 December verstuurde kerstkaarten zijn door niemand nog ontvangen bijvoorbeeld... En ja, 22 December is wel wat laat, ik weet het :X
Dat weet ik wel. Maar als je iets verstuurt laat je het toch weten aan je koper? Als je weet dat het op de post zit heb je al meer vertrouwen omdat je al weet dat je je geld niet kwijt bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Ik heb net antwoord gekregen van hem. Hij had een tijdens de feestdagen een overleden familielid. En hij zegt dat het niet netjes van hem is om mij op de hoogte te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McJawesome schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:54:
Ik heb net antwoord gekregen van hem. Hij had een tijdens de feestdagen een overleden familielid. En hij zegt dat het niet netjes van hem is om mij op de hoogte te houden
Wel en nu dan ? :? Stuurt hij het pakketje dan naar je op of......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:03:
[...]

Wel en nu dan ? :? Stuurt hij het pakketje dan naar je op of......
Ik heb mijn excuses aangeboden voor de mails en zijn overleden familielid en gevraagd of hij het geld nu heeft ontvangen
Nu wachten op een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McJawesome schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:13:
[...]

Ik heb mijn excuses aangeboden voor de mails en zijn overleden familielid en gevraagd of hij het geld nu heeft ontvangen
Nu wachten op een antwoord
Nou oké , dat zijn betere berichten :) Suk6 verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Nou oké , dat zijn betere berichten :) Suk6 verder.
Klinkt eerder als een vrij standaard manier om tijd te rekken :X (met alle respect voor als het waar is...)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RGAT schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Klinkt eerder als een vrij standaard manier om tijd te rekken :X (met alle respect voor als het waar is...)
Ja dat zal ook kunnen inderdaad, echter de TS zal toch wel zo slim zijn geweest om te vragen of de persoon het pakketje nu eindelijk wil versturen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Arunia schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:28:
Waar het veelal flut excuses zijn, zeer onwaarschijnlijk of gewoon tijdtrekkerij. 1 website, 3 regels tekst, zo moeilijk is dat niet, als er écht iets aan de hand is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
RGAT schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Hij had in de mail gemeld dat hij het geld tegen vorige week niet had kunnen hebben door de feestdagen. Vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26

FreakNL

Well do ya punk?

Ja, da's leuk, die feestdagen, maar inmiddels is het de 7e. Dat geld is echt wel binnen inmiddels hoor.

Zie ook deze post waar nachtnet een mooie tijdlijn ingezet heeft.

Laten we even uitgaan dat het verhaal van het overleden familielid waar is dan is de vertraging te begrijpen, maar dan nog vind ik dat de verkoper had moeten communiceren. Gewoon even een kort bericht met wat er aan de hand is. En ook nu lijkt zijn berichtgeving summier. Heeft hij al

1) Aangegeven of het geld binnen is
2) Aangegeven wanneer hij het pakketje gaat versturen?

Zo te zien niet? Dat is toch ook weer lekker vaag. Wel de moeite nemen om nu aan te geven dat je door familieomstandigheden het druk gehad hebt maar dan niet meteen de vragen beantwoorden waarmee de koper logischerwijs zit. Ik zou dat wel doen. Gewoon sturen dat ik vanwege familieomstandigheden echt geen tijd/zin gehad heb maar dat het geld wel binnen is (binnen 2 seconden te checken op je telefoon tegenwoordig) en dat ik (bijvoorbeeld) het pakketje op zaterdag de 10e ga versturen. Dan zorg je in ieder geval voor een stuk gemoedsrust bij de koper. Nu lijkt het weer bij een summier berichtje te blijven...

[ Voor 32% gewijzigd door FreakNL op 07-01-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
FreakNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:38:
Ja, da's leuk, die feestdagen, maar inmiddels is het de 7e. Dat geld is echt wel binnen inmiddels hoor.

Zie ook deze post waar nachtnet een mooie tijdlijn ingezet heeft.

Laten we even uitgaan dat het verhaal van het overleden familielid waar is dan is de vertraging te begrijpen, maar dan nog vind ik dat de verkoper had moeten communiceren. Gewoon even een kort bericht met wat er aan de hand is. En ook nu lijkt zijn berichtgeving summier. Heeft hij al

1) Aangegeven of het geld binnen is
2) Aangegeven wanneer hij het pakketje gaat versturen?

