Toon posts:

Welke geluidskaart voor de beste sound bij games ?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben hier nieuw op het forum enneh als ik me ff voor moet stellen zeg dat dan, dan doe ik dat wel ff. Ik speel graag games via internet en nou wou ik hier een goeie soundkaart bij gebruiken, zodat ik goed kan horen waar iemand vandaan komt. Ik hoor van veel gamers dat ze A3D gebruiken, en dat dit reuze goed werkt. Moet rond de 200,- kosten. Kan iemand me hier wat meer over vertellen, of raadden jullie iets anders aan ? Ik heb trouwens niet heel veel geld ervoor. Nou der komen nog een paar topics bij want ik heb veel vragen :) :

mzzls

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Allereerst voordat je een dozijn aan topics start is het verstandig om eens de search te gebruiken. Vragen als dit komen namelijk iedere week.

Omdat je nieuw bent zal ik toch een zinnig antwoord geven, de Terratec X-fire (crossfire) 1024 lijkt mij een uistekende gamerskaart. Deze heeft A3D ondersteuning en ik dacht ook EAX.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga zo slapen en kijk dan morgen wel ff bij search. Wat gaat die kaart kosten weet je dat zo ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zal ik je even een "search" besparen:

[topic=161096]

[topic=159591]

[topic=159591]

zo, kan hier ook weer een slotje op >:)
En issie nog nuttig in de search ook :) (da's ook wat waard :P ).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Op woensdag 13 juni 2001 22:48 schreef DoPeY het volgende:
Ok, ik ga zo slapen en kijk dan morgen wel ff bij search. Wat gaat die kaart kosten weet je dat zo ?
fl. 159,- bij de gemidelde pcboer. Meestal liggen die prijzen niet zo ver van mekaar. De Vobis heeft 'm ok voor die prijs dacht ik.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Goed, u mag search gebruiken (wat een privilege zeg ;) )

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.