€750-€850 stille game pc

Pagina: 1
Acties:

• kemped
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06-2015
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een stille game pc voor hoge kwaliteit spellen op 1920x1080 die ook future proof is

Wat mag het systeem gaan kosten?
€750-€850 kan niet hoger dan €850 minder is beter

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alles behalve de pc, windows heb ik

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
256 SSD zonder HDD, HDD koop ik later.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
STILTE!!

Ga je overklokken?
Nee, mischien in de toekomst maar waarschijnlijk niet.

[ Voor 8% gewijzigd door kemped op 28-12-2014 02:48 ]

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-12-2025
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 163,-€ 163,-
1Gigabyte G1.Sniper B5€ 66,95€ 66,95
1Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X€ 280,50€ 280,50
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 22,95€ 22,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 67,-€ 67,-
1Seasonic S12II-Bronze 620W€ 58,-€ 58,-
1Crucial MX100 256GB€ 93,95€ 93,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 752,35

Zoals je ziet mist er eigenlijk alleen nog een case, hiervoor zou je kunnen kijken naar een Fractal design define R5 en zit je mooi (nét niet) binnen budget. Eventueel kun je een paar euro besparen op de voeding, deze zit aan een erg hoge kant maar ik had dit lijstje nog staan van mijn eigen desktop. De 520W versie van deze voeding zal volstaan. Als je nog echt geld wilt besparen, zou je in de V&A kunnen kijken naar een tweedehands GPU. (Hiermee kom je ongeveer 100 euro lager uit, is wel het overwegen waard) Aangezien je in je erg korte, niet echt krachtige openingspost niet hebt vermeldt of de 850 euro incl. verzendkosten en het eventueel assembleren van de desktop was, zou ik (indien dit wel binnen budget moet vallen) zeker kijken naar een tweedehandse.

Het is dat ik dit lijstje nog had staan, anders had ik heel bot gezegd; waar is je lijstje? Er wordt wel enige eigen input verwacht, ook al ben je een complete leek op dit gebied; Je kunt er alleen maar van leren door zelf eerst te 'stuntelen' met componenten bij elkaar zoeken die vervolgens totaal niet passen of iets dergelijks. Het Tweakers forum is er om te ondersteunen bij het uitzoeken, niet om alles voor je voor te kauwen. ;)

Lees En hoe maak je nu zo'n leuk lijstje? even door voor een volgende keer.

Ik denk dat het door mij geposte lijstje een goed uitgangspunt is, je kunt hem natuurlijk volledig aanpassen aan jouw wensen en adviezen van anderen. Fijne nacht nog! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DaLucovic op 28-12-2014 04:05 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Verwijderd

Heb je de BBG al doorgelezen? Die staat boordevol zinnige informatie :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Je kunt hiervoor de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best Buy Guide September en November.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

• kemped
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06-2015
deze topic kunt u verwijderen ik heb een nieuwe gemaakt volgens de regels
€750-€850 stille game pc