Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nieuwe pc speakers gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar nieuwe pc speakers. Graag een combinatie van goed geluid en design. Vaak is het een of het ander. Het budget dat ik er maximaal voor uit wil geven bedraagt €50,- euro.

Het apparaat wil ik gebruiken om muziek te beluisteren en te gebruiken tijdens het gamen. Het moet dus om goede surround speakers gaan, waar je goed kunt horen waar bijvoorbeeld de tegenstander vandaan komt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Het liefst zou ik pricewatch: Bowers & Wilkins MM-1 willen aanschaffen. Mooi design, en het ziet er premium uit. Echter ver boven het budget, wat ik zelf zoal gevonden heb is:
pricewatch: Logitech Z200 Zwart
pricewatch: Edifier M2280
pricewatch: Edifier M1380
pricewatch: Logitech Speakersysteem Z320

Eigenlijk gaan mijn voorkeur uit naar een speakers-set zonder subwoofers. Omdat dit toch wel veel ruimte inneemt op een desk. Maar om jullie een indicatie van het design te gegeven, toch de m1380 bijgevoegd.

Dan nog over de kwaliteit. Zijn dit allen goede merken dat het gamen aangenaam maakt?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 14:42 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Er komen vaker vragen voorbij rondom dergelijke speakers. Dit is nog een recente. En zo zijn er nog wel een aantal; check het forum dus eens.

Verwijderd

Topicstarter
Al gedaan, komt niet echt overeen met wat ik naar opzoek ben. Voor mij is design en geluid even belangrijk. Maar blijkbaar letten fabrikanten daar dus niet op. En wanneer je een geschikt model vind is het weer veels te duur (zoals die Wilkins).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 17:48 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Uit zulke kleine boxjes komt nooit echt heel lekker geluid. zeker lage geluiden zijn moeilijk om lekker te laten klinken uit dat soort dingetjes. Een 2.1 setje zal iig laag al wat beter weergeven, maar menig sub is in deze prijsklasse niet meer dan een rommeldoos, waar je ook niet heel veel van moet verwachten.

Het beste geluid met dit budget ga je krijgen als je op marktplaats een leuk versterkertje en leuke, echte, boxen opzoekt. Dan kun je voor 50 euro een erg goed klinkend setje bij elkaar scharrelen, maar daar moet je wel ruimte voor hebben, en het design is vaak dan niet bestaand.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik dan maar de M2280 bestel. Nooit van het merk gehoord.