Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 20:57
Hierbij een nieuw topic voor de Galaxy Note Edge. Omdat deze behoorlijk afwijkt van de Note 4 verdient dit een eigen plekje.

Afbeeldingslocatie: http://ausdroid.net/wp-content/uploads/2014/09/Note-Edge-Black-640x853.jpgAfbeeldingslocatie: http://ausdroid.net/wp-content/uploads/2014/09/Note-Edge-White-640x853.jpg

Specificaties
Samsung Galaxy Note Edge specificaties
Android OSAndroid KitKat 4.4
SkinSamsung TouchWiz
ChipsetQualcomm Snapdragon 805
Processor snelheid2500MHz
Intern geheugen32GB
RAM geheugen3072MB
Flash geheugenMicro SD
LTE-ondersteuning]Ja
GPS Glonass-ondersteuningJa
Scherm5,6" Super AMOLED 2560 X [1440+160] (Quad HD+)
Frontcamera5.0 megapixels
Backcamera16.0 megapixels
Fysieke cameraknopNee
Accu (mAh, standby, spreektijd)3000mAh
Afmetingen 151.3 x 82.4 x 8.3 mm
Gewicht 174 gram
FeaturesStyleswap-covers / Tap-to-wake & gestures / onscreen- of capacitieve knoppen
NotificatieledjeRGB
Adviesprijs€ 850

Overige hardwarespecificaties zijn:
  • microSIM
  • USB 2.0
  • Bluetooth 4.1
Foto's

LTE-ondersteuning

Q&A
  • Hoe is de batterij?

[ Voor 6% gewijzigd door arjandijk162 op 14-12-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik krijg die van mij morgen dus zal meteen de eerste ervaringen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Uhm... Vind je echt dat deze zoveel afwijkt behalve het scherm....

Behalve dat is het een identieke telefoon hoor.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:31
Ik heb de EDGE, sinds gisteren in mijn bezit! :)
gekocht bij de Samsung store in Amsterdam. Mocht er iemand vragen ofzo hebben... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
FrankGuthrie schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:05:
Uhm... Vind je echt dat deze zoveel afwijkt behalve het scherm....

Behalve dat is het een identieke telefoon hoor.
Technisch zijn er grote overeenkomsten, maar in gebruik denk ik dat het verschilt. Alleen al omdat alle kopers bewust extra geld uitgeven voor dat bijzondere scherm. Dit zal ook andere vragen oproepen

-De accu is iets kleiner, denk dat beheersing van stroomgebruik daarom bijv belangrijk is
-Hoe maak je optimaal gebruik van het EDGE screen
-Hoe reageert de omgeving op de telefoon 8)
-Goed beschermen van de telefoon omdat die rand zorgt voor ander soort hoesjes
-Werken de Note 4 accesoires?

Coolblue bezorgt mijn telefoon tussen nu en 13u. Ben benieuwd.
superericje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:02:
Ik heb de EDGE, sinds gisteren in mijn bezit! :)
gekocht bij de Samsung store in Amsterdam. Mocht er iemand vragen ofzo hebben... ;-)
En, eerste indruk? Heb je meteen een hoesje gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
arjandijk162 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:43:
[...]
d.
[...]

En, eerste indruk? Heb je meteen een hoesje gekocht?
Nope geen hoesje... Zelfde als jij denkt.. passn de accessoires van de normale note? wil zo een offciele Samsung hoes er omheen, maar als je op internet kijkt schijnen er 'speciale' voor de edge te zijn die IETS smaller zijn, zodat de schuine kant beter uitkomt.. Moet ik dus nog naar kijken....hier HIER voor een voorbeeld.. alleen pas leverbaar per 02-januari..
dus voorlopig even zuinig zijn :)
Eerste indruk GOED! mooi toestel en retesnel! ook dat gebogen scherm.. ik vind het erg mooi en toch nuttig, alle apps erop die ik vaak gebruik en meldingen komen daar, als je bijv iets op youtube kijkt.. Misschien niet super nodig, maar ik vind het leuk O-)

[ Voor 9% gewijzigd door superericje op 15-12-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik begrijp dat de Wallet case de enige is die de edge mogelijkheden echt ontsluit, dus hoofdscherm uitzet en alleen edgescherm gebruikt. Misschien dat andere cases dat uiteindelijk ook gaan doen. Ik weet niet of dit alleen een magneetje is, of dat het ook te maken heeft met een NFC chip die in die wallet zit zodat deze herkend wordt door de telefoon.

Ik heb m inmiddels binnen. Fantastisch apparaat! Wel even wennen aan de powerknop die naar de bovenkant is verhuisd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
arjandijk162 schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:35:
Ik begrijp dat de Wallet case de enige is die de edge mogelijkheden echt ontsluit, dus hoofdscherm uitzet en alleen edgescherm gebruikt. Misschien dat andere cases dat uiteindelijk ook gaan doen. Ik weet niet of dit alleen een magneetje is, of dat het ook te maken heeft met een NFC chip die in die wallet zit zodat deze herkend wordt door de telefoon.

Ik heb m inmiddels binnen. Fantastisch apparaat! Wel even wennen aan de powerknop die naar de bovenkant is verhuisd.
Werkt via een magneetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik heb m inmiddels binnen. Erg mooi toestel. Die rand is wel even wennen. Vooral door de asymetrische grip.

Heb meteen een Flip wallet besteld. Vanwege de hoge prijs en slechte verkrijgbaarheid heb ik deze van Ebay gedaald.

