Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adblock banner

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Beste Redactie,

Afhankelijk van welke browser ik op het moment gebruik krijg ik mooi de melding bovenin het scherm met :
je blokkeert onze banners :(

Hoi! We zien dat je waarschijnlijk AdBlock, Ghostery, NoScript of andere software gebruikt die onze bannercode ontregelt. Dat vinden we jammer, want hiermee ontneem je Tweakers in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door Tweakers te whitelisten! Lees hier meer over ons verdienmodel.
Ik zat hierover een beetje te denken en kwam tot de conclusie ja soms pak ik inderdaad veel eerder mijn adblock geinstalleerde browser ipv dat ik mijn whitelisted browser gebruik.

Waarop de volgende vraag bij mij naar binnen schoot : waarom?

Na een uurtje brainstormen ben ik tot de conclusie gekomen dat het gekomen is door bepaalde vervelende reclames die jullie in het verleden gehad hebben (een klein voorbeeldje : er was een tijdje een msoffice reclame die echt 9/10e van je scherm in beslag nam met felle kleuren wat erg afleidend was).

Desondanks is er ook gewoon reclame waar ik mij niet aan stoor en vanuit deze gedachtegang maak ik even deze post :

Ik ga ervanuit dat jullie natuurlijk kunnen bijhouden hoeveel mensen een adblocker gebruiken en wie weet is het handig om eens een vraag uit te stellen naar deze mensen (waaronder ik) , een simpele questionaire bij wijze van in de vorm van een regeltje erbij in het blokje van : We zijn zeer benieuwd waarom je hebt gekozen om de reclame uit te zetten , zijn er bepaalde reclames waardoor u voor deze keuze kiest ?

Hierop zouden wij kunnen aangeven wat voor bepaalde reclame we liever niet tegenkomen (zoals in mijn geval de office reclame destijds), wat uiteindelijk zou moeten resulteren dat er meer mensen jullie whitelisten :)

Weet natuurlijk niet in hoeverre dit haalbaar is maar het kwam ineens in mij op , wie weet kunnen jullie er wat mee :)

Fijne dagen alvast !

Gr

Aionicus.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

Je blokkeert onze banners

Daar is al uitgebreid over gesproken in bovenstaand topic.

Formerly known as Ragdoll

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Wat Ragdoll zegt. Om het centraal te houden, doe ik deze dicht.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.