Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:32:
[...]

die komt waarschijnlijk niet meer.... helaas vind de note edge ook echt vele malen vetter en functioneler dan een s6/7
But then again:

nieuws: Gerucht: edge-versie Galaxy Note 7 heeft dubbele camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Echt he, kan ik in mei 2017 meteen die nieuwe halen, zal dan iets goedkoper zijn dan als hij uitkomt in september ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Er is een update vandaag gekomen voor de note dge. 340 mb. Beveiligingsupdate van juni. volgens mij dacht ik ook iets tegen het batterij verbruik sinds laatste update van mei. OTA gedownload.

[ Voor 11% gewijzigd door blueface op 23-06-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nog niks binne hier.. welke versie heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:50:
Nog niks binne hier.. welke versie heb je nu?
Baseband versie N915FYXXU1DPC3
Buildnummer MMB29M.N915FYXXS1DPF1
Kernelversie 3.10.40-7652285 dpi@SWHC3518#1 Tue May 31 21:42:52 KST 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Voegt niks toe hier aangezien dit wel over de edge variant gaat.

[ Voor 68% gewijzigd door 13art op 04-07-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
*knip*. Discussie over moderatie is offtopic. Graag de volgende keer een DM sturen.

[ Voor 152% gewijzigd door rens-br op 04-08-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Helaas ook geen 2 aparte delen van het scherm. Het is als het ware een opgepoetste versie van de s7 edge. Echt jammer. Eerst nog maar eens afwachten of dit wel de definitieve versie wordt. Zoals het er nu naar uitziet, gaat mijn huidige note edge nog lang niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand toevallig een nieuwere update al gezien op het internet die ik kan flashen?

mijne doet beetje raar de laatste tijd, loopt vaak vast en kan dan helemaal niks meer doen.. soms gaat hij niet eens meer aan.. batterij eruit en erin helpt dan als enigste..

had de versie van 3 mei nog, ga nu de allerlaatste van sammobile erop zetten die is van 31 mei..

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 13-07-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pfff hij blijft raar doen..

camera + snapchat maak ik een video of foto valt hij gewoon uit...
hij word ook superwarm..
vreemde taferelen.. ligt dit aan de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Heb sinds een tijdje problemen met mijn Note Edge, aangezien het ongeveer dezelfde telefoon is vraag ik het hier maar omdat de Note Edge topic niet echt storm loopt..

Android 6.0.1
probleem:

loopt vaak vast en kan dan helemaal niks meer doen.. soms gaat hij niet eens meer aan.. batterij eruit en erin helpt dan als enigste..
camera + snapchat maak ik een video of foto valt hij gewoon uit... en hij word ook superwarm meestal bij Snapchat maar ook vaak random..

Afgelopen zaterdag naar een feest geweest en dacht leuk wat filmpjes te maken, maar elke keer zodra ik de video wou gaan opnemen startte hij zichzelf op.. ook als ik foto's wou maken...
nu heb ik naderhand wel wat ontdekt, ik wou namelijk muziek starten thuis via de bluetooth speaker en die werkte opeens ook niet meer.. hij wou maar niet afspelen! ik via File explorer even gekeken of muziek er nog wel opstond, maar hij reageerde niet als ik het SD kaartje aanklikte... telefoon uitgezet en SD kaartje eruit en erin gedaan weer, tel opgestart en hij werkte weer.... Zou het aan het SD kaartje kunnen liggen? Het is een Kingston 32GB UHS-I Speed Class 1
(heb altijd video's en foto's kunnen maken in 4K zelfs dus het heeft wel ooit gewerkt...)
Zou het een accu probleem kunnen zijn of SD kaart? Hij viel namelijk uit bij denk zo 50% en daarna rap omlaag gegaan 2 uur later stond die al op 15% toen die wederom uitviel..
Kan normaal gesproken een hele dag meegaan op de accu, en heb dus eigenlijk nooit last gehad daarvan.. het zou natuurlijk langer meegaan met een nieuwe maar als ik me bedenk dat hij al een jaar oud is vind ik het toch knap dat hij het een dag volhoud met goed gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
rohit schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:14:
Heb sinds een tijdje problemen met mijn Note Edge, aangezien het ongeveer dezelfde telefoon is vraag ik het hier maar omdat de Note Edge topic niet echt storm loopt..

Android 6.0.1
probleem:

loopt vaak vast en kan dan helemaal niks meer doen.. soms gaat hij niet eens meer aan.. batterij eruit en erin helpt dan als enigste..
camera + snapchat maak ik een video of foto valt hij gewoon uit... en hij word ook superwarm meestal bij Snapchat maar ook vaak random..