Zo te zien niet? Dat is toch ook weer lekker vaag. Wel de moeite nemen om nu aan te geven dat je door familieomstandigheden het druk gehad hebt maar dan niet meteen de vragen beantwoorden waarmee de koper logischerwijs zit. Ik zou dat wel doen. Gewoon sturen dat ik vanwege familieomstandigheden echt geen tijd/zin gehad heb maar dat het geld wel binnen is (binnen 2 seconden te checken op je telefoon tegenwoordig) en dat ik (bijvoorbeeld) het pakketje op zaterdag de 10e ga versturen. Dan zorg je in ieder geval voor een stuk gemoedsrust bij de koper. Nu lijkt het weer bij een summier berichtje te blijven...
Dat heeft hij nog niet aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
Geld niet binnen? Ik heb tussen Kerst en O&N een game gekocht van iemand, geld overgemaakt met Rabobank naar ING, inmiddels ben ik al halverwege de game. ik heb de game al enkele dagen in bezit. dus het geld moet hij echt al wel hebben. Ander zouden veel mensen al een probleem hebben met salarissen, hypotheken en verzekekringen etc.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Jumpman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:51:
Geld niet binnen? Ik heb tussen Kerst en O&N een game gekocht van iemand, geld overgemaakt met Rabobank naar ING, inmiddels ben ik al halverwege de game. ik heb de game al enkele dagen in bezit. dus het geld moet hij echt al wel hebben. Ander zouden veel mensen al een probleem hebben met salarissen, hypotheken en verzekekringen etc.
Ik weet niet of hij het geld al heeft. Waarschijnlijk wel hé. Ik wacht nu op een antwoord van wanneer hij hem gaat versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
McJawesome schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:43:
[...]

Dat heeft hij nog niet aangegeven
Lijkt me handig dat je e.a. begint te regelen, te beginnen met een wat duidelijker bericht aan de verkoper dat je Vrijdag aangifte doet tenzij je het product of het geld dan hebt, als het waar is is het heel vervelend voor de verkoper maar even geld terugstorten of een pakketje versturen is altijd wel in te plannen, hij houdt je nu gewoon aan het lijntje totdat je over een maand of twee het zat bent en opgeeft omdat er toch niets meer uit komt.
En dan natuurlijk ook aangifte doen en bijv. zo'n incasso bureau inschakelen, veel werken op no cure no pay basis dus je hebt niets te verliezen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ach ja, de welbekende 'familielid overleden' smoes. Mocht het waar zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, dan nog dien je als verkoper de koper in te lichten van de status.

Ik zou het deze week nog aanzien en dan alle gegevens van deze lomperik op internet gooien.

Mocht je je geld niet terugkrijgen dan zijn de anderen in ieder geval gewaarschuwd.

[ Voor 14% gewijzigd door Mandrake466 op 07-01-2015 13:26 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Mandrake466 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:25:
Ach ja, de welbekende 'familielid overleden' smoes. Mocht het waar zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, dan nog dien je als verkoper de koper in te lichten van de status.

Ik zou het deze week nog aanzien en dan alle gegevens van deze lomperik op internet gooien.

Mocht je je geld niet terugkrijgen dan zijn de anderen in ieder geval gewaarschuwd.
Dat ga ik zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
RGAT schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Lijkt me handig dat je e.a. begint te regelen, te beginnen met een wat duidelijker bericht aan de verkoper dat je Vrijdag aangifte doet tenzij je het product of het geld dan hebt, als het waar is is het heel vervelend voor de verkoper maar even geld terugstorten of een pakketje versturen is altijd wel in te plannen, hij houdt je nu gewoon aan het lijntje totdat je over een maand of twee het zat bent en opgeeft omdat er toch niets meer uit komt.
En dan natuurlijk ook aangifte doen en bijv. zo'n incasso bureau inschakelen, veel werken op no cure no pay basis dus je hebt niets te verliezen daarmee.
Dat gaat niet gebeuren. Ik ga daar wel voor zorgen. Als hij tegen morgen niet antwoord wordt hij toch aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Ik heb terug nog geen antwoord op het mailje van gisterenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Update: Nog steeds geen antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik zou nu gewoon aangifte doen, en de bank inlichten. Hij is online geweest heeft de mogelijkheid om te antwoorden, heeft hij niet gedaan. Pech voor hem en natuurlijk ook voor jou. Ik was er allang klaar mee geweest.

Niet dat de politie er iets mee gaat doen. Maar je hebt je best gedaan.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Hij is nog niet online geweest op tweakers. Ik onderhandel via mail. Hij is laatst online geweest op 22 december op tweakers

[ Voor 37% gewijzigd door JaronStrypsteen op 09-01-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Goed nieuws! Pakket is op de post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je dat dan? Wordt het verzonden met Track&Trace of heeft de verkoper je dit via mail of dm gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:42:
[...]

Hoe weet je dat dan? Wordt het verzonden met Track&Trace of heeft de verkoper je dit via mail of dm gemeld?
Ik heb geen track en trace code. Dat heb ik nu gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tegen de tijd dat je de je track n trace code hebt staan ze al voor de deur
offtopic:
of niet

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
rikadoo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:21:
Tegen de tijd dat je de je track n trace code hebt staan ze al voor de deur
offtopic:
of niet
Hopelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Vraagje, als je verstuurd van Nederland naar België met welke firma doe je dat dan? Ik heb net contact gehad met PostNL en zij hebben geen pakket staan dat naar mij wordt verstuurd of dat het misschien nog in hun systeem moet komen.

