Goedemiddag allemaal
Ik wil graag een nieuwe computer, aangezien mijn laptop het vaak behoorlijk zwaar heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niets creatiefs, geen photoshop of videobewerking
. Wat ik wel wil gaan doen:
Spelletjes, ik speel voornamelijk Football Manager veel, en dan gaat het mij voornamelijk om de verwerkingstijd. Bij mijn laptop duurt dit allemaal steeds langer.
Verder vind ik het wel prettig als ik de nieuwe (grafisch mooiere) spellen ook kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan €600,- excl. monitor maar incl. assemblage. Daar heb ik geen verstand van. Vraagje: Zit ik dan goed of te hoog / laag?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Helaas niet zoveel verstand van. Ik denk er dus helemaal niets van
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Dat weet ik nog niet, misschien na een verdieping hierin.
Ik weet dat ik vaag blijf. Zit echt in de oriëntatie fase maar loop tegen het probleem aan dat op de verkoopsites alles eruit ziet als fantastisch. Die proberen een steen nog als goud te verkopen.
Alvast bedankt voor je reactie,
Michiel
Ik wil graag een nieuwe computer, aangezien mijn laptop het vaak behoorlijk zwaar heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niets creatiefs, geen photoshop of videobewerking
Spelletjes, ik speel voornamelijk Football Manager veel, en dan gaat het mij voornamelijk om de verwerkingstijd. Bij mijn laptop duurt dit allemaal steeds langer.
Verder vind ik het wel prettig als ik de nieuwe (grafisch mooiere) spellen ook kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan €600,- excl. monitor maar incl. assemblage. Daar heb ik geen verstand van. Vraagje: Zit ik dan goed of te hoog / laag?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Helaas niet zoveel verstand van. Ik denk er dus helemaal niets van
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Dat weet ik nog niet, misschien na een verdieping hierin.
Ik weet dat ik vaag blijf. Zit echt in de oriëntatie fase maar loop tegen het probleem aan dat op de verkoopsites alles eruit ziet als fantastisch. Die proberen een steen nog als goud te verkopen.
Alvast bedankt voor je reactie,
Michiel