Afgelopen zaterdag naar een feest geweest en dacht leuk wat filmpjes te maken, maar elke keer zodra ik de video wou gaan opnemen startte hij zichzelf op.. ook als ik foto's wou maken...
nu heb ik naderhand wel wat ontdekt, ik wou namelijk muziek starten thuis via de bluetooth speaker en die werkte opeens ook niet meer.. hij wou maar niet afspelen! ik via File explorer even gekeken of muziek er nog wel opstond, maar hij reageerde niet als ik het SD kaartje aanklikte... telefoon uitgezet en SD kaartje eruit en erin gedaan weer, tel opgestart en hij werkte weer.... Zou het aan het SD kaartje kunnen liggen? Het is een Kingston 32GB UHS-I Speed Class 1
(heb altijd video's en foto's kunnen maken in 4K zelfs dus het heeft wel ooit gewerkt...)
Zou het een accu probleem kunnen zijn of SD kaart? Hij viel namelijk uit bij denk zo 50% en daarna rap omlaag gegaan 2 uur later stond die al op 15% toen die wederom uitviel..
Kan normaal gesproken een hele dag meegaan op de accu, en heb dus eigenlijk nooit last gehad daarvan.. het zou natuurlijk langer meegaan met een nieuwe maar als ik me bedenk dat hij al een jaar oud is vind ik het toch knap dat hij het een dag volhoud met goed gebruik.
ik zal een backup maken van je sd kaart en die formateren. dan de info terugplaatsen.
je kan ook even opnieuw de software er overheen flashen met odin, dit lost ook veel problemen op.
Als laatste wat betreft de batterij, veel hebben dit ook bij de note, gewoon een nieuwe batterij kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
johanneslol schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:54:
[...]

ik zal een backup maken van je sd kaart en die formateren. dan de info terugplaatsen.
je kan ook even opnieuw de software er overheen flashen met odin, dit lost ook veel problemen op.
Als laatste wat betreft de batterij, veel hebben dit ook bij de note, gewoon een nieuwe batterij kopen :)
Ik had donderdag al de nieuwste rom erop geflasht met Odin (officiële)
dus helaas helpt dat ook niet.. Maar hij is sinds zaterdag dus niet meer uitgevallen.. ook niet bij het foto's maken.. dus ik ga wel ff binnenkort alles ff overzetten en ff sd kaartje formatteren..

uhh iets te voorbarig... valt nu net uit..

nu bezig om alles over te zetten naar mijn PC.. blijft soms gewoon hangen bij bepaalde foto's dan zie ik Snelheid: 0 Bytes/s
dus denk toch echt dat t sd kaartje gaar is ofzo
heb hem nu geformatteerd naar ExFat en hij werkt in de telefoon dus ben nu alles aan het over kopiëren. Ben benieuwd of hij weer normaal gaat doen hierna..

[ Voor 20% gewijzigd door Rohit op 20-07-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou pfff sd kaart eruit gehaald, reboot constant als ik snapchat... dus lijkt mij in de app te zitten.. ga hem nu verwijdere en opnieuw installeren.

hmm weer een stukje verder, snapchat verwijderd open ik de camera app, zet ik de frontcam aan reboot die weer... camera gaar?

nou net ff opnieuw geflashed met odin.. 1e keer reboot al bij de pincode.. ga maar eens alles backuppen op de pc.. en binnekort maar eens clean install proberen. anders opsturen!

[ Voor 54% gewijzigd door Rohit op 21-07-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:50

W84

Gebruik je een originele flip cover trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
rohit schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:14:
Nou pfff sd kaart eruit gehaald, reboot constant als ik snapchat... dus lijkt mij in de app te zitten.. ga hem nu verwijdere en opnieuw installeren.

hmm weer een stukje verder, snapchat verwijderd open ik de camera app, zet ik de frontcam aan reboot die weer... camera gaar?

nou net ff opnieuw geflashed met odin.. 1e keer reboot al bij de pincode.. ga maar eens alles backuppen op de pc.. en binnekort maar eens clean install proberen. anders opsturen!
Vervelend die problemen. Suggestie, ff in recovery een schone install doen zodat ie echt clean is.

Ik het met de s4 gehad toen. Toen bleek de frontcamera kapot te zijn en of de connector zat niet goed.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nee gebruik geen flip cover..
maar heb het probleem denk ik voor 99% zeker gevonden...
heb een gare accu denk ik... zodra ik een oplader aansluit valt die niet uit, ook al open ik de camera of wat dan ook... haal ik de oplader eruit valt hij of meteen uit of als ik camera opstart.. ook zelfs wanneer deze net als nu 97% vol is... had iemand nog een linkje voor me waar ik die accu goedkoop kon krijgen origineel?
Heeft het nut om Samsung nog te mailen hierover? toestel is van Mei 2015..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
rohit schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:43:
Nee gebruik geen flip cover..
maar heb het probleem denk ik voor 99% zeker gevonden...
heb een gare accu denk ik... zodra ik een oplader aansluit valt die niet uit, ook al open ik de camera of wat dan ook... haal ik de oplader eruit valt hij of meteen uit of als ik camera opstart.. ook zelfs wanneer deze net als nu 97% vol is... had iemand nog een linkje voor me waar ik die accu goedkoop kon krijgen origineel?
Heeft het nut om Samsung nog te mailen hierover? toestel is van Mei 2015..
Je kan Samsung hier sowieso over mailen om te kijken wat voor oplossing hun eventueel nog hebben. Volgens mij kan de accu van de Note 4 vervangen worden, dus die valt niet meer onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:54:
[...]

Je kan Samsung hier sowieso over mailen om te kijken wat voor oplossing hun eventueel nog hebben. Volgens mij kan de accu van de Note 4 vervangen worden, dus die valt niet meer onder de garantie.
Ik heb ze net een berichtje gestuurd via FB. ik heb bijna 850 betaald voor deze telefoon een jaar geleden, dus mag toch hopen dat ze *knip* iets mee doen! Anders koop ik volgende x gewoon een Oneplus ofzo voor meer dan de helft goedkoper!

