Je hebt toch wel een banreason gekregen hoop ik ? Je word niet zomaar gebanned, ik ben eens een keer gebanend op Starcraft 2 wegens trollen (een week ban op het forum (niet in het spel zelf) En toen ik werd gebanned kreeg ik netjes een (persoonlijke) mail waarom ik was gebanned. En ik mocht counteren of ik het er mee eens was.
Dus ergens op je account zal wel een ban reason staan. Zo niet dan zou ik Activision gewoon een mail sturen. Leg uit dat je als trouwe klant wil weten waarom je gebanned bent, en als het weet beloven dat je het nooit meer hebt doet, en je je lesje hebt geleerd (ook al heb je het niet gedaan, gewoon slijmen)
Als het geheel onterecht is (b.v cheaten terwijl je het echt niet hebt gedaan) en ze willen je niet unbannen kan je volgensmij ook nog contact opnemen met de cosumentenbond. Volgens mij hebben ze daar een aparte afdeling voor.
Maar lees goed de ELUA en ban reason door, misschien heb je wel getrolled of zit je mensen ''noob'' te noemen of zoiets. Misschien stond er een achtergrond programma'tje aan was gezien werd door het systeem als ''hack''. Als dat zo is is het terecht.
TIME TO UPGRADE !!!