[ Voor 12% gewijzigd door JaronStrypsteen op 10-01-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16

_Arthur

blub

McJawesome schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:56:
Vraagje, als je verstuurd van Nederland naar België met welke firma doe je dat dan?
De meest voor de handliggende is PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
_Arthur schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:10:
[...]

De meest voor de handliggende is PostNL.
Zij hebben geen pakket dat naar mijn adres moet worden verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Ik ga gewoon zijn naam en gebruikersnaam hier melden.

*knip* Geen persoonsgegevens!

Misschien als iemand al eens contact met hem heeft gehad? Of iemand die zijn telefoon nummer heeft?

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 13-01-2015 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Ik zou hem nog 1 mailtje sturen met dat hij de trackingcode geeft (een werkende) of dat er anders a.s. maandag aangifte wordt gedaan van oplichting.

En dan beland zo'n persoon uiteindelijk hier: http://www.opgeletopinternet.nl/ en/of hier: https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:24

SkyStreaker

Move on up!

McJawesome schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:56:
Vraagje, als je verstuurd van Nederland naar België met welke firma doe je dat dan?
DPD, Parcel International, Kiala, UPS en PostNL

Ik zou tevens Maandag eens contact opnemen met je rechtsbijstand (of iig het orgaan die jouw rechtsbijstand uitvoert)

En als je ook er daadwerkelijk zaak van maakt, maak dan zeker dat de bewijsvoering bij de verbalisant aan komt en dat Oom Agent (a.k.a. - De heer "ja komt wel goed, ik ken haar wel") je bewijsvoering van 2 jaar lang verdomme niet zoek laat raken en de gedaagde de dans ontspringt omtrent jouw verhaal :(

[ Voor 51% gewijzigd door SkyStreaker op 10-01-2015 14:39 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
_Arthur schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:31:
Ik zou hem nog 1 mailtje sturen met dat hij de trackingcode geeft (een werkende) of dat er anders a.s. maandag aangifte wordt gedaan van oplichting.

En dan beland zo'n persoon uiteindelijk hier: http://www.opgeletopinternet.nl/ en/of hier: https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html
Ik ga hem nog 1 mail sturen als laatste waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Is het nou echt nodig om nu al z'n naam en dergelijk te gaan delen? Wacht eerst maandag af of je het pakket krijgt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Hahn schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:44:
Is het nou echt nodig om nu al z'n naam en dergelijk te gaan delen? Wacht eerst maandag af of je het pakket krijgt.
Dit is voor de mensen die ook contact met hem opgenomen hadden en ook geen antwoord kregen. Als hij via PostNL heeft verstuurd dan had ik het pakket deze morgen ontvangen. Dat is altijd al zo geweest van PostNL. En waarom toont hij geen bewijs of geeft hij geen track en trace code mee? Dit krijg je mee als je het pakket ingeleverd hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Als ja, maar wie zegt dat 'ie via PostNL verstuurd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Hahn schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:48:
Als ja, maar wie zegt dat 'ie via PostNL verstuurd heeft?
We gaan zien. Als ik het morgen ontvang ga ik mijn oprechte excuses aanbieden aan hem voor die track en trace code gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Morgen zal wel niet, want dat is een zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Hahn schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:50:
Morgen zal wel niet, want dat is een zondag ;)
Maandag bedoel ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Laatste edit: volgens mij levert PostNL niet op maandag.
PostNL bezorgt post van dinsdag tot en met zaterdag.
http://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/postbezorging/

Pakketten worden, 'indien de webshop dit ondersteund' bezorgd op vanaf dinsdag:
Biedt de webshop deze dienst niet aan, dan is de eerste bezorging standaard op dinsdag.
http://www.postnl.nl/zake...ngen/bezorging-pakketten/

Ik vermoed dat bij standaard pakketverzending deze 'dienst' niet inbegrepen is. Mijn ervaring is ook dat dinsdag de eerste bezorgdatum is.

[ Voor 138% gewijzigd door Richh op 10-01-2015 20:19 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Richh schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:15:
Laatste edit: volgens mij levert PostNL niet op maandag.
TS woont in Belgie. Dus of Bpost op maandag bezorgt is meer de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
_Arthur schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:52:
[...]

TS woont in Belgie. Dus of Bpost op maandag bezorgt is meer de vraag ;)
Ik denk van wel. Maar meestal ontvang ik alle pakketen op woensdag van Bpost. Maar PostNL komt ook aan mijn deur, soms toch. Maar hij moet toch een bewijs hebben van het opsturen?

[ Voor 7% gewijzigd door JaronStrypsteen op 10-01-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ja.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Ik heb ook nog steeds geen antwoord op de vraag van de track and trace code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
McJawesome schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:20:
Ik heb ook nog steeds geen antwoord op de vraag van de track and trace code
Ik denk dat ik je die wel kan geven ;) Gewoon maandag aangifte doen en druk erop houden, of geld als verloren beschouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Vandaag al zeker geen pakketje. En ook nog geen antwoord van hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McJawesome schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:48:
Vandaag al zeker geen pakketje. En ook nog geen antwoord van hem!
Ik hoop dat je vandaag wel wat ontvangt ..... Maar ik betwijfel het echter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Ik hoop dat je vandaag wel wat ontvangt ..... Maar ik betwijfel het echter...
Vandaag niets ontvangen. Ik zal hem morgenmiddag aangeven! Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McJawesome schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:50:
[...]