[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 22-07-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

rohit schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:59:
[...]
Ik heb ze net een berichtje gestuurd via FB. ik heb bijna 850 betaald voor deze telefoon een jaar geleden,
Verwisselbare accu's hebben bij alle telefoons en laptops maar 6 maanden garantie, dit omdat de levensduur van die dingen gewoon erg onvoorspelbaar is. Hopelijk willen ze uit coulance het probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:01:
[...]

Verwisselbare accu's hebben bij alle telefoons en laptops maar 6 maanden garantie, dit omdat de levensduur van die dingen gewoon erg onvoorspelbaar is. Hopelijk willen ze uit coulance het probleem oplossen.
http://www.samsung.com/nl/support/warranty/

volgens dit lijstje hebbe alle dinge 2 jaar garantie.. waar valt de accu onder, Mobiele accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

rohit schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:12:
[...]

http://www.samsung.com/nl/support/warranty/

volgens dit lijstje hebbe alle dinge 2 jaar garantie.. waar valt de accu onder, Mobiele accessoires?
Zoals ik in de bijlage kan lezen hebben batterijen 12 maanden garantie ipv. de standaard 6:
Verbruiksgoederen
De volgende elementen zijn verbruiksgoederen (behoudens andersluidende bepalingen in nationaal
recht), waardoor de gebruikelijke vermindering van prestaties door slijtage wegens normaal gebruik
door Consumenten niet beschouwd worden als een defect. Daardoor wordt de volgende garantie
geboden:
Batterij: 12 maanden vanaf Oorspronkelijke Aankoopdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:14:
[...]

Zoals ik in de bijlage kan lezen hebben batterijen 12 maanden garantie ipv. de standaard 6:

[...]
hmm pff dus net 2 maanden te laat.... laat ik nu net pas een paar weken het probleem hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

rohit schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:19:
[...]

hmm pff dus net 2 maanden te laat.... laat ik nu net pas een paar weken het probleem hebben!
Wellicht zijn ze coulant. Heb je de telefoon gekocht bij Samsung of bij een winkel? In het laatste geval is Samsung namelijk officieel geen partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:21:
[...]

Wellicht zijn ze coulant. Heb je de telefoon gekocht bij Samsung of bij een winkel? In het laatste geval is Samsung namelijk officieel geen partij.
Samsung store als goed is heb em kado gekregen (de helft iig) andere helft heb ik zelf bijgelegd en toen hebbe ze hem gehaald voor me haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

rohit schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:00:
[...]
Samsung store als goed is heb em kado gekregen (de helft iig) andere helft heb ik zelf bijgelegd en toen hebbe ze hem gehaald voor me haha
Dan is Samsung inderdaad het bedrijf waar je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wezzley schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:13:
[...]

ik had goeddeels hetzelfde. na een echte clean install (delete cache/factory reset) nu een week lang helemaal stabiel.

vreemde was dat ik dit(factory reset) bij de eerste keer dat ik naar 6.0.1 was gegaan ook al had gedaan. toen echter meteen geroot en met titanium backup wat apps teruggezet. iedere paar dagen (en soms meerdere keren per dag) een lockup. dit keer niets met titanium backup gedaan, en nu wel helemaal stabiel en lag-loos/vloeiend.
Ik heb een clean install gedaan en ook dit werkte niet.. dus word vandaag opgehaald.. benieuwd hoelang ik em kwijt ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou toestel word vandaag opgehaald!

paar dagen later:
probleem gevonden bij dynafix, het lag toch aan de accu!
Die is nu besteld door hun en dan krijg ik mijn tel terug! En dit allemaal gewoon onder de garantie!!
Blijkbaar dus toch garantie op de accu van meer dan 1 jaar iig! Want het toestel is van april 2015!

[ Voor 80% gewijzigd door Rohit op 28-07-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Hoppa probleem gevonden bij dynafix, het lag toch aan de accu!
Die is nu besteld door hun en dan krijg ik mijn tel terug! En dit allemaal gewoon onder de garantie!!
Blijkbaar dus toch garantie op de accu van meer dan 1 jaar iig! Want het toestel is van april 2015!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
Nieuwe software update beschikbaar voor de edge. Beveiligingspatch van 1 juli 2016 en nog wel wat meer neem ik aan. De update is rond de 350 mb groot. Voor de s6 was de update 160 mb, vandaar dat ik zeg nog wat meer veranderingen. Meestal zijn die Beveiligingsupdates tussen de 100 en 150 mb. Heb nog geen andere veranderingen ontdekt. OTA gedownload.

Edit: accu gaat nu ook langer mee. Kan ook komen door update van Google play.

[ Voor 10% gewijzigd door blueface op 29-07-2016 14:22 . Reden: info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:12:
Nieuwe software update beschikbaar voor de edge. Beveiligingspatch van 1 juli 2016 en nog wel wat meer neem ik aan. De update is rond de 350 mb groot. Voor de s6 was de update 160 mb, vandaar dat ik zeg nog wat meer veranderingen. Meestal zijn die Beveiligingsupdates tussen de 100 en 150 mb. Heb nog geen andere veranderingen ontdekt. OTA gedownload.

