Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb binnenkort een nieuwe woning en wil deze versieren met hier en daar mooie verlichting, bijvoorbeeld achter de televisie of onder het bed, achter de bank of onder de tafel.

Ik heb totaal geen verstand van LED verlichtingen en dat soort dingen.

Heeft iemand aankoop tips of andere tips? Het moet wel betaalbaar zijn natuurlijk.

Ik heb al gehoord over lightpack voor achter de TV. Maar ik heb daar natuurlijk nog geen ervaringen mee.

PS: Ik wist niet in welk topic dit hoorde.

:)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat wil je hebben? Dimbaar? Van kleur veranderend? Normale lamp? Strip? Spot? Zelf vind ik AppLamp en Philips Hue (Lux) wel aanraders.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier hoort het zeker niet, schopje naar Consumentenelectronica Aankoopadvies (ook niet perfect maar beter ;) )

FTM >> CEA

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:36:
Wat wil je hebben? Dimbaar? Van kleur veranderend? Normale lamp? Strip? Spot? Zelf vind ik AppLamp en Philips Hue (Lue) wel aanraders.
Ik denk Hue of Lue, dat is toch ook kleur verstelbaar?
Misschien strips voor onder objecten die gedimd kunnen worden

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
En vanuit CEA nog een klein duwtje naar Duurzame Energie & Domotica.
Pagina: 1