Vandaag niets ontvangen. Ik zal hem morgenmiddag aangeven! Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.
Ja erg lullig allemaal. Ik zou inderdaad aangifte gaan doen. Suk6 verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:52:
[...]

Ja erg lullig allemaal. Ik zou inderdaad aangifte gaan doen. Suk6 verder :)
Volgens een huisgenoot komen pakketen van Nederland pas de woensdag hier. Wat ik me wel betwijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 'ie daadwerkelijk onderweg was had jij wel een tracktrace gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:04:
Als 'ie daadwerkelijk onderweg was had jij wel een tracktrace gehad.
Inderdaad. Maar morgenmiddag om 14u hier niet dan ga ik naar de politie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mc, ff wachten en goed lezen, ik heb ervaring:

Als je een mail en/of adres en/of telefoonnummer hebt, eerst vriendelijk doch dringen een termijn stellen waarin de verkoper de overeenkomst nakomt. Stel ook dat wanneer verkoper overeenkomst niet nakomt jij aangifte zal doen en contact opneemt met je rechtsbijstand. De rechtsbijstand zal exact dit vertellen: eerst nog een termijn doen (ook al heb je dit al gedaan, dat is duidelijk) en dan aangifte. Bewaar in godsvredesnaam ALLE interactie met verkoper. Van mails tot bonnetjes tot whatever. Verzamelen, printen en in een map steken. Eventueel ook digitaal aanleveren richting rechtsbijstand. Dit is ook handig voor de verbalisant en zeker voor OvJ & Rechter. Uiteindelijk zal er een gerechtsdeurwaarder bij te pas komen en bij minderjarigheid zullen ouders aansprakelijk worden gesteld.

vziw zal dit kloppen en ongeveer zo gaan, betreffende NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
SkyStreaker schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:38:
Mc, ff wachten en goed lezen, ik heb ervaring:

Als je een mail en/of adres en/of telefoonnummer hebt, eerst vriendelijk doch dringen een termijn stellen waarin de verkoper de overeenkomst nakomt. Stel ook dat wanneer verkoper overeenkomst niet nakomt jij aangifte zal doen en contact opneemt met je rechtsbijstand. De rechtsbijstand zal exact dit vertellen: eerst nog een termijn doen (ook al heb je dit al gedaan, dat is duidelijk) en dan aangifte. Bewaar in godsvredesnaam ALLE interactie met verkoper. Van mails tot bonnetjes tot whatever. Verzamelen, printen en in een map steken. Eventueel ook digitaal aanleveren richting rechtsbijstand. Dit is ook handig voor de verbalisant en zeker voor OvJ & Rechter. Uiteindelijk zal er een gerechtsdeurwaarder bij te pas komen en bij minderjarigheid zullen ouders aansprakelijk worden gesteld.

vziw zal dit kloppen en ongeveer zo gaan, betreffende NL.
Ik heb zijn adres en email maar met email antwoord hij niet. Ik zou dan liever bellen. En ik ga zeker alles bijhouden van mails enzo (doe ik altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat je "liever" doet, als hij zelfs na het bellen niet over de brug komt, doet er niet toe. Je moet een gestelde en redelijke termijn (zegge: 1 week bijv.) op papier hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
SkyStreaker schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:05:
Wat je "liever" doet, als hij zelfs na het bellen niet over de brug komt, doet er niet toe. Je moet een gestelde en redelijke termijn (zegge: 1 week bijv.) op papier hebben staan.
Op mail heb ik staan dat ik het liefst zou hebben dat ik het rond 1 januari zou willeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

McJawesome schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:18:
[...]

Op mail heb ik staan dat ik het liefst zou hebben dat ik het rond 1 januari zou willeb
Je begrijpt mij niet. Nieuwe email maken, nogmaals termijn stellen (geen huisadres beschikbaar, helaas dan geen brief) en zeggen dat na deze termijn jij het een en ander in gang gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
SkyStreaker schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:24:
[...]

Je begrijpt mij niet. Nieuwe email maken, nogmaals termijn stellen (geen huisadres beschikbaar, helaas dan geen brief) en zeggen dat na deze termijn jij het een en ander in gang gaat brengen.
Ik heb hem 2 dagen geleden een laatste waarschuwing gezonden. Dan is dit toch wel dom dan? Dat is dan hetzelfde als een nieuwe kans geven

[ Voor 5% gewijzigd door JaronStrypsteen op 13-01-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:33
McJawesome schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:18:
[...]

1 januari was nooit haalbaar, dat moet je helemaal schrappen uit jouw verwachting. Zie mijn post over de betaaldata.
McJawesome schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:07:
[...]