Edit: accu gaat nu ook langer mee. Kan ook komen door update van Google play.
heb je screenshot van de software versies voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Hmm, de status bij Dynafix voor mijn note edge staat nu op Product gecrediteerd door externe technische dienst... gebeld en vrouwtje gaf aan dat de aanvraag naar samsung is gegaan hiervoor en ik moet afwachten verder... meer kon ze ook niet zeggen dus weet niet wat ik hiervan moet verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:44:
[...]

heb je screenshot van de software versies voor ons?
Zal straks even kijken. Ben nog op mijn werk. Moet eerst nog even uitzoeken hoe hier een screenshot te posten. Sorry maar dit is de eerste keer dat ik screenshots post, dus als het niet goed is excuses.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yQy68t8lNlcgydGlMMt6CLHN/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AzBivnr8W6pzTuGCtFWNAtsv/full.png

[ Voor 44% gewijzigd door blueface op 01-08-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Niemand die weet wat Samsung doet als het toestel gecrediteerd word??

Mailtje ontvangen net, krijg de dagwaarde terug van mijn toestel en dan kan ik bij samsung store een nieuwe halen... alleen deze verkopen ze niet meer???? nergens op internet te koop dus ben benieuwd met welk bedrag ze aankomen..

[ Voor 63% gewijzigd door Rohit op 03-08-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Helaas dus geen edge versie van de Note 7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:03:
Helaas dus geen edge versie van de Note 7..
Note 7 is toch een en al edge? Of bedoel je aan 1 kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:06:
[...]

Note 7 is toch een en al edge? Of bedoel je aan 1 kant.
1 kant ja, een echte edge scherm niet gewoon een schermverlenging...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

1 kant ja, een echte edge scherm niet gewoon een schermverlenging...
Gaat denk ik ook nooit meer komen. Was een experiment met ons toestel en een zeer geslaagde, zeker qua looks. Maar ingehaald door het tweezijdige scherm met helaas dus minder functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
En kutte is dat mijn toestel bij Dynafix ligt nu en status daarvan is: Product gecrediteerd..... Dus nu nog hopen dat ik een note edge terug krijg!!

Mailtje ontvangen net, krijg de dagwaarde terug van mijn toestel en dan kan ik bij samsung store een nieuwe halen... alleen deze verkopen ze niet meer???? nergens op internet te koop dus ben benieuwd waar ze mee aankomen nu...

[ Voor 43% gewijzigd door Rohit op 03-08-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:50:
En kutte is dat mijn toestel bij Dynafix ligt nu en status daarvan is: Product gecrediteerd..... Dus nu nog hopen dat ik een note edge terug krijg!!

Mailtje ontvangen net, krijg de dagwaarde terug van mijn toestel en dan kan ik bij samsung store een nieuwe halen... alleen deze verkopen ze niet meer???? nergens op internet te koop dus ben benieuwd waar ze mee aankomen nu...
Je kunt de note edge kopen op bol.com voor een belachelijke prijs van 899 euro😧. Stelletje idioten! Via 3 derde verkoper gsm shop Enschede. Ik hoop echt voor je dat je de edge terug krijgt. Het lag toch aan de accu zei je toch? Welke software draaide je erop. Ik heb een phn versie.

Edit: zie ook nog een paar op marktplaats staan. Zo goed als nieuw voor prijzen 350 tot 450 euro. Misschien is dat wat, mocht je geld gecrediteerd krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door blueface op 03-08-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

Je kunt de note edge kopen op bol.com voor een belachelijke prijs van 899 euro😧. Stelletje idioten! Via 3 derde verkoper gsm shop Enschede. Ik hoop echt voor je dat je de edge terug krijgt. Het lag toch aan de accu zei je toch? Welke software draaide je erop. Ik heb een phn versie.

Edit: zie ook nog een paar op marktplaats staan. Zo goed als nieuw voor prijzen 350 tot 450 euro. Misschien is dat wat, mocht je geld gecrediteerd krijgen.
Ja ik wil of een nieuwe of genoeg geld dat ik iets gelijkwaardigs kan kopen!! Echt belachelijk!
Ja hun hadden het met een test accu getest en toen was het probleem opgelost dus hadde ze een accu besteld die ze niet op voorraad hadden.. Er stond 6.0.1 op de allernieuwste.. maar ook met de 1e versie van 6 had ik het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
sjaool schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:44:
[...]

Kijk maar eens in de Pricewatch, daar staan er nog genoeg te koop. De N910C is nog te koop bij Coolblue voor een stevige €599,-.
Ik heb het over de Note edge.. niet de note ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:55:
[...]

Ja ik wil of een nieuwe of genoeg geld dat ik iets gelijkwaardigs kan kopen!! Echt belachelijk!
Ja hun hadden het met een test accu getest en toen was het probleem opgelost dus hadde ze een accu besteld die ze niet op voorraad hadden.. Er stond 6.0.1 op de allernieuwste.. maar ook met de 1e versie van 6 had ik het probleem...
Heb laatst gewoon een nieuwe accu online besteld voor 25 euro. Werkt perfect. Bij viel het toestel zomaar uit. Accu heeft als datum 16 februari 2016, dus die wordt nog echt wel geproduceerd. Sinds nieuwe accu, alle problemen verdwenen.

Edit: was bij gsmpunt.nl. gewoon op voorraad. Dit is een originele accu van samsung zelf.

