Mijn topic over RFID portemonnees is verplaatst naar een ander forum. Prima, alleen kan ik het nu opeens niet meer lezen. Hoe zit dat?
Jouw topic is verplaats naar SG: RFID portemonnee en alternatieven en daar heb je nog geen toegang. Zie ook Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen? daarover
My bad, ik had even gemist dat je nog geen SGXS hebt; die krijg je vanaf 50 posts.
Probleem is dat we geen aankoopadviestopics in het Shopping Forum willen hebben, en uiteindelijk is je topic dat wel.
Probleem is dat we geen aankoopadviestopics in het Shopping Forum willen hebben, en uiteindelijk is je topic dat wel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
FWIW: na vijf - iets aan het betreffende topic toevoegende - nieuwe reacties heb je daar dus toevoeging (na het iedere nacht lopende script).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb het weer in het zicht gezet, maar dan moet de insteek wel iets anders zijn om het een levensvatbaar topic te maken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.