Ik heb hem 2 dagen geleden een laatste waarschuwing gezonden. Dan is dit toch wel dom dan? Dat is dan hetzelfde als een nieuwe kans geven
Mag ik zeggen dat je erg snel en fel reageert op de verkoper (en alle berichten in dit topic)

Misschien zou je er goed aan doen om eens een periode langer dan 48 uur voorbij te laten gaan.

Vrijdag(middag) verzenden vanuit nederland is niet zaterdag of maandag bezorgd in België. Dinsdag zou een eerste mogelijkheid geweest zijn tot bezorgen. Waarschijnlijker is bezorging op woensdag. Probeer eens te wachten met een reactie te geven tot donderdagmiddag.

@ onderstaand:
_Arthur schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:29:
[...]

Misschien moet de verkoper gewoon eens het fatsoen hebben om gewoon te reageren op vragen en/of mails.

TS heeft op 21 december de knaken over gemaakt en daarna is er bijna geen contact meer mogelijk met de verkoper. Op kennelijk een mailtje na "het is verzonden".

Na 3,5 week zou mijn geduld ook op zijn; zeker met verkopers die opeens totaal niet meer kunnen communiceren.
Als ik lees wat de Topicstarter al aan mails naar de verkoper heeft gestuurd rond de kerst en daarna zou ik me ook kunnen voorstellen dat een verkoper weinig zin meer heeft om te reageren.

Ik doel ook met name op het gedrag van de ts dat er in een weekeinde na een bericht het is op de post gegaan is 12x in dit topic post met "ik heb nog niets ontvangen, hoe nu verder?"
Voor verzending van NL naar BE staat 2-3 werkdagen.

[ Voor 32% gewijzigd door nachtnet op 13-01-2015 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
nachtnet schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:15:
[...]

1 januari was nooit haalbaar, dat moet je helemaal schrappen uit jouw verwachting. Zie mijn post over de betaaldata.

[...]

Mag ik zeggen dat je erg snel en fel reageert op de verkoper (en alle berichten in dit topic)

Misschien zou je er goed aan doen om eens een periode langer dan 48 uur voorbij te laten gaan.

Vrijdag(middag) verzenden vanuit nederland is niet zaterdag of maandag bezorgd in België. Dinsdag zou een eerste mogelijkheid geweest zijn tot bezorgen. Waarschijnlijker is bezorging op woensdag. Probeer eens te wachten met een reactie te geven tot donderdagmiddag.
Het is niet de bedoeling om fel te reageren. Maar ik begin het toch beu te worden dat hij niet antwoord. Ik stuur hem niet snel een mail er is altijd 2 of 3 dagen tussen. Nu ga ik wachten op morgenmiddag om verder actie te nemen. En van 1 januari bedoel ik niet op 1 januari. Ik heb van een webshop om 31 december een mail gekregen dat het pakket verstuurd was en toen had ik het 2 januari ontvangen, een webshop van Nederland was het.

[ Voor 9% gewijzigd door JaronStrypsteen op 13-01-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

nachtnet schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:15:

Misschien moet de verkoper gewoon eens het fatsoen hebben om gewoon te reageren op vragen en/of mails.

TS heeft op 21 december de knaken over gemaakt en daarna is er bijna geen contact meer mogelijk met de verkoper. Op kennelijk een mailtje na "het is verzonden".

Na 3,5 week zou mijn geduld ook op zijn; zeker met verkopers die opeens totaal niet meer kunnen communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
_Arthur schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:29:
[...]

Ik zou het niet beter kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:08

StrongArmLance

Endless flow

En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Kunnen we aub stoppen met om de haverklap vragen of er nieuws is? Als er nieuws is zal de ts dat zelf wel melden. Dank u.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mijn datum stond verkeerd :) ik dacht dat het gisteren al 14 januari was en vandaag 15, excuses ;)

Vandaar dat ik dacht dat er een hele dag geen updates waren geweest, en dat leek mij geen haverklap

[ Voor 17% gewijzigd door StrongArmLance op 14-01-2015 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-10 06:59
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de gang van zaken, dat zou een ieder zijn gezien de slechte communicatie en lange levertijd na overeenkomst.
Ik moet alleen wel even aantekenen dat ik hoop dat je communicatie richting de verkoper minder fel en zeker beter in elkaar zit dan wat je hier laat zien in het topic.
Ik kan mij voorstellen als verkoper dat je daar ook niet echt vrolijk van zou worden.(ik niet in iedergeval als ik even voor mijzelf spreek)
Mocht je nieuwe nuttige info hebben, post het ook dan pas in het topic. mocht je meerdere berichten willen plaatsen is het tevens overzichtelijker om hiervoor je reactie te wijzigen ipv meerdere post achter elkaar te maken. vat het niet verkeerd op, puur een tip om het overzichtelijk te houden.