Vindt het raar dat ze je geld willen crediteren, terwijl ze met de test accu geconstateerd hebben dat het probleem opgelost is. Ik zou zeggen, toestel terug eisen en gewoon accu bestellen. Zou het voor die 25 euro echt wel willen proberen. Daarnaast weet ik nu dat mijn telefoon en toekomstige modellen niet naar Dynafix gaan. Je leest niets anders dan problemen met dit bedrijf. Google er maar eens op. Ik zou gewoon zelf naar een samsung service punt gaan als ik problemen heb met mijn toestel. Kost me wel wat reistijd en kilometers, maar dat zou ik er wel voor over hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door blueface op 04-08-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

rohit schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

Ik heb het over de Note edge.. niet de note ;)
In de Note 4 thread... okay... kon ik natuurlijk niet ruiken. :P

Het lijkt wel een unicorn dat ding, echt geen één meer te vinden binnen Nederland. Wel een Koreaanse versie maar daar willen ze de hoofdprijs voor hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door sjaool op 04-08-2016 11:09 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:57:
[...]

Heb laatst gewoon een nieuwe accu online besteld voor 25 euro. Werkt perfect. Bij viel het toestel zomaar uit. Accu heeft als datum 16 februari 2016, dus die wordt nog echt wel geproduceerd. Sinds nieuwe accu, alle problemen verdwenen.

Edit: was bij gsmpunt.nl. gewoon op voorraad. Dit is een originele accu van samsung zelf.

Vindt het raar dat ze je geld willen crediteren, terwijl ze met de test accu geconstateerd hebben dat het probleem opgelost is. Ik zou zeggen, toestel terug eisen en gewoon accu bestellen. Zou het voor die 25 euro echt wel willen proberen. Daarnaast weet ik nu dat mijn telefoon en toekomstige modellen niet naar Dynafix gaan. Je leest niets anders dan problemen met dit bedrijf. Google er maar eens op. Ik zou gewoon zelf naar een samsung service punt gaan als ik problemen heb met mijn toestel. Kost me wel wat reistijd en kilometers, maar dat zou ik er wel voor over hebben.
ken het bedrijf hebben in t verleden meerdere malen mij toestellen gewoon prima gemaakt ( 1 x niet en toen kreeg ik de keuze om voor 100 euro extra de nieuwste Desire Z te kopen) dus opzich niet echt problemen gehad met hun... Samsung zegt nu dat ze nog wel 1 note edge hebbe liggen bij hun... echt vreemde mensen.. Maar ik wil weten wat de dagwaarde is, als dat voldoende is zou ik eventueel met bijleg een 7 edge halen of een note 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
sjaool schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:01:
[...]

In de Note 4 thread... okay... kon ik natuurlijk niet ruiken. :P

Het lijkt wel een unicorn dat ding, echt geen één meer te vinden binnen Nederland. Wel een Koreaanse versie maar daar willen ze de hoofdprijs voor hebben.
haha ja is ongeveer t zelfde toestel alleen deze heeft een extra schermpje. en hier word er meer gereageerd dan in de edge topic.. dus vandaar haha! ze hebben em bij bol.com een toko uit Enschede.. vragen 899,95!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

haha ja is ongeveer t zelfde toestel alleen deze heeft een extra schermpje. en hier word er meer gereageerd dan in de edge topic.. dus vandaar haha! ze hebben em bij bol.com een toko uit Enschede.. vragen 899,95!!!
Kun je het toestel niet gewoon terug claimen? Vindt het toch een raar verhaal met Dynafix.

Zou zelf niet akkoord gaan met de dagwaarde. Is het bedrag al bekend wat je krijgt? Ben erg benieuwd waarmee ze aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

rohit schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

Dan hoop ik dat je er een fatsoenlijk bedrag voor krijgt want zoals het nu klinkt is het echt een collectors item. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:36:
[...]

Kun je het toestel niet gewoon terug claimen? Vindt het toch een raar verhaal met Dynafix.

Zou zelf niet akkoord gaan met de dagwaarde. Is het bedrag al bekend wat je krijgt? Ben erg benieuwd waarmee ze aankomen.
Geen idee.. bedrag ook nog niet bekend.. enigste wat ze kon vertelle is dat ze wel 1 voor mij had liggen bij samsung zelf... die kon ze dan opsturen.. toen heb ik gevraagd of ze kon vertellen wat de dagwaarde is want dan zou ik eventueel met bijleg een 7 of note 7 kunnen halen..
sjaool schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

Dan hoop ik dat je er een fatsoenlijk bedrag voor krijgt want zoals het nu klinkt is het echt een collectors item. :)
echt he!

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 04-08-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zouden jullie een bod van een S6 Edge plus accepteren als je edge niet meer gerepareerd kon worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:44:
Zouden jullie een bod van een S6 Edge plus accepteren als je edge niet meer gerepareerd kon worden?
Ja, op zich wel. Note Edge krijg je toch niet meer terug, en de S6 Edge plus is een mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:01:
[...]

