Toon posts:

ProMontage pc op Windows 7 64bit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk als freelance spotter voor veel av bedrijven en monteer clips van a tot Z.

Ik kom van Apple Mac en wil goedkoper werken. Vandaar win7 64bit ultimate. Pc wordt gebruikt voor intensieve videomontage.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Max. 1000 euro
Bij voorkeur Intel i7
Snel opstarten, dus een kleine snelle sd, 16 of 32 GB intern geheugen.
Stille voeding.
Nvidia videokaart
Wil er drie jaar mee kunnen werken.
Ik heb nu een HP Z400. Maar de hardware is achterhaald na 4 jaar.
In principe is staand voldoende.

Wie wil me helpen? Ik heb het forum al eens bekeken en kom tot de conclusie dat een pc erg gericht is op persoonlijk gebruik.

Will :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 12:22 . Reden: Incompleet ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier dus ook al een eigen opzetje.Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.