Beste mede-tweakers,
Ik ben op zoek naar een game computer van maximaal 1000 euro, maar aangezien ik hier niet veel van weet zoek ik hulp. Ik weet wel een beetje hoe ik een computer in elkaar moet zetten (zeer globaal), maar het liefst laat ik het door iemand anders doen (bijv. alternate). Ik heb gekeken in het koopadvies van september, maar ik heb hier wat aanpassingen in gedaan en dit is de lijst:
ASUS STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, grafische kaart
Microsoft Windows 8.1, OEM
Intel® Core™ i5-4590, 3,3 GHz (3,7 GHz Turbo Boost) 1150 processor
Cooler Master G550M, 550 Watt voeding
Sharkoon MA-W1000, behuizing
Samsung SH-224DB/BEBE, DVD-brander
Crucial MX100 CT256MX100SSD1, 256 GB SSD
MSI H97M-G43, socket 1150 moederbord
Seagate Barracuda 7200.14, 2 TB harde schijf
Crucial 8 GB DDR3-1866 Kit, geheugen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk op gamen, maar ik ga hem ook voor school gebruiken. Voorbeelden van games die ik wil gaan spelen: Battlefield, Titanfall, Gta 5, watch dogs en assassin's creed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet boven de 1000 euro, want ik vind dat al duur genoeg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hierboven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil ik een Intel processor, want ik heb gelezen en gehoord dat Intel stabieler is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het leuk vinden als ik een case met raampje heb, maar dit hoeft niet per se.
Ga je overklokken?
Liever niet, aangezien ik geen ervaring heb wil ik liever geen 1000 euro riskeren.
Ik ben op zoek naar een game computer van maximaal 1000 euro, maar aangezien ik hier niet veel van weet zoek ik hulp. Ik weet wel een beetje hoe ik een computer in elkaar moet zetten (zeer globaal), maar het liefst laat ik het door iemand anders doen (bijv. alternate). Ik heb gekeken in het koopadvies van september, maar ik heb hier wat aanpassingen in gedaan en dit is de lijst:
ASUS STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, grafische kaart
Microsoft Windows 8.1, OEM
Intel® Core™ i5-4590, 3,3 GHz (3,7 GHz Turbo Boost) 1150 processor
Cooler Master G550M, 550 Watt voeding
Sharkoon MA-W1000, behuizing
Samsung SH-224DB/BEBE, DVD-brander
Crucial MX100 CT256MX100SSD1, 256 GB SSD
MSI H97M-G43, socket 1150 moederbord
Seagate Barracuda 7200.14, 2 TB harde schijf
Crucial 8 GB DDR3-1866 Kit, geheugen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk op gamen, maar ik ga hem ook voor school gebruiken. Voorbeelden van games die ik wil gaan spelen: Battlefield, Titanfall, Gta 5, watch dogs en assassin's creed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet boven de 1000 euro, want ik vind dat al duur genoeg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hierboven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil ik een Intel processor, want ik heb gelezen en gehoord dat Intel stabieler is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het leuk vinden als ik een case met raampje heb, maar dit hoeft niet per se.
Ga je overklokken?
Liever niet, aangezien ik geen ervaring heb wil ik liever geen 1000 euro riskeren.