Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 800 - € 1.000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Reeds in bezit:
- Zalman ZM600-HP 600 watt
- Samsung SSD 128 gyg (type onbekend)
- Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
- LG optische drive (type onbekend)
Is het wel verstandig om een voeding van 7 jaar oud te gebruiken, of kan ik deze beter opnieuw bestellen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open, deze setting heb ik bepaald op basis van reviews en best buy guides. De behuizing wordt wellicht een ander type, maar is verder niet van invloed op de functionaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, dat niet zozeer. Eigenlijk de vraag of de separate processor koeling echt nodig of dat de bijgeleverde koeling in principe voldoende is?
Ga je overklokken?
Ik ben geen programmeur / techneut, en heb begrepen dat overklokken bij gamen weinig zin heeft. Dus dit is niet noodzakelijk.
Graag hoor ik jullie op- en aanmerkingen op deze setting.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 800 - € 1.000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Reeds in bezit:
- Zalman ZM600-HP 600 watt
- Samsung SSD 128 gyg (type onbekend)
- Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
- LG optische drive (type onbekend)
Is het wel verstandig om een voeding van 7 jaar oud te gebruiken, of kan ik deze beter opnieuw bestellen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 279,90 | € 279,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97-D3H | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 348,95 | € 348,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2K4G4D240FSA | € 113,80 | € 113,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 917,50 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open, deze setting heb ik bepaald op basis van reviews en best buy guides. De behuizing wordt wellicht een ander type, maar is verder niet van invloed op de functionaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, dat niet zozeer. Eigenlijk de vraag of de separate processor koeling echt nodig of dat de bijgeleverde koeling in principe voldoende is?
Ga je overklokken?
Ik ben geen programmeur / techneut, en heb begrepen dat overklokken bij gamen weinig zin heeft. Dus dit is niet noodzakelijk.
Graag hoor ik jullie op- en