Ik merkte in de auto dat de rand slecht bereikbaar is in een een standaard autohouder, en dat is lastig als je aan het navigeren bent en je wordt gebeld. Het gesprek wordt dan getoond op de Edge rand. Misschien eens kijken naar een andere houder.

Aansluiten via Miracast op Philips 7000 series 2013 was geen probleem. Dit ging met mijn Note 2 niet goed. Chromecast levert (nog) geen ondersteuning voor screen mirroring, maar het werkt wel. Zowel via Miracast als via Chromecast een lag. Miracast 1s, Chromecast 0,5s, maar voor foto's en filmpjes prima bruikbaar

Foto's tot nu toe vooral in het donker getest en dat stemt tevreden. Een ietwat gele gloed over de foto's, maar lichtgevoeliger dan een Iphone 5, de Note 2 en zelfs de Nokia 1020. Die laatste lijkt wel een beter dynamisch bereik te hebben.

Nu nog even proberen of de Desktop docking van de Note 2 nog steeds werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
arjandijk162 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:25:
Ik heb m inmiddels binnen. Erg mooi toestel. Die rand is wel even wennen. Vooral door de asymetrische grip.

Heb meteen een Flip wallet besteld. Vanwege de hoge prijs en slechte verkrijgbaarheid heb ik deze van Ebay gedaald.
Top!
Dank voor de link, meteen ook besteld, maar dan een zwarte :),
Hopelijk verzend hij hem snel!
Heb meerdere winkels geprobeerd, maar niemand heeft deze en allemaal ook geen idee, of en wanneer deze komt! Via twitter bij Samsung gevraagd en deze wisten het zelfs nieteens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
Goedemiddag.

Weet iemand toevallig of de Led Flipcase van de Note 4 ook past en werkt op de Galaxy Note Edge?
Hoor graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus sinds een maand ook eigenaar van een Note Edge. Heb een shield set gekocht om mijn telefoon te beschermen en de wireless charging van samsung.

Ben voorlopig wel tevreden. Enige nadeel t.o.v. de note 4 is de vr gear. Ik wilde dat ook gaan testen, maar dat kan helaas niet met de note edge. Erg jammer.

O nog iets. Bij mij gaat de batterij wel erg snel leeg voor mij gevoel. Moet even kijken waar dit aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 09:39

Ghosty J

Asus

Eindelijk het toestel kunnen bemachtigen via T-mobile.
Prachtig toestel lekker snel en het nieuwe scherm aan de zijkant werkt ook mooi.

Wat ik jammer vind is, je hebt het duurste toestel van Samsung en daar zit dan geen Gear bij.
Hopelijk komen ze binnenkort nog met een leuke actie voor de edge gebruikers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Heb sinds een week een wit exemplaar. Het is een beetje plus/min op dit moment, maar ben er net als met de Note 4 op zich tevreden mee.

Ik had gehoopt dat Samsung iets meer had nagedacht over toepassingen voor de rand, nu of in de komende Lollipop-versie. Vooral het feit dat de rand eigenlijk niks doet als het scherm uitstaat stoort. Ook blijkt er vrijwel geen (geen?) ondersteuning te zijn in gangbare applicaties van derden. Ja, Samsung heeft wat lopen rommelen zodat onder beperkte omstandigheden de controls uit de notificatiebalk in de rand worden getoond, bij sommige apps. Poweramp en MX Player Pro doen er in ieder geval niks nuttigs mee.

Het schijnt dat het stroomgebruik van het scherm te hoog is om de rand langdurig aan te laten staan. Vandaar dat er nu alleen een heel lullig nachtklokje beschikbaar is die maximal 12 uur aan kan staan. Ik heb het toestel vrijwel permanent op een lader, ook overdag, dus ik had gehoopt dat die situatie werd herkend en benut.

Ben benieuwd of deze functionaliteit in de binnenkort te verschijnen Galaxy S Edge door Samsung een stuk wordt uitgebreid. Hopelijk waait er dan wat van over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:06
Sinds een week ook eigenaar van de zwarte Note Edge. Valt me op dat het vrij rustig is in dit topic.
Toestel is dus niet zo populair. Dat maak ik er dan van. Vindt het wel jammer. Ben zelf zeer tevreden over het toestel. Ik ben die edge rand al zo gewend dat ik hem eigenlijk mis als ik met een ander toestel in de hand zit. Heb al mijn favoriete apps in de notitie balk staan en vindt dit zeer prettig en snel werken. Valt me alleen op als ik een bericht in whatsapp of een sms aan het sturen ben dat dan soms de spatie wat vertraagd wordt. Meerdere gebruikers last van? Toestel maakt ook zeer mooie foto's.
Heb ook de originele flip cover van Samsung voor het toestel.

Mocht je vragen hebben stel ze maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:31
blueface schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:18:
Sinds een week ook eigenaar van de zwarte Note Edge. Valt me op dat het vrij rustig is in dit topic.
Toestel is dus niet zo populair. Dat maak ik er dan van. Vindt het wel jammer. Ben zelf zeer tevreden over het toestel. Ik ben die edge rand al zo gewend dat ik hem eigenlijk mis als ik met een ander toestel in de hand zit. Heb al mijn favoriete apps in de notitie balk staan en vindt dit zeer prettig en snel werken. Valt me alleen op als ik een bericht in whatsapp of een sms aan het sturen ben dat dan soms de spatie wat vertraagd wordt. Meerdere gebruikers last van? Toestel maakt ook zeer mooie foto's.
Heb ook de originele flip cover van Samsung voor het toestel.

