HOE??? Klacht indienen bij apple

Pagina: 1
Acties:
  • 6.664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe ik bij het arrogante K-bedrijf Apple een klacht kan indienen? Op de site kan ik hier geen enkele info over vinden (hoewel dat volgens mij wettelijk verplicht is). Als ik op de site zoek op klacht krijg ik alleen resultaten van klachten welke het almachtige heilige Apple tegen anderen heeft ingediend.

Als ik bel met de klantenservice krijg ik te horen dat de volgende "Apple Advisor" voor mij beschikbaar is, alleen dat zeggen ze nu al 29.08 min (and counting) mijn geduld is op.... helemaal nadat mijn wekker vanochtend niet afging en ik 4 uur inkomsten heb misgelopen...

Geen apple meer voor mij, als ik vet betaal voor wat ik denk een goed produkt is wil ik ook serieus worden genomen als klant. Apple geeft mij dit gevoel totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Lijkt me sterk dat je hun verantwoordelijk kan stellen voor eventuele vervolgschade van het wekkerleed. Overigens dacht ik dat Apple zei dat het vanochtend weer zou moeten werken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Die werkt inderdaad ook weer, maar dan moet je wel je wekker na 12:00 hebben ingesteld.

Je kunt het feedback formulier van apple hier vinden btw: http://www.apple.com/feedback/iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Moet dit niet in het grote fuuuuuuuu momenten topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Op de contactpagina van Apple vind je alle relevante telefoonnummers, e-mailadressen en postadressen waar je je klacht kunt deponeren. Aangezien dit ranttopic voor de rest weinig discussiewaarde heeft, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.