Hallo beste mede tweakers, ik ben op zoek naar een gaming monitor.
Alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. en vind het moeilijk om de juiste beslissing te nemen.
Hopelijk kan je me helpen met eigen ervaringen of dingen waar ik op moet letten.
Monitor moet aan het volgende specificaties doen:
Liefst tussen de 25" en 28" Inch.
Refresh rate 120 / 144 Hz
Resolutie 1080, 1200 of 1440
DisplayPort is mee genomen maar is geen must.
Voor de rest het liefst zo kleurrijk mogelijk scherm.
Me budget zit rond de € 400.
Ik heb zelf al alle eigenschappen geselecteerd in de pricewatch, maar ondanks dat blijf het moeilijk kiezen.
Voor de rest vroeg ik me af wat de meerwaarde van een Led: Edge-lit blacklight tot vergelijking zonder.
EDIT:
1# me oog was eerst gevallen op AOC, maar na wat lezen blijkt de kleuren tegen te vallen van dit scherm en was de verhouding van "Dot-pitch" niet geweldig.
Alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. en vind het moeilijk om de juiste beslissing te nemen.
Hopelijk kan je me helpen met eigen ervaringen of dingen waar ik op moet letten.
Monitor moet aan het volgende specificaties doen:
Liefst tussen de 25" en 28" Inch.
Refresh rate 120 / 144 Hz
Resolutie 1080, 1200 of 1440
DisplayPort is mee genomen maar is geen must.
Voor de rest het liefst zo kleurrijk mogelijk scherm.
Me budget zit rond de € 400.
Ik heb zelf al alle eigenschappen geselecteerd in de pricewatch, maar ondanks dat blijf het moeilijk kiezen.
Voor de rest vroeg ik me af wat de meerwaarde van een Led: Edge-lit blacklight tot vergelijking zonder.
EDIT:
1# me oog was eerst gevallen op AOC, maar na wat lezen blijkt de kleuren tegen te vallen van dit scherm en was de verhouding van "Dot-pitch" niet geweldig.
[ Voor 21% gewijzigd door 88Gamer88 op 14-12-2014 11:24 ]