Mocht je vragen hebben stel ze maar!
Ik denk eerder dat het aan de prijs ligt en aan de aantal providers die hem aanbieden, T-Mobile heeft hem maar bij andere heb ik hem niet gezien, maar om nou te zeggen dat het echt waard is, niet echt als je de Edge los koopt is de verschilt met Note 4 qua prijs redelijk, maar bij een abonnement ben je 54 euro per maand kwijt, zit je 2 jaar aan vast en moet je nog 185 euro bijbetalen voor de Edge, waar je een Note 4 voor 33 euro per maand hebt, voor 2 jaar en dat zonder bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Ik heb er gisteren mee in mijn handen gestaan en mede omdat de functionaliteit van de "edge" niet echt spannend is (en het aanbod custom roms beperkt) ga ik niet over vanaf mijn Note 3.
Ben inderdaad ook benieuwd naar een S edge en wat voor toepassingen ze daar bedacht hebben, als de rumors kloppen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Mizgala28 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:52:
[...]

Ik denk eerder dat het aan de prijs ligt en aan de aantal providers die hem aanbieden, T-Mobile heeft hem maar bij andere heb ik hem niet gezien, maar om nou te zeggen dat het echt waard is, niet echt als je de Edge los koopt is de verschilt met Note 4 qua prijs redelijk, maar bij een abonnement ben je 54 euro per maand kwijt, zit je 2 jaar aan vast en moet je nog 185 euro bijbetalen voor de Edge, waar je een Note 4 voor 33 euro per maand hebt, voor 2 jaar en dat zonder bijbetalen.
Had de note edge voor 42 euro per maand bij T-Mobile. Hier heb ik mijn note 3 op ingeruild en ik hoefde verder niets bij te betalen. Dit is een abo wat je dan nog kan aanpassen naar boven en beneden.
Was in eerste instantie bij de Mediamarkt, maar die hadden alleen abo's vanaf 55 euro per maand. Toen ben ik dus verder gaan kijken en T-Mobile was dus de goedkoopste voor 42 euro. Het is natuurlijk nog een verschil met die 33 euro.

Ben zelf van de "Limited Editions" dus vond het wel waard. Heb je toch een toestel wat niet iedereen in de zak heeft. Heb het ook met andere dingen, maar dat doet hier niet te zake.

[ Voor 0% gewijzigd door blueface op 01-03-2015 14:58 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Laatst online: 09-10-2023
blueface schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:06:
[...]

Had de note edge voor 42 euro per maand bij T-Mobile. Hier heb ik mijn note 3 op ingeruild en ik hoefde verder niets bij te betalen. Dit is een abo wat je dan nog kan aanpassen naar boven en beneden.
Was in eerste instantie bij de Mediamarkt, maar die hadden alleen abo's vanaf 55 euro per maand. Toen ben ik dus verder gaan kijken en T-Mobile was dus de goedkoopste voor 42 euro. Het is natuurlijk nog een verschil met die 33 euro.

Ben zelf van de "Limited Editions" dus vond het wel waard. Heb je toch een toestel wat niet iedereen in de zak heeft. Heb het ook met andere dingen, maar dat doet hier niet te zake.
wat voor bel en data bundel had je daar bij voor die 42 per maand als ik mag vragen ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Somath schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:21:
[...]

wat voor bel en data bundel had je daar bij voor die 42 per maand als ik mag vragen ?:)
Het was een stel samen&stel bij. 120 minuten bel/SMS en 2GB data. ☺

Was in een T-mobile shop in Arnhem centrum. Was ook de laatste die ze hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de note edge wordt ook de nieuwe veiligheidssuite van knox aangeboden ofniet? Of zit die alleen op de s6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Laatst online: 09-10-2023
blueface schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:50:
[...]

Het was een stel samen&stel bij. 120 minuten bel/SMS en 2GB data. ☺

Was in een T-mobile shop in Arnhem centrum. Was ook de laatste die ze hadden.
ja tmob heeft hem idd niet meer .

volgens mij heeft kpn hem nog wel of teminste volgens coolbleu dus dat word ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ben ook de gelukkige eigenaar van een note edge!

iemand nog handige tips voor mij of leuke apps?

Hoe zet je bijvoorbeeld de sensors uit die de stappen bijhouden enzo?
allemaal leuk en aardig maar dat verbruikt wel energie neem ik aan?
dus alle energiezuinige tips zijn aanbevolen!

[ Voor 48% gewijzigd door Rohit op 02-04-2015 14:30 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mooie topic waar niemand iets in zegt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
iemand die weet wanneer de lollipop voor note edge komt?

heb het niet kunnen vinden in s note..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:21
Haal hem. Toch van SamMobile, simpelweg de snelste manier van updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Tja, het is hier rustig :) Moet zeggen dat na een Note 2 de animo voor deze telefoon me wat tegenvalt. Ook op XDA is het vrij rustig. Toch een te exclusief toestel voor een grote community. Ik had wat dat betreft misschien toch liever de N4 gehad. Dit is overigens niet iets wat je op XDA mag zeggen, daar vindt iedereen de edgefunctionaliteit he le maal geweldig.

Weet iemand hoe het zit met Lollipop? In febrarui hoorde ik al over de uitrol, maar ik heb m nog steeds niet.

