Ik zou graag mijn plastic/kunststof deurgrepen weer mooi zwart willen maken. Nou heb ik dat nooit eerder gedaan en heb nog geen spullen er voor (zie online veel uiteenlopende verhalen, van kwasten tot doek en soms zelf een speciale spons). Ik merk ook dat er sommige sites hun eigen product helemaal ophemelen (maar vind dan weinig praktijk ervaringen van mensen, alleen die site die dat product aanbied, zoals D-lux ofzo).
Alle tips/uitleg over hoe ik dit goed schoon kan krijgen (en houden, bijv om de X-tijd herhalen) zijn welkom.
Liefst met een linkje naar een goede webshop waar ik het gelijk kan halen, dan ben ik helemaal blij ;-)
Alvast bedankt!
ps. het gaat om de deurgrepen van een Honda Civic uit 2009, die zwarte deurgrepen
Alle tips/uitleg over hoe ik dit goed schoon kan krijgen (en houden, bijv om de X-tijd herhalen) zijn welkom.
Liefst met een linkje naar een goede webshop waar ik het gelijk kan halen, dan ben ik helemaal blij ;-)
Alvast bedankt!
ps. het gaat om de deurgrepen van een Honda Civic uit 2009, die zwarte deurgrepen