Ja, op zich wel. Note Edge krijg je toch niet meer terug, en de S6 Edge plus is een mooi toestel.
of bij betalen voor de s7 edge?
wat zijn de verschillen daarvan eigenlijk? is er een vergelijkings site waar je echt alle opties langs elkaar kan leggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

of bij betalen voor de s7 edge?
wat zijn de verschillen daarvan eigenlijk? is er een vergelijkings site waar je echt alle opties langs elkaar kan leggen?
Dat wou ik nog zeggen inderdaad als tweede optie (die ik zou doen). Kost denk ik 150 Euro extra of zo? Is wel een beter toestel hoor, zie
https://www.gottabemobile...e-plus-5-key-differences/

Vooral sd slot is wel lekker natuurlijk tov s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ja ik heb wel een SD slot nodig haha want gebruik met 32 GB SD zodat ik 64 heb! Of ze moeten met de s6 edge + 64gb komen..(als die bestaat haha)

779 kost die bij de samsung store, zou dan 179 extra kosten... is het dat waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:13:
Ja ik heb wel een SD slot nodig haha want gebruik met 32 GB SD zodat ik 64 heb! Of ze moeten met de s6 edge + 64gb komen..(als die bestaat haha)

779 kost die bij de samsung store, zou dan 179 extra kosten... is het dat waard?
Dat moet je zelf bepalen denk ik ;), ik zou het zo doen maar ik ben nou eenmaal spec verslaafd :P.
Bijkomend voordeel is dat je ws nog 1 iteratie extra aan Android updates krijgt op de S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Eigenlijk denk ik dat zelfs de note edge nog de 7 update krijgt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:13:

Ik zou voor een s7 edge gaan en iets bij betalen. S6 edge is een leuk toestel, maar wel heel stuk kleiner dan je nu gewend bent. 5.1 tot 5.6 wat je nu hebt. Lijkt niet veel ,maar ergerde me toch echt aan.
Of proberen op een note 7 los te peuteren met bij betaling. Dan heb je de hoofdprijs. Ligt er natuurlijk aan wat je bij moet betalen en hoeveel je terug krijgt voor de note edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:20:
[...]

Ik zou voor een s7 edge gaan en iets bij betalen. S6 edge is een leuk toestel, maar wel heel stuk kleiner dan je nu gewend bent. 5.1 tot 5.6 wat je nu hebt. Lijkt niet veel ,maar ergerde me toch echt aan.
Of proberen op een note 7 los te peuteren met bij betaling. Dan heb je de hoofdprijs. Ligt er natuurlijk aan wat je bij moet betalen en hoeveel je terug krijgt voor de note edge.
Gaat om S6 Edge plus he, die is echt niet kleiner dan de Note Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:20:
Dat betwijfel ik. Dacht dat de support binnenkort afliep van de note edge. Tot september/oktober meende ik. Toestel kwam dan toch 2 jaar geleden uit in die maanden? Support voor update is in ieder geval 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Blueface, S6 edge + zou het dan worden volgens de verkoper.. Maar die kon het niet met zekerheid zeggen omdat hij er niet over gaat.. Note 7 kost 849 als het goed is.. Dus stel ik krijg 600 ben ik eiglk niet van plan om note 7 voor 249 euro erbij te kopen.. of ik moet het geld aannemen en 2 maanden wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:20:
Als ik 1 ding niet fijn vind aan Samsung is het wel hun belabberde update beleid. Maar we zullen zien. Normaal is het maar 1 major update wat ze op een toestel weg geven, en dat is in dit geval dus 6.01 geweest voor de Note Edge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:23:
Blueface, S6 edge + zou het dan worden volgens de verkoper.. Maar die kon het niet met zekerheid zeggen omdat hij er niet over gaat.. Note 7 kost 849 als het goed is.. Dus stel ik krijg 600 ben ik eiglk niet van plan om note 7 voor 249 euro erbij te kopen.. of ik moet het geld aannemen en 2 maanden wachten...
Ah zo. S6 edge plus ben ik niet bekend mee. Dacht dat het over de normale versie ging.
Kan natuurlijk niet in jou portomonee kijken, maar zou zelf dan toch die 250 bij betalen voor een note 7. Als je het geld niet hebt, houd het op natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door blueface op 05-08-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

Als ik 1 ding niet fijn vind aan Samsung is het wel hun belabberde update beleid. Maar we zullen zien. Normaal is het maar 1 major update wat ze op een toestel weg geven, en dat is in dit geval dus 6.01 geweest voor de Note Edge.
net het linkje gelezen, wel goeie denk dat de S7 edge toch een beter plan is haha! Of me geld aannemen en wachten op een note 7?

(ik heb nog geen idee wat hun besluit is momenteel gewoon gokken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:23:
Ga je uit van de Samsung site dan? Ik zie dat ding al voor rond de 675 over de toonbank gaan overal.
De S6 Edge plus voor 500. Dus dat is 175 euro verschil, wat nog steeds best veel geld is natuurlijk. Aan de andere kant je hebt dan voor 175 euro een gloednieuwe telefoon die nog makkelijk een paar jaar mee gaat.

Edit: ow goedemorgen je had het over de note 7. Tja het enige wat daar bijzonder aan is is de s pen naar mijn mening. Hard choices!

[ Voor 8% gewijzigd door Palthe op 05-08-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:25:
[...]