[ Voor 22% gewijzigd door arjandijk162 op 14-04-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik vind de edge ook gewoon nice hoor! anders had ik hem niet gehaald!!
ik wacht ook op lollipop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Vandaag, 08 mei 15, is Samsung gestart met de uitrol van Android 5.0.1 voor de Galaxy Note Edge:

Model SM-N915FY
Model name GALAXY Note Edge
Country Netherlands (Black Edition)
Version Android 5.0.1
Changelist 4316166
Build date Wed, 25 Mar 2015 13:55:05 +0000
Product code PHN
PDA N915FYXXU1BOC3
CSC N915FYPHN1BOD1
Download for install with Odin: MegaNZ

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Je hebt gelijk Henk!!! Hij is nu aan het downloaden 999,71 MB!! :D
Gewoon via OTA! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Heb hem ook binnen gehaald. Bij mij was de grootte 1708 MB via Smart Switch (pc).
Wat kleine bugfixes. Zo is de lag er niet meer als ik in whatsapp zit te typen. Werkt nu ook beter met e Samsung Gear S smartwatch. Heb het idee dat de vingerprintscanner beter reageert.
Alleen de accu gaat sneller leeg. Dat is dan weer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pff gister ook geïnstalleerd had wel wat meer verwacht.. batterijverbruik is ook erg omhoog gegaan... 4uur niks gedaan met de telefoon alleen wifi stond aan en heb nu 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:28:
Pff gister ook geïnstalleerd had wel wat meer verwacht.. batterijverbruik is ook erg omhoog gegaan... 4uur niks gedaan met de telefoon alleen wifi stond aan en heb nu 75%
Dat is wel echt veel. Bij mij stond het toestel op wifi en 4g. Gaat ongeveer 1% per uur vanaf.

Heb je de accu er al een keertje uitgehad sinds de update? Dit voor zo'n 5 minuten. Daarna reset een aantal dingen in het toestel, zoals de tijd en pakt ie die weer via het netwerk op. Dit scheelt daarna echt veel accu. Werkt soms wel, soms niet. Bij mij werkte het bij verschillende samsung toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ga ik nu doen! Dan weer nachtje aan de lader en ga ik morge om 8 uur weer testen..

8:45
36 min van de lader nu en heb nog 96% WIFI uit en heb 2 berichtjes via whatsapp verstuurd en 2 apps via Samsung Galaxy App store bijgewerkt.

12:22
81% beetje geappt en 3x gebeld.

Dus het is al iets beter dan gister, wel heb ik WIFI nog steeds uit..

is er nog een mogelijkheid om de originele 4.4.4 weer terug te flashen?

[ Voor 75% gewijzigd door Rohit op 11-05-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:34
Nice ga nu de update installeren.. ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
Nou de OTA update kon ik niet installeren omdat ik geroot was. Toen via kies3 geprobeerd en dat ging prima.

Na het rebooten een melding dat de Google Play service vernieuwd moest worden. Maar het bleek dat ik al de laatste had. Ik kreeg constant de melding dat die opnieuw geinstalleerd diende te worden. Dus ben ik opzoek gegaan en begonnen met het wipen van de cache van Google Play Services. Dit was voldoende om de melding niet meer te krijgen.

Ben idd wel geschrokken van de accu.. 3 uur op 1 lading is nou niet echt veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Tja, het word ietsjes beter na een paar dagen lijkt het zo...
nu sinds 8.00 van de lader en wifi aan constant nu op 88%
beetje geappt enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pfff
in 5 uur standby van 100% naar 70% met wifi aan... zo slecht dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
Hmm het viel me vannacht op dat mijn nachtklok niet meer zichtbaar is snachts ondanks ik hem heb aanstaan in de instellingen.. Ik heb het idee dat dit door de update naar 5 komt. Iemand toevallig dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
heb die niet eens aanstaan volgens mij als ik die aanzet dan is me batterij gewoon leeg ochtends....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
Haha dat denk ik ook ja ;) Vandaag deed hij het weer trouwens nadat ik met wat instellingen heb zit te kloten.. Ik vraag me trouwens af wanneer we de features van de Galaxy S6 Edge krijgen op de Note Edge?

Zo mis ik nog bijvoorbeeld: People Edge & Quick reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ja die people edge mis ik ook.. zo simpel om dat gewoon beschikbaar te maken voor de note edge... snap niet waarom dat zolang moet duren of ze het gewoon niet doen..

heb nu wifi uit en sinds 8uur van de lader nu 96%

zo nu al 8.5 uur van de lader en nu nog 67% met wifi de hele dag al uit..
heb in zo een service menu ook de wifi power safe mode aan gezet..
die had ik met 4.4.4 uitgezet.. dus ga morgen testen met wifi aan de hele dag weer..

[ Voor 34% gewijzigd door Rohit op 19-05-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
Ik heb eigenlijk altijd GPS aanstaan en regelmatig Bluetooth. Nou Bluetooth aan merk je meteen maar met GPS aan/uit merk ik niet zoveel verschil.

Bij mij geeft hij het volgende aan:
nu ongeveer 4u 35 min van de lader en nu nog 61% (circa 8 uur over..?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik heb ook altijd GPS aanstaan.. en bluetooth alleen soms in de auto..

nu 5 uur van de lader en staat op 81% en nog 1 dag 0 uur over...
dus opeens is die accu weer toppie...

