Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Careljan
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 20:26
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Games spelen. Games zoals: League of Legends. (later misschien COD of Battlefield)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 800/900€ uitgeven

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open naar alle merken

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb al wat op het oog maar ik weet niet of het allemaal samen kan

Ga je overklokken?
Aangezien ik niet weet hoe ik moet overklokken ga ik het waarschijnlijk niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Maak je ook meteen even zo'n mooi lijstje als Handleiding Pricewatch hier maken. Je moet ook even zelf wat onderzoek doen he ;)

Overigens hoef je voor league lang geen €800 uit te geven, maar voor bf4 en cod wel zo'n beetje, dus waar liggen je prioriteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik heb even geen linkje...maar het is verplicht dat je zelf eerst met een voorstel komt welke hard-en software je wilt kopen. Je moet er natuurlijk zelf ook wel iets voor doen ;)

-EDIT- ik zag dat iemand me voor was

[ Voor 10% gewijzigd door pwillemske op 16-12-2014 21:51 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Game pc 800/900€. Slotje.

Dit topic is gesloten.