Ah zo. S6 edge plus ben ik niet bekend mee. Dacht dat het over de normale versie ging.
Kan natuurlijk niet in jou portomonee kijken, maar zou zelf dan toch die 250 bij betalen voor een note 7. Als je het geld niet hebt, houd het op natuurlijk.
Maar zou je 250 bijleggen als je in 2015 al bijna 700 hebt neergelegd voor een note edge? zou dus in 1 jaar tijd 950 euro kwijt zijn dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Ga je uit van de Samsung site dan? Ik zie dat ding al voor rond de 675 over de toonbank gaan overal.
De S6 Edge plus voor 500. Dus dat is 175 euro verschil, wat nog steeds best veel geld is natuurlijk. Aan de andere kant je hebt dan voor 175 euro een gloednieuwe telefoon die nog makkelijk een paar jaar mee gaat.
Phone house/Samsung store prijzen.. want hun zijn de verkoper.. dan zou ik eventueel het geld moeten vragen en hem dan ergens anders halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:30:
[...]

Maar zou je 250 bijleggen als je in 2015 al bijna 700 hebt neergelegd voor een note edge? zou dus in 1 jaar tijd 950 euro kwijt zijn dan..
Daar heb je natuurlijk een punt. Het blijft natuurlijk je eigen keuze. Het is ook veel geld.

Zat toevallig net even de ibood aanbieding van de dag te checken. Daar staat een s7 edge goud voor 550 euro. Geld alleen vandaag. Maar de samsung site is altijd veel te duur. Ik zou eens wat websites gaan vergelijken voor de s7 edge of s6 edge plus. Kan echt veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Phone house/Samsung store prijzen.. want hun zijn de verkoper.. dan zou ik eventueel het geld moeten vragen en hem dan ergens anders halen!
Ja sorry was even in de war met de S7 en de note 7. Maar je moet het denk ik anders zien, je hebt 950 euro af te schrijven over 3 jaar niet over 1. Want zowel de S7 als de Note7 gaan nog makkelijk 2 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Daar heb je natuurlijk een punt. Het blijft natuurlijk je eigen keuze. Het is ook veel geld.

Zat toevallig net even de ibood aanbieding van de dag te checken. Daar staat een s7 edge goud voor 550 euro. Geld alleen vandaag. Maar de samsung site is altijd veel te duur. Ik zou eens wat websites gaan vergelijken voor de s7 edge of s6 edge plus. Kan echt veel goedkoper.
Ja idd, zoals gewoon de Pricewatch hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Is geen Edge Blueface.. dat is de normale S7.. ja daarom liever voor het geld gaan dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Ja sorry was even in de war met de S7 en de note 7. Maar je moet het denk ik anders zien, je hebt 950 euro af te schrijven over 3 jaar niet over 1. Want zowel de S7 als de Note7 gaan nog makkelijk 2 jaar mee.
Klopt dat ook.. maar zou de note 7 onder de 800 euro te koop zijn over een maandje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

Klopt dat ook.. maar zou de note 7 onder de 800 euro te koop zijn over een maandje ?
Ja. Gaat na introductie naar mijn verwachting al heel snel naar de 750 euro. Was bij de S7 ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

Is geen Edge Blueface.. dat is de normale S7.. ja daarom liever voor het geld gaan dan!
Sorry, niet goed gekeken. Was inderdaad de normale. Nog geen koffie gehad.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:40:
[...]

Ja. Gaat na introductie naar mijn verwachting al heel snel naar de 750 euro. Was bij de S7 ook zo.
Hmm haha stel ik zou de 600 krijgen dan wil ik echt wel een maandje wachten! Note 7 is toch wel leuker dan de S7 Edge! + half jaar nieuwer!
blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

Sorry, niet goed gekeken. Was inderdaad de normale. Nog geen koffie gehad.......
Hahaha, suiker en melk erbij?

[ Voor 25% gewijzigd door Rohit op 05-08-2016 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

Het zou kunnen. Meestal zit er een cadeau bij de eerste periode. Zodra dat vervalt keldert de prijs ook al snel.

Ik zou sowieso voor het geld gaan. Dan kun je zelf bepalen waar je het nieuwe toestel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Het zou kunnen. Meestal zit er een cadeau bij de eerste periode. Zodra dat vervalt keldert de prijs ook al snel.

Ik zou sowieso voor het geld gaan. Dan kun je zelf bepalen waar je het nieuwe toestel koopt.
Goed plan ja, tenzij ik minder dan 600 krijg of minder dan een S6 Edge +
Dan ga ik gewoon voor de note edge die ze mij bij samsung zelf nog kunnen aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Goed plan ja, tenzij ik minder dan 600 krijg of minder dan een S6 Edge +
Dan ga ik gewoon voor de note edge die ze mij bij samsung zelf nog kunnen aanbieden..
Die kans heb je natuurlijk wel. Dat als je het geld aanneemt, dat je wel minder krijg dan als je het toestel bij hun besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

Die kans heb je natuurlijk wel. Dat als je het geld aanneemt, dat je wel minder krijg dan als je het toestel bij hun besteld.
Ja daarom maar ff afwachten tot ik wat van ze hoor pfff.. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

blueface schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

Dat betwijfel ik. Dacht dat de support binnenkort afliep van de note edge. Tot september/oktober meende ik. Toestel kwam dan toch 2 jaar geleden uit in die maanden? Support voor update is in ieder geval 2 jaar.
Tot wanneer de Note Edge support heeft kan gevonden worden op website van Samsung:
Software Support Periode: tot november 2016
Eerlijk gezegd verwacht ik alleen nog beveiligingsupdates tot november en geen Android N meer op de Note Edge.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rohit
WAJOOW

Samsung Store in Eindhoven is een BAAS!