Raar ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,Tweakers

Weet iemand hoe je met de Samsung galaxy note edge video opname kan maken in Slow Motion stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Stand klikken en dan op trage bewegingen klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
HIerbij een afrader:

De Samsung Flip cover:

1. De cover beschermt de hoeken van je toestel niet. Hij viel vandaag op de grond en een paak dikke deuken op de hoekjes, niet echt wenselijk
2. De cover beschadigde vrij snel (ziet er na 5 maanden heel stevig gebruikt uit) vooral de randen en hoekjes bladeren af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik heb sinds kort last van de camera die op een of andere manier een rare beeldverhouding heeft...
Gewoon op de stock lollipop rom en ook met de Google Camera app is dit zo.. Na een reboot werkt het weer... meer mensen dit ooit gehad?
Heb de google camera verwijderd nu ga testen of het misschien daar aan ligt..

[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 23-06-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purplehazezzz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 12:42
Heeft iemand ervaring met de achterkant waarmee je draadloos kan laden? Ik krijg mijn edge volgende week binnen en zat te kijken of dit eventueel interessant kan zijn. Het moet dan niet zo zijn dat hij er 6 uur over doet om vol te laden.

OEM Samsung Galaxy Note Edge Qi Wireless Charging Battery Back Cover Charger Pad

Bovenstaand is een voorbeeld van zo'n set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
arjandijk162 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:38:
HIerbij een afrader:

De Samsung Flip cover:

2. De cover beschadigde vrij snel (ziet er na 5 maanden heel stevig gebruikt uit) vooral de randen en hoekjes bladeren af
Precies hetzelfde als de Note 3 variant dus :( jammer. Vind de kwaliteit zeer laag voor de prijs.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 08:48
Heb er gisteren ook 1 gekocht.
Ik vind het zo'n apart model,heel mooi.
Ik heb ook de s6 edge,hoezo telefoongek _/-\o_
Ben wel benieuwd wanneer de update voor ons komt,5.1.1.
Want de s6 draai wel heel goed met prima accuduur.
In amerika is die wel al uitgekomen de 5.1.1.
Ik heb trouwens de witte.

[ Voor 4% gewijzigd door painterceessies op 16-07-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand een idee wanneer wij een update krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

corset schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:08:
[...]

Precies hetzelfde als de Note 3 variant dus :( jammer. Vind de kwaliteit zeer laag voor de prijs.
Flip cover gisteren gekocht omdat ik nog wat MM kadobonnen. Gelijk spijt en wou het na 30 minuten al inruilen. Ik heb dus niet het probleem waar corset tegen aanloopt, maar voor mij is het simpelweg: de flip cover sluit zich niet dicht via een magneetje oid constructie.

Hij vloept dus elke keer gewoon open. Dus als je je toestel laat vallen, en mocht hij op een hoek vallen a "scherm richting stoep" dan bied dit hoesje geen bescerming. Ook niet als je hem in een tas stopt waar eventueel andere dingen in zitten ( nu doe ik dit in de regel maar ken mensen die dat wel doen )

Mijn nieuwe strategie ? Simpel. Aangezien achterkant niet van glas is zoals andere premium toestellen en gewoon een plastic-dingetje dat je makkelijk en goedkoop kan verwisselen .. heb ik een screen protector besteld die ook het edge gedeelte bedekt. Gaat om de Skinomi Techskin. Het belangerijkste is het scherm. Ik wil dat altijd krasvrij hoduen zodat ik het toestel na verloop van tijd kan doorverkopen.

Mocht de achterkant bekrast raken - dan koop ik voor 9,95 een nieuwe alvorens ik hem verkoop. Simpel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

painterceessies schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:28:
Ben wel benieuwd wanneer de update voor ons komt,5.1.1.
Want de s6 draai wel heel goed met prima accuduur.
Ik gok niet dat je dezelfde accu duur krijgt op een note edge als met een galaxy S6.
Totaal andere SOC's in die toestellen. Snapdragon 805 voor de Note edge en een Exynos soc voor de S6
Purplehazezzz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:07:
Heeft iemand ervaring met de achterkant waarmee je draadloos kan laden? Ik krijg mijn edge volgende week binnen en zat te kijken of dit eventueel interessant kan zijn. Het moet dan niet zo zijn dat hij er 6 uur over doet om vol te laden.
De wireless chargers van Samsung zelf hebben een output van 1A. de lader die bij de galaxy note edge meekwam is een 2A lader. Dus ja. 50% langzamer opladen. Ik weet niet hoeveel verlies inductief laden met zich meebrengt , en/of die 1A output rating al met verlies ingecalculeerd is. Dus het kan nog iets meer zijn als 50% - ik denk dat het idee van zo`n wireless pad meer het continu toppen is, elke keer op die pad neerleggen als je op je buro zit in plaats van 1x een grote charge overnight.

• Rohit
Screenprotector op je edge screen gaat niet werken.. Phone house heeft op mij telefoon al 10 protectors geplakt en allemaal mislukt.. nu hoefte ik dus niks te betalen en heeft die er laatst weer 1 gratis opgeplakt alleen dan zonder het edge stukje..

en volgens mij zitten er bij de meeste wireless chargers geen opladers bij, je moet dan dan oplader gebruiken die je bij de telefoon hebt gekregen..

http://draadloos-laden.co...KierLL2pscCFSjlwgodCnoEag

bij die bijvoorbeeld zit die er niet bij maar kan hij wel 2A aan.