Ik hoop daarnaast dat alles snel afgehandeld/opgelost is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TS, Clone-account aanmaken om aan een reactie te komen is not-done, onze voorwaarden zijn daar ook zéér duidelijk over. Die staat dus op slot. Ik verzoek je vriendelijk, maar inmiddels zéér dringend om de voorwaarden op te volgen. Je hebt hier eerder ook al persoonsgegevens geplaatst, en ook dat willen we niet zien.

Er is vanuit Tweakers nadat het langer duurde ook nog een e-mail naar de user gegaan, en we houden zaken in de gaten. Hij is simpelweg niet meer op Tweakers geweest sindsdien helaas. Dat je gedupeerd bent betekent niet dat de regels niet meer voor jou gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Het pakketje zal ook niet vandaag zijn. Ik ging daarnet vertrekken naar de politie en mijn vader zei dat ik moet wachten omdat het maar vrijdag is verstuurd van Nederland. Hij wil dan zaterdag gaan als ik het tegen die tijd niet heb. Ik weet niet of dat zo een goed idee is? Ik denk dat ik mijn ouders daarin moet vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
McJawesome schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:26:
Het pakketje zal ook niet vandaag zijn. Ik ging daarnet vertrekken naar de politie en mijn vader zei dat ik moet wachten omdat het maar vrijdag is verstuurd van Nederland. Hij wil dan zaterdag gaan als ik het tegen die tijd niet heb. Ik weet niet of dat zo een goed idee is? Ik denk dat ik mijn ouders daarin moet vertrouwen
Ik denk dat je sowieso beter aangifte kan doen in Nederland dan in België, omdat de verkoper in NL woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
pacificocean schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:38:
[...]

Ik denk dat je sowieso beter aangifte kan doen in Nederland dan in België, omdat de verkoper in NL woont.
Gaat de politie dat dan niet doorgeven naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indigo79
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb al verschillende keren pakketjes van particulieren van Nederland naar België laten versturen met standaardverzending (dus zonder track-and-trace code) en de helft van de keren duurt het meer dan een week tussen de datum die op de sticker van de post staat (normaal de dag van afgifte in het postkantoor) tot de dag dat het bij mij in de bus gedropt wordt. "Record" is net geen drie weken...

De verkoper zou beter wat duidelijker reageren en zeggen wat hij wanneer gedaan heeft (maar heeft misschien een beetje te hard gefeest om daar aan te denken), maar de post is in mijn ervaring toch ook wel vaak een bron van vertraging bij particulier-in-Nederland-naar-particulier-in-België-verzendingen. In de andere richting lijkt dat veel minder een probleem (afgaande op de ik-heb-het-ontvangen meldingen die ik krijg als ik zelf iets verkoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
indigo79 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:15:
Ik heb al verschillende keren pakketjes van particulieren van Nederland naar België laten versturen met standaardverzending (dus zonder track-and-trace code) en de helft van de keren duurt het meer dan een week tussen de datum die op de sticker van de post staat (normaal de dag van afgifte in het postkantoor) tot de dag dat het bij mij in de bus gedropt wordt. "Record" is net geen drie weken...

De verkoper zou beter wat duidelijker reageren en zeggen wat hij wanneer gedaan heeft (maar heeft misschien een beetje te hard gefeest om daar aan te denken), maar de post is in mijn ervaring toch ook wel vaak een bron van vertraging bij particulier-in-Nederland-naar-particulier-in-België-verzendingen. In de andere richting lijkt dat veel minder een probleem (afgaande op de ik-heb-het-ontvangen meldingen die ik krijg als ik zelf iets verkoop).
Bedankt. Nu weet heb ik toch een beetje meer geduld. Jammer dat ik niet weet hoe hij het heeft verstuurd (standaard of een ander). Nu nog effen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:58

LankHoar

Langharig tuig

Als ik de situatie zo lees, snap ik de frustratie van TS na zo'n 4 weken erg goed. Het feit dat hij wellicht dwingend over kan komen richting de verkoper, geeft nog geen vrijbrief voor de verkoper om maar weinig tot geen informatie te verschaffen. Dat is ronduit niet netjes, en erg verdacht. De verkopende partij heeft tijd genoeg gehad om iets uitgebreider te reageren (ondanks het overleden familielid), en indien het daadwerkelijk verzonden is, het T&T nummer er bij te plaatsen. Dat hij dit niet heeft gedaan, is nalatigheid, en wederom verdacht.

Ik schaar mij achter SkyStreakers beredenering: stel hem een laatste termijn waarom je vraagt om het T&T nummer en om duidelijkere communicatie, omdat je het hele zaakje verdacht vind. Zaak is wel om correct te zijn in je woordkeuze, en niet nog eens extra dwingend over te komen, of maar de helft te melden om een dag later nog eens iets te moeten sturen ;)

Voorbeeldbrief:

Beste <NAAM>,

Er is inmiddels zo'n 4 weken verstreken sinds ik het geld heb overgemaakt naar uw rekening. Na meermalen om informatie vragen van mijn kant over de betaling en de status van de verzending, reageert u niet of slechts onvolledig. Ik hoop dat u begrijpt dat dit voor onzekerheid en onrust zorgt van mijn kant.

