Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

nieuwe ''eenvoudige'' pc speakers gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:27
Hallo beste Tweakers,

Ik ben dus opzoek naar een nieuw audio setje voor aan mijn pc op mijn bureau, welke voornamelijk gebruikt gaat worden voor films, muziek en gamen.
Ik wil een nieuw set luidsprekers omdat het setje dat ik nu heb, pricewatch: Logitech Z506, toch wat minder vind staan op mijn bureau: het oogt wat onrustig en er zijn veel kabels. Nu ben ik dus opzoek naar een 2.1 of 2.0 setje, met een budget van rond de 100 euro. Nu vind ik de geluidskwaliteit van het logitech z506 boxjes prima (ik ben totaal geen audiofiel) , echter 'zoemen'' ze soms voor een bepaalde tijd best erg, wat wel vervelend is.

Nu leken bij de soundsticks van Harman Kardan wel een leuke optie, ze zijn overigens nu 99 euro dus passen in het budget. Ook leken mij deze wel geschikt, pricewatch: Logitech Speaker System Z623, wel iets boven het budget. Misschien hebben jullie nog ervaring met andere, voor mij onbekende, merken? Dus elk advies is welkom! :)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 06:59

Mikayu

.srt

Een goed advies is gaan luisteren. In bijvoorbeeld een mediamarkt staan er allerlei setjes naast elkaar waar je je phone of mp3 player aan kan hangen om te testen

Een snel voorbeeld is de Creative T40

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Even een schopje naar CEA aangezien dit aankoopadvies betreft.

Verwijderd

De Teufel Concept B20 mk2 is ook gewoon echt goed.
Ik denk wel de beste pc speakers in deze prijsklasse.

pricewatch: Teufel Concept B 20 Mk2

Ik heb de vorige versie ervan.

Nu in de aanbieding voor 79,99 euro.

met shopkorting krijg nog 2,75% korting extra.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Logitech Z623 of Edifier STUDIO 6 Plus

Allebei net ietsje over budget maar naar mijn ervaring beide zeer solide speaker sets.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!