[ Voor 17% gewijzigd door Rohit op 20-08-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

rohit schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:04:
Screenprotector op je edge screen gaat niet werken.. Phone house heeft op mij telefoon al 10 protectors geplakt en allemaal mislukt.. nu hoefte ik dus niks te betalen en heeft die er laatst weer 1 gratis opgeplakt alleen dan zonder het edge stukje..

en volgens mij zitten er bij de meeste wireless chargers geen opladers bij, je moet dan dan oplader gebruiken die je bij de telefoon hebt gekregen..

http://draadloos-laden.co...KierLL2pscCFSjlwgodCnoEag

De Skinomi Techskin die ik besteld heb is in NL niet te krijgen voor zover ik had kunnen Googlen; dus phonehouse heeft die niet liggen. Hij is speciaal ontwikkeld voor de note edge, en volgens alle 14 reviews die ik gelezen heb van Note Edge bezitters, past het prima en bedekt het ook de edge gedeelte. Goed, volgende week neem ik hem in ontvangst dus doe ik er nog een update over.
rohit schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:04:
Op de specs die je gelinked hebt staat dat de output van die wireless charging pad idem ditto 1A is. Je mag dan wel een 2A lader op aansluiten of meer, maar de output van dat stuk in het schakel blijft 1A
Deze top-10 qi charging pad overview geeft ook aan dat ze allemaal 1A aan output bieden. Denk dat dat dus de huidige standaard dan wel niet limitatie is.

http://www.androidheadlin...ed-wireless-chargers.html

Je hebt in ieder geval een wireless pad nodig van het Qi standaard, maakt niet uit welke merk.
Hoeft niet per se die van Samsung te zijn; maar wat je wel moet hebben is een wireless charging cover van Samsung voor achter je note edge, je vervangt je default battery deurtje mee. Dit betekent dat je tevens niet cases kan gebruiken die een andere achterkant hebben tegelijkertijd met je charging cover.

[ Voor 14% gewijzigd door lithiumangel op 21-08-2015 01:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Nog even een update m.b.t de Skinomi techskin screen protector, past perfect en bedekt het edge scherm.

Het is een zogenaamde "wet apply" screen protector - was heel erg wennen maar uiteindelijk is het makkelijker aan te brengen dan de dry apply screen protectors waar ik ervaring mee heb gehad (zoals de geharde glas screen protectors van Spigen) , want je hebt de optie om de wet apply screen protector makkelijk te laten glijden in de gewenste positie alvorens je het laat drogen en vastzetten. Mocht je het totaal hebben *** haal je hem eraf, maak je het weer nat met bijgeleverde spray en probeer je het opnieuw.

Besteld via Amazon.de voor 19 euro, en geleverd in 3 dagen. URL : http://goo.gl/isFPLg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
En al een paar 100x in je broekzak gehad? blijft die dan ook zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

rohit schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:37:
En al een paar 100x in je broekzak gehad? blijft die dan ook zitten?
Niks aan de hand na 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nicee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

• Rohit
Iemand al 5.1.1 erop?

Palthe

Ja alweer een tijdje. Met name happy met de beter (kon het ook anders) werkende fingerprint sensor. Voor de rest gewoon smooth en wat betere batterij duur naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Komt de OTA nog een keer of gaan we maar meteen naar 6.0? Wat een sloomheid pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Heb hem zelf maar handmatig naar 5.1.1 gezet!

Trouwens nieuwe versie uitgekomen:

http://www.sammobile.com/...1COI1_N915FYOXA1COI1_BTU/

NEW FIRMWARE 5.1.1
Model SM-N915FY
Country United Kingdom
Changelist 5695220
Build date Mon, 21 Sep 2015 07:15:55 +0000

PDA N915FYXXU1COI1
CSC N915FYOXA1COI1

[ Voor 76% gewijzigd door Rohit op 02-10-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nu de nieuwste rom aan het flashen erop.. ben benieuwd.. de 1e 5.1.1. was prima kijken of deze nog beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Batterijduur is prima :)

sinds 8.00 van de lader en nu om 15:23 nog 70% over.
Heb gebeld en gewhatsappt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
*knip* Offtopic.

[ Voor 97% gewijzigd door rens-br op 04-08-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
rohit schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:12:
Henk is die er ook voor de Note edge?
Model SM-N915FY
Version Android 5.1.1
Changelist 5695220
Build date Mon, 21 Sep 2015 07:15:55 +0000
Product code PHN
PDA N915FYXXU1COI1
CSC N915FYPHN1COI1

http://www.sammobile.com/...1COI1_N915FYPHN1COI1_PHN/

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henklbr schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:54:
This ROM is based on the English UN-branded ROM released 02 nov 15, and made it "compatible" for the UN-branded Dutch (PHN) Note 4 Edge.
This is OFFICIAL Samsung-ROM, so it won't void warranty and doesn't trigger Knox!

What's new:
1. StageFright 1.0 & 2.0 patched
2. New option on battery-info page: App-optimalisation (as seen on Galaxy S6/S6Edge/S6EdgePlus/Note 5)
3. Security issues solved (Samsung Android Security Updates)
4. Stability improvements

Model SM-N915FY
Version Android 5.1.1
Changelist 5695220
Build date Thu, 15 Oct 2015 07:49:45 +0000
Product code PHN
PDA N915FYXXU1COJ2
CSC N915FYPHN1COI1

UN-RAR the archive, and place the TAR-file in AP in Odin!
Benieuwd naar de App optimalisatie!!
heb hem geïnstalleerd en ga hem testen!
Bij mij merkbaar iets sneller reactie van het toestel zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 03-11-2015 12:01 ]

• arjandijk162
Iemand een succesvolle root op een Vodatfone 915FY? Ik heb volgende deze guide CWM geinstalleerd, maar Supersu lijkt niet te werken.Krijg ook meldingen dat hij cache/logs niet kan mounten in CWM.

