Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de allernieuwste en komende of next gen games op max graphics willen spelen. Bij komende en of next gen games bedoel ik GTA 5, Evolve, COD AW, DF 2, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is voor mij 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en een game muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik sowieso de 500 GB SSD nodig heb en de EVGA Gtx 980 gb en een benQ scherm 24 inch XL2411Z .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta niet open voor andere merken omdat ik deze merken al zeer vertrouw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een geweldig geluidsniveau voor headset en of speakers en ook dat alle games zoals BF4 of GTA 5 voor pc op de max goed tot geweldig kunnen runnen met de GTX 980 van EVGA
Ga je overklokken?
Ja, ik wil graag de maximale prestaties krijgen voor de pc omdat ik bang ben dat ik later last van gestotter zal krijgen tijdens het gamen, en dat is wat ik haat
Dit is zo'n beetje het idee wat ik had:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de allernieuwste en komende of next gen games op max graphics willen spelen. Bij komende en of next gen games bedoel ik GTA 5, Evolve, COD AW, DF 2, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is voor mij 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en een game muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik sowieso de 500 GB SSD nodig heb en de EVGA Gtx 980 gb en een benQ scherm 24 inch XL2411Z .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta niet open voor andere merken omdat ik deze merken al zeer vertrouw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een geweldig geluidsniveau voor headset en of speakers en ook dat alle games zoals BF4 of GTA 5 voor pc op de max goed tot geweldig kunnen runnen met de GTX 980 van EVGA
Ga je overklokken?
Ja, ik wil graag de maximale prestaties krijgen voor de pc omdat ik bang ben dat ik later last van gestotter zal krijgen tijdens het gamen, en dat is wat ik haat
Dit is zo'n beetje het idee wat ik had:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 216,51 | € 216,51 |
1 | Gigabyte GA-Z97X-SOC | € 147,- | € 147,- |
1 | EVGA GeForce GTX 980 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 548,95 | € 548,95 |
1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus Xonar DG | € 26,- | € 26,- |
1 | Cooler Master CM Storm Stryker | € 130,95 | € 130,95 |
1 | BenQ XL2411Z Zwart | € 278,93 | € 278,93 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 18,- | € 18,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 131,95 | € 131,95 |
1 | Cooler Master V Series V1000 | € 155,- | € 155,- |