Ik ben van plan om in januari een pc te kopen, maar ik verwacht dat ik in januari geen 1100 Euro heb, eerder iets meer dan 1000. Het enigste voordeel dat ik heb is dat ik de studentenversie (heil
schoolmail) nodig heb dus in totaal kost me dat bij alternate 1110. Het allerliefst laat ik hem daar in elkaar zetten maar dat kost ook weer 65 euro. Mijn vraag is dus "Kan ik deze pc afdingen tot een prijs van ongeveer 950 euro en hoe?"
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk mee gamen en ook wil ik hem gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximumprijs is net iets meer dan 1000 (zonder windows, indien het echt niet lager kan).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit is mijn eerste pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in een vorig topic al wat advies gekregen, maar hier is de lijst:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel cpu, nvidia gpu en de Zalman case moet erin blijven. Voor verdere componenten hoor ik graag suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst alle onderdelen in blauw en zwart. Ik ga NIET onderdelen kleuren spuiten. Ook wil ik een pc waarbij ik de mogelijkheid heb om up te graden. Dus graag een SLI ondersteund moederboard en een overklokbare processor indien andere suggesties.
Ga je overklokken?
Overklokken wil ik aan het begin niet doen, maar ik wil wel de optie hebben het alsnog te doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk mee gamen en ook wil ik hem gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximumprijs is net iets meer dan 1000 (zonder windows, indien het echt niet lager kan).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit is mijn eerste pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in een vorig topic al wat advies gekregen, maar hier is de lijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 309,95 | € 309,95 |
1 | MSI Z87-G55 | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,90 | € 349,90 |
1 | WD Green WD10EZRX | € 48,58 | € 48,58 |
1 | Zalman Z11 Neo | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FBK2/8 | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,54 | € 13,54 |
1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 69,95 | € 69,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.101,56 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel cpu, nvidia gpu en de Zalman case moet erin blijven. Voor verdere componenten hoor ik graag suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst alle onderdelen in blauw en zwart. Ik ga NIET onderdelen kleuren spuiten. Ook wil ik een pc waarbij ik de mogelijkheid heb om up te graden. Dus graag een SLI ondersteund moederboard en een overklokbare processor indien andere suggesties.
Ga je overklokken?
Overklokken wil ik aan het begin niet doen, maar ik wil wel de optie hebben het alsnog te doen.