[ Voor 20% gewijzigd door arjandijk162 op 12-11-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henklbr schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:36:
This ROM is based on the Luxembourg ROM released 02 dec 15, and made it "compatible" for the UN-branded Dutch (PHN) Note Edge.
This is OFFICIAL Samsung-ROM, so it won't void warranty and doesn't trigger Knox!

What's new:
* November security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability improvements

Model SM-N915FY
Country Netherlands
Version Android 5.1.1
Changelist 5695220
Build date Mon, 16 Nov 2015 09:43:07 +0000
Product code PHN
PDA N915FYXXU1COK2
CSC N915FYPHN1COI1

UN-RAR the archive, and place the TAR-file in AP in Odin!
Nu aan het flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:55
https://www.eglobalcentra...915g-mobile-black-en.html

Is dit nu een toestel wat werkt in de EU, ik kan nergens vinden of dit toestel hier nu werkt, prijs is erg aantrekkelijk....

Edit: Kunnen jullie eens kijken wel type jullie hebben, is dat de N915G?

[ Voor 15% gewijzigd door Kapot op 05-01-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik heb de N915FY

G ondersteund dit :
2G Network:

850MHZ 850MHZ
900MHZ 900MHZ
1800MHZ 1800MHZ
1900MHZ 1900MHZ
.

3G Network:

850MHZ 850MHZ
900MHZ 900MHZ
1900MHZ 1900MHZ
2100MHZ 2100MHZ
.

4G Network:

800MHZ 800MHZ
850MHZ 850MHZ
900MHZ 900MHZ
1800MHZ 1800MHZ
2100MHZ 2100MHZ
2600MHZ 2600MHZ

Onderin staat trouwens gewoon dit:

Operators in Netherlands LTE Network Frequency
KPN 800, 1800, 2600
T-Mobile 1800
Vodaphone 800, 1800
UPC/Ziggo 2600

Zou het niet aandurven op zo een site maar das mijn mening!

[ Voor 109% gewijzigd door Rohit op 07-01-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Gelukkig krijg de note edge vanaf nu ook maandelijks updates voor de veiligheid. Eerste update vandaag OTA aangeboden gekregen. 80 mb. Blijft wel Android 5.1.1

[ Voor 8% gewijzigd door blueface op 22-03-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er ook een mm update voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Voor de note 4 is er in april een mm update gepland. Aangezien de note edge een note 4 is met extra scherm rand, ga ik er van ut at de mm update toch ook wel voor de note edge komt. De beveiliging updates kwamen ook pas paar dagen geleden voor de note 4. Die zijn nu ook al te krijgen voor de edge. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Tuurlijk komt MM er..

http://www.galaxyclub.nl/...roid-6-marshmallow-update

[ Voor 63% gewijzigd door Rohit op 25-03-2016 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

hij is er! live.samsung-updates.com
ben nu aan het downloaden, is wel super traag...

update: Android 6.01 draait nu bij mij. Kan nog niet zoveel zeggen over batterijduur etc.
Tevens vallen mij niet veel nieuwe dingen op tot zover.

[ Voor 46% gewijzigd door Palthe op 08-04-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:04:
hij is er! live.samsung-updates.com
ben nu aan het downloaden, is wel super traag...

update: Android 6.01 draait nu bij mij. Kan nog niet zoveel zeggen over batterijduur etc.
Tevens vallen mij niet veel nieuwe dingen op tot zover.
Heb jij de SM-N915F dan? Ik heb de SM-N915FY die is nog niet beschikbaar..

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 08-04-2016 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

Ik ook, software kan op allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
palthe schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:55:
Ik ook, software kan op allebei.
Mooi kan je die ff uploaden via wetransfer of mega.nz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:07:
[...]

Mooi kan je die ff uploaden via wetransfer of mega.nz?
ben naar google drive aan het uploaden, geef je zo via pm wel ff linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Thanks!! duurde hier namelijk nog 14 uur hahaha!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

rohit schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:01:
Thanks!! duurde hier namelijk nog 14 uur hahaha!!
ja hou op, bij mij ook in totaal 8 uur over gedaan vannacht. En dan via zo'n prut download die ook niet te hervatten is. Dus mijn angst: 99% en dan een foutmelding hahaha.
Maar graag gedaan en have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Hier nu bezig!! ben benieuwd! Zet hem zo op een andere site download die wat sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Hij geeft bij mij trouwens nu wel aan dat ik de F model heb terwijl ik toch echt de FY heb. haha. Flash de FY update binnenkort er wel overheen als die uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henklbr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:52:
De uitrol van Android 6.0.1 is (eindelijk) van start gegaan in Europa voor de Note Edge, te beginnen in het Verenigd Koninkrijk.

Model SM-N915FY
Country United Kingdom
Version Android 6.0.1
Changelist 110166628
Build date Tue, 29 Mar 2016 08:51:32 +0000
Product code BTU
PDA N915FYXXU1DPC3
CSC N915FYOXA1DPC3
Download voor install met Odin: https://mega.nz/#!5lQ0yZ4...QYNHgIhED73cqbDkyy0JbY-io
Deze straks ff installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Vandaag, 21 mei 2016, is de uitrol van MM (Android 6.0.1) voor de UN-branded Samsung Galaxy Note Edge begonnen in Nederland (PHN)...

Op dit moment alleen nog via FOTA!

