Ik ben opzoek naar een degelijk systeem om te gamen en om video te bewerken.
Hopelijk kan iemand mij opweg helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er fatsoenlijk mee kunnen gamen en tevens video bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals vermeld is het budget tussen de 500 en 800 euro (die 800 wil ik aanhouden als absolute max)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is een kast aanwezig, mocht deze uiteindelijk niet voldoen koop ik deze alsnog. Tevens een GTX 660ti en een 550w voeding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een SSD voor het systeem en editing software.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In het verleden goede ervaringen gehad met Intel en de Geforce kaarten, maar sta zeker open voor andere merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is niet zeer belangrijk, echter moet het geen vliegtuig gaan worden. Qua energie en grootte is normaal goed genoeg.
Ga je overklokken?
Overklokken is geen must, echter in de toekomst wellicht wel
Hopelijk kan iemand mij opweg helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er fatsoenlijk mee kunnen gamen en tevens video bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals vermeld is het budget tussen de 500 en 800 euro (die 800 wil ik aanhouden als absolute max)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is een kast aanwezig, mocht deze uiteindelijk niet voldoen koop ik deze alsnog. Tevens een GTX 660ti en een 550w voeding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een SSD voor het systeem en editing software.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In het verleden goede ervaringen gehad met Intel en de Geforce kaarten, maar sta zeker open voor andere merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is niet zeer belangrijk, echter moet het geen vliegtuig gaan worden. Qua energie en grootte is normaal goed genoeg.
Ga je overklokken?
Overklokken is geen must, echter in de toekomst wellicht wel