Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe ik bij het arrogante K-bedrijf Apple een klacht kan indienen? Op de site kan ik hier geen enkele info over vinden Als ik op de site zoek op klacht krijg ik alleen resultaten van waneer kunnen we u bellen donder op!
dus als iemand het weet zegt het alstublieft

het probleem is met de hele ipad hij opent niets meer en ik heb geen zin om met hun aan de telefoon te zitten een half uur opnieuw opstarten werkt niet dus ik hoor het graag en niet die ene side van waneer kunnen we u terug bellen graag niet zeggen

product info

ios 8.1.2
ipad air 2
16gb wifi

alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien is het handiger om te zoeken naar een oplossing dan om een klacht in te dienen waarmee je geen stap vooruit komt. Net alsof Apple het iets boeit dat je een klacht indient, laat staan dat je er een verschil mee maakt.

Heb je al geprobeerd de iPad te herstellen via iTunes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Wacht, je wil meteen een klacht indienen? Niet eerst kijken of het probleem kan worden opgelost? Wat is je klacht? Hij doet het niet. En wat verwacht je dan? Kennelijk geen hulp bij het oplossen?

Mocht je wel productief aan de slag willen:
https://www.apple.com/nl/contact/

Veel mogelijkheden, en aangezien je niet wil bellen zou ik gewoon langsgaan in de winkel (wel een afspraak maken :), anders dien je daar weer een klacht over in ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Apparaat al eens gereset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-08 09:51
http://www.apple.com/feedback/

Via een oud tweakers topic: HOE??? Klacht indienen bij apple

[ Voor 59% gewijzigd door HKLM_ op 14-12-2014 21:08 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 17:44

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dat je boos bent is duidelijk, maar geef je ze wel even de kans om het op te lossen?

Dat zij jou terugbellen lijkt me voor jou het voordeligst. Dan sta je niet in de wacht, heb je geen onnodige kosten, maar bellen ze jou gewoon zodra zij tijd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties
ik ga hem eerst even herstellen met itunes en als dat niet werkt ga ik naar de store bedankt voor deze tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

iPad: power en homeknop 10 a 20 seconden ingedrukt houden. Dan reset ie en doet ie het weer. iPads gaan niet stuk :)

Werkt dat niet, aan de PC/Mac hangen en even opnieuw installeren.

[ Voor 22% gewijzigd door sebastius op 14-12-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke dan ga ik dat eerst even doen die powerknop indrukken bedankt sebastuis en iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Het is natuurlijk vervelend dat iets niet lukt of werkt. We helpen je graag met een oplossing, als je je probleem duidelijk omschrijft. Voor het klagen bij Apple is het forum niet geschikt, daarvoor zul je toch echt direct contact op moeten nemen met Apple ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.