Bron: http://www.galaxyclub.nl/...e-van-start-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 11:35
Heb een update melding gekregen op mijn note edge, straks maar eens gaan updaten.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Heb net ook mm erop gezet na de melding. Eerste instantie wat traag en stroef. Na een cache wipe en factory reset loopt alles als een zonnetje. Zie er fris ut. Met wel even wennen aan de wat nieuwere menu structuur en opties die op andere plekken staan. Eerste indruk is positief. Batterijduur kan ik nog even niets over zeggen, want de edge is nu volop aan het indexeren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Draai nu de DPE1 versie van de UK MM Rom. Vandaag dus bijgewerkt.
Ik heb nog steeds het probleem dat wanneer ik thuis ben de battery drained.
Gek genoeg lijkt het niet te liggen aan WIFI of zo, hoewel dat in eerste instantie wel zo lijkt. Als ik WIFI uitzet dan is de drain net zo hoog. Mijn vermoeden is dat het ligt aan het bereik van 4g/3g binnenshuis.
Weet iemand of een ROM nog wat uit kan maken qua goed/slecht bereik?

Edit: NL versie erop en nog steeds drain...

[ Voor 5% gewijzigd door Palthe op 26-05-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand de download voor de allernieuwste NL versie?
Ik heb momenteel basebandversie: N915FYXXU1DPC3.
als ik update controlere doe zegt hij dit is de nieuwste versie..

heb hem al:

http://www.sammobile.com/...1DPE1_N915FYPHN1DPE1_PHN/

gaat echt supersnel dat downloaden...

[ Voor 30% gewijzigd door Rohit op 27-05-2016 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueface
palthe schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:00:
Draai nu de DPE1 versie van de UK MM Rom. Vandaag dus bijgewerkt.
Ik heb nog steeds het probleem dat wanneer ik thuis ben de battery drained.
Gek genoeg lijkt het niet te liggen aan WIFI of zo, hoewel dat in eerste instantie wel zo lijkt. Als ik WIFI uitzet dan is de drain net zo hoog. Mijn vermoeden is dat het ligt aan het bereik van 4g/3g binnenshuis.
Weet iemand of een ROM nog wat uit kan maken qua goed/slecht bereik?

Edit: NL versie erop en nog steeds drain...
Ik had precies hetzelfde als jij. Dik batterij verbruik.

Heb je al geprobeerd om het toestel helemaal opnieuw te initialiseren?

Dit kan met kies of Samsung smartswitch. deze 2 programma's maken gelijk ook van alles een back-up.
Daarna wordt de software helemaal opnieuw op het toestel gezet. (de hele software, dus niet alleen het update gedeelte). Vergelijk het met een nieuwe installatie van windows op de pc.

Bij mij waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. Kost wel wat tijd, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

blueface schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:36:
[...]

Ik had precies hetzelfde als jij. Dik batterij verbruik.

Heb je al geprobeerd om het toestel helemaal opnieuw te initialiseren?

Dit kan met kies of Samsung smartswitch. deze 2 programma's maken gelijk ook van alles een back-up.
Daarna wordt de software helemaal opnieuw op het toestel gezet. (de hele software, dus niet alleen het update gedeelte). Vergelijk het met een nieuwe installatie van windows op de pc.

Bij mij waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. Kost wel wat tijd, maar dan heb je ook wat.
Dank voor de tip. Heb het nu zo gedaan en ik wacht ff af. Maar dit is toch niet veel anders dan een odin flash en dan een factory reset?

Edit: helaas geen oplossing. Batterij is ook al vervangen. Niets helpt, gelukkig komt de Note6 er aan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Palthe op 29-05-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Hoop dan wel dat het wel weer een Note 6 edge komt of iets dergelijks. Heb altijd de Note Edge een top toestel gevonden. Beter dan de s6 edge. De s7 edge heb ik nooit gehad, dat durf ik niet tezeggen. Het gaat mij er om dat de Note edge echt dat aparte scherm heeft aan de zijkant en dat ik dat functioneler vindt dan het scherm van de s6 edge, wat een geheel scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:00:
Hoop dan wel dat het wel weer een Note 6 edge komt of iets dergelijks. Heb altijd de Note Edge een top toestel gevonden. Beter dan de s6 edge. De s7 edge heb ik nooit gehad, dat durf ik niet tezeggen. Het gaat mij er om dat de Note edge echt dat aparte scherm heeft aan de zijkant en dat ik dat functioneler vindt dan het scherm van de s6 edge, wat een geheel scherm is.
die komt waarschijnlijk niet meer.... helaas vind de note edge ook echt vele malen vetter en functioneler dan een s6/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
rohit schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:32:
[...]

die komt waarschijnlijk niet meer.... helaas vind de note edge ook echt vele malen vetter en functioneler dan een s6/7
Dat zou wel balen zijn! Dat is dus voor mij de reden om dit toestel zo lang mogelijk in bezit te houden! Hopen dat ie niet kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blueface schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:35:
[...]

Dat zou wel balen zijn! Dat is dus voor mij de reden om dit toestel zo lang mogelijk in bezit te houden! Hopen dat ie niet kapot gaat.
vind ik ook! petitie starten haha :P
ik heb de mijne nu een jaartje, heb nog garantie tot mei 2017 dus ik vind het prima zo! Volgend jaar kijk ik wel weer voor een nieuwe denk ik.. Hopelijk hebbe ze tegen die tijd weer wat uitgevonde :P

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Voor RMA, Support en afhandeling: [Samsung] RMA & Support