Ik krijg een shoptegoed van de waarde van een S7 Edge!!
Dus volgende maand ga ik voor de Note 7!
Enigste nadeel is het wachten nu hahaha!!
Top geregeld eindelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:43:
WAJOOW

Samsung Store in Eindhoven is een BAAS!

Ik krijg een shoptegoed van de waarde van een S7 Edge!!
Dus volgende maand ga ik voor de Note 7!
Enigste nadeel is het wachten nu hahaha!!
Top geregeld eindelijk!
Dat is inderdaad mooi nieuws. Nu nog even wachten inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Het is weer tijd voor de maandelijkse beveilingupdates voor de note edge. 366 mb groot.

Rond de 46 lekken in Android worden gedicht en ook samsung knox wordt met 8 verbeteringen aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Helaas maanden later nog geen Note 7 en na de berichten van deze week zal dat er waarschijnlijk ook nooit meer van komen.. dus nu kijken naar een opvolger voor de edge.. waarschijnlijk word het dan de S7 Edge.. omdat ik niet nog eens 4-5 maanden wil wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Nieuwe beveilingspatch van oktober is beschikbaar voor de note edge. 543 mb groot. Samsung cloud wordt toegevoegd en natuurlijk de patches voor de veiligheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nJK25UfzllJiIfHdpYXHU4IS/thumb.png

OTA gekregen en PHN versie.

[ Voor 4% gewijzigd door blueface op 01-11-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Vandaag de software update van november binnen gekregen via OTA. Rond de 385 mb groot. Dit zal wel de laatste zijn die ooit via Samsung zelf komt. Volgens de website van Samsung krijgt de note 4 en note edge tot november 2016 software support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Samsung is toch nog lief geweest voor de Note Edge gebruikers. Update voor December 2016. 366 mb groot. PHN en OTA.

December update note edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Support gaat gelukkig nog even door voor de Note Edge. Qua software updates dan.

Vandaag OTA ontvangen de beveiligings update voor januari 2017. 378 mb groot.

Zou bijna denken dan ik nog de enige ben met een werkende note edge. Het is hier zo stil.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
blueface schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:52:
Support gaat gelukkig nog even door voor de Note Edge. Qua software updates dan.

Vandaag OTA ontvangen de beveiligings update voor januari 2017. 378 mb groot.

Zou bijna denken dan ik nog de enige ben met een werkende note edge. Het is hier zo stil.....
Haha wel beetje sneu om te zien idd dat de laatste reacties allemaal van jou zijn. En nee ik heb geen Note Edge. Wel een normale Note 4.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hier ook een blije gebruiker van een note edge hoor :)

Jammer dat er geen note 5/7 kwam, maar had ik toch geen geld voor en deze is nog prima :Y

Heb m'n note wel QI-compatible gemaakt, en heb Nova draaien. Vind zelf de standaard android icoontjes nogal druk dus heb er een wit thema overheen gegooid (UIcons White).

Android is upgrading...
Optimising app 361 of 361.

Dat duurde ff.....

<note to self>Moet eens wat apps opruimen</note>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 08:29
Heb sinds een dag of 2 (liedje?) ook een note 4 edge. Super toestel. Enige wat ik wil uitzoeken is een betere hoes er omheen, de originele galaxy hoes beschermt niet de edge. Misschien deze: https://www.phonemarket.n...leather-wallet-case-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Vandaag weer de security patch van maart uitgekomen voor de Note Edge.

381 MB groot. OTA voor PHN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 08:29
Vraag me af hoelang je nog een nieuwe batterij voor de edge kunt kopen, heb er wel pas een nieuwe ingezet en die was van 2016. Misschien een volgende keer bij Alie-express?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
Sinds vandaag is er weer een software update voor de Note Edge. 383MB groot.

OTA voor PHN versies

Veranderingen : Security Patch van 1 Mei 2017.

Dit toestel wordt nog lang ondersteund naar mijn mening. Komt zeker dat de Note 7 niet door is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Yes!!!!! Het is weer zover. OTA software Patch voor de Note Edge van juni 2017. 363 mb groot.

Voor PHN versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Toch nog een updae voor de Note Edge. 383 mb. OTA voor PHN.

Dit zal ook wel de allerlaatste zijn, aangezien de Note 8 volgende maand uitkomt.

Ander vraagje. Begin nu wel de merken dat het toestel wel erg traag wordt met installeren van updates voor apps vanuit de Playstore. Ervaren anderen dit ook? Hoop dat er nog iemand anders is met een Note Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 09:39

Ghosty J

Asus

Hebben meerdere mensen er last van dat hij niet verder laad dan 88% sinds de laatste update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Ghosty J schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:28:
Hebben meerdere mensen er last van dat hij niet verder laad dan 88% sinds de laatste update ?
Toestel aan of uitgeschakeld? Maakt bij mij niet uit. In alle 2 de standen laad ie gewoon tot 100%. Andere adapter/USB poort/kabel al geprobeerd? Snel laden functie aan/uit functie veranderen. Als dit allemaal niet werkt soft reset doen. Cache wipe is ook te proberen. Of ouderwets accu eruit even wachten en weer terug plaatsen. Nieuwe accu is ook nog te proberen. Succes!
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Voor RMA, Support en afhandeling: [Samsung] RMA & Support