Daarom verwacht ik van u dat ik binnen 5 dagen (dus uiterlijk 20 januari) ofwel het track & trace nummer krijg van de door u vernoemde verzending, of het betaalde bedrag teruggestort is op mijn rekening.

Indien u niet aan deze termijn kunt voldoen, voel ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen en aangifte tegen u te doen.

Ik hoop dat dit laatstgenoemde niet nodig mag zijn, en deze zaak zo spoedig mogelijk afgehandeld mag worden.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

<NAAM>

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
LankHoar schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:57:
Als ik de situatie zo lees, snap ik de frustratie van TS na zo'n 4 weken erg goed. Het feit dat hij wellicht dwingend over kan komen richting de verkoper, geeft nog geen vrijbrief voor de verkoper om maar weinig tot geen informatie te verschaffen. Dat is ronduit niet netjes, en erg verdacht. De verkopende partij heeft tijd genoeg gehad om iets uitgebreider te reageren (ondanks het overleden familielid), en indien het daadwerkelijk verzonden is, het T&T nummer er bij te plaatsen. Dat hij dit niet heeft gedaan, is nalatigheid, en wederom verdacht.

Ik schaar mij achter SkyStreakers beredenering: stel hem een laatste termijn waarom je vraagt om het T&T nummer en om duidelijkere communicatie, omdat je het hele zaakje verdacht vind. Zaak is wel om correct te zijn in je woordkeuze, en niet nog eens extra dwingend over te komen, of maar de helft te melden om een dag later nog eens iets te moeten sturen ;)

Voorbeeldbrief:

Beste <NAAM>,

Er is inmiddels zo'n 4 weken verstreken sinds ik het geld heb overgemaakt naar uw rekening. Na meermalen om informatie vragen van mijn kant over de betaling en de status van de verzending, reageert u niet of slechts onvolledig. Ik hoop dat u begrijpt dat dit voor onzekerheid en onrust zorgt van mijn kant.

Daarom verwacht ik van u dat ik binnen 5 dagen (dus uiterlijk 20 januari) ofwel het track & trace nummer krijg van de door u vernoemde verzending, of het betaalde bedrag teruggestort is op mijn rekening.

Indien u niet aan deze termijn kunt voldoen, voel ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen en aangifte tegen u te doen.

Ik hoop dat dit laatstgenoemde niet nodig mag zijn, en deze zaak zo spoedig mogelijk afgehandeld mag worden.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

<NAAM>
Als u het niet erg vind zou ik je voorbeeld bericht willen gebruiken omdat ik het zelf niet beter kan verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

McJawesome schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:37:
[...]

Als u het niet erg vind zou ik je voorbeeld bericht willen gebruiken omdat ik het zelf niet beter kan verwoorden.
Natuurlijk mag dat, daarvoor heb ik hem immers getypt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Ik heb dinsdagmiddag een retour gedaan naar iBood (5KG) en dat is gisteren op 12u toegekomen. En ik heb nog niet eens een pakkertje dat minder is dan 5Kg. (Als het wel opgestuurd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
/Update
Nog steeds geen antwoord en pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:39

Mimiix

Professioneel Prutser

McJawesome schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:37:
/Update
Nog steeds geen antwoord en pakket.
Zou je eens willen stoppen met steeds jezelf omhoog te schoppen door dubbel te posten. Je kan ook gewoon de vorige post aanpassen

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
D3nnisd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:26:
[...]

Zou je eens willen stoppen met steeds jezelf omhoog te schoppen door dubbel te posten. Je kan ook gewoon de vorige post aanpassen
Dat is mijn bedoeling niet. Ik moet nog wennen aan het updaten van posts als ik een update moet doen. Soms vergeet ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

McJawesome schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:43:
[...]

Dat is mijn bedoeling niet. Ik moet nog wennen aan het updaten van posts als ik een update moet doen. Soms vergeet ik het.
Heb je inmiddels aangifte gedaan? Zo ja, wat zijn de vooruitzichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
StrongArmLance schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Heb je inmiddels aangifte gedaan? Zo ja, wat zijn de vooruitzichten?
Hij heeft nog tot morgen (van die voorbeeldbrief). Dan ga ik aangifte doen. Ik ga dan zeker laten weten wat de vooruitzichten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 15:20
McJawesome schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:03:
[...]
Hij heeft nog tot morgen (van die voorbeeldbrief). Dan ga ik aangifte doen. Ik ga dan zeker laten weten wat de vooruitzichten zijn
Pakketje binnen? Of aangifte gedaan? Zo ja, in NL of in BE? En wat zei oom agent?
Modbreak:Wat begreep je niet aan de vorige modbreak en topic waarschuwing?

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 21-01-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
paulklooster schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:
[...]

Pakketje binnen? Of aangifte gedaan? Zo ja, in NL of in BE? En wat zei oom agent?
Nog geen pakketje. Ik ga morgen aangifte doen want vandaag waren ze gesloten. Ik ga ook informatie vragen of ik hem ook aan de NLse politie moet aangeven en of ik mijn geld terug kan hebben. Lets hope for the best!

/Update
Ik ga zaterdag ochtend om 9u gaan. Ik heb nog geen tijd gehad door school.

[ Voor 9% gewijzigd door JaronStrypsteen op 22-01-2015 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

McJawesome schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:25:
[...]

Nog geen pakketje. Ik ga morgen aangifte doen want vandaag waren ze gesloten. Ik ga ook informatie vragen of ik hem ook aan de NLse politie moet aangeven en of ik mijn geld terug kan hebben. Lets hope for the best!

/Update
Ik ga zaterdag ochtend om 9u gaan. Ik heb nog geen tijd gehad door school.
Ik denk niet dat je kans maakt op geld terug krijgen. Wie zou je dat geld moeten geven? Hoeveel was je eigenlijk kwijt (kan het zo snel niet terug vinden in eerdere posts, excuus wanneer je het al gezegd hebt)?

Ben benieuwd of de politie meer gaat doen dan documenteren, ik vermoed namelijk van niet.

Je leer het wel, je post aanpassen i.p.v. dubbel posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
LankHoar schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:28:
[...]

Ik denk niet dat je kans maakt op geld terug krijgen. Wie zou je dat geld moeten geven? Hoeveel was je eigenlijk kwijt (kan het zo snel niet terug vinden in eerdere posts, excuus wanneer je het al gezegd hebt)?

Ben benieuwd of de politie meer gaat doen dan documenteren, ik vermoed namelijk van niet.

Je leer het wel, je post aanpassen i.p.v. dubbel posten :)
Ik was €225 kwijt. Ik ga dan ook wel eens proberen met de bank te bellen. Misschien kunnen zij iets verdachts zien. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

McJawesome schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:15:
[...]

Ik was €225 kwijt. Ik ga dan ook wel eens proberen met de bank te bellen. Misschien kunnen zij iets verdachts zien. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.
Ik weet niet hoe het in België is, maar in Nederland bereik je er over het algemeen niets mee. Ze willen je geen informatie verschaffen meestal. Geen adres of wat dan ook. Maar ik hoop natuurlijk dat je geluk hebt en het bij jou anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
LankHoar schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:17:
[...]

Ik weet niet hoe het in België is, maar in Nederland bereik je er over het algemeen niets mee. Ze willen je geen informatie verschaffen meestal. Geen adres of wat dan ook. Maar ik hoop natuurlijk dat je geluk hebt en het bij jou anders is :)
Ik heb zijn adres gegevens. Alleen zijn telefoonnummer niet. Morgen gaan we wel meer weten hoop ik.

\Update
Ik ben net terug van aangifte te doen. Ze gaan het verslag doorsturen naar het parket en die gaan het doorsturen naar Nederland. Ik denk wel dat ik kans heb. We mogen ook nog altijd contact met hem opnemen zolang we maar niet zeggen dat we aangifte hebben gedaan. Het kan ook maanden duren tegen dat we iets gaan horen van de politie.

[ Voor 27% gewijzigd door JaronStrypsteen op 24-01-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Je mag niet zeggen dat je aangifte gedaan hebt? Dat vind ik vreemd. Wat is daar de reden voor, hebben ze je dat verteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
LankHoar schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:04:
Je mag niet zeggen dat je aangifte gedaan hebt? Dat vind ik vreemd. Wat is daar de reden voor, hebben ze je dat verteld?
Hebben ze niet verteld, maar hebben daar wel een goede reden voor zeker? Ik denk dat het iets te maken gaat hebben van hem voor te bereiden? Zoals de mobo wegdoen ofzo? Sporen wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Huh? Dus er gaat iets mis met iemand op Tweakers en je geeft aan dat je niet mag vertellen dat je aangifte hebt gedaan op het forum van? Dan denk ik dat je toch iets moet gaan regelen namelijk, zéker als nog zou gelden dat hij zich niet op het forum heeft laten zien ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Bastiaan op 25-01-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
Bastiaan schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:31:
Huh? Dus er gaat iets mis met iemand op Tweakers en je geeft aan dat je niet mag vertellen dat je aangifte hebt gedaan op het forum van? Dan denk ik dat je toch iets moet gaan regelen namelijk, zéker als nog zou gelden dat hij zich niet op het forum heeft laten zien ;)
Ik mag geen mail naar hem sturen en specifiek zeggen dat ik aangifte heb gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

We zijn inmiddels een goeie twee weken verder, en ben stiekem erg benieuwd of er nog iets gebeurd is ondertussen?

Dit lijkt me niet 'om de haverklap', toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xxx

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2021 20:06 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Kunnen we aub stoppen met om de haverklap vragen of er nieuws is? Als er nieuws is zal de ts dat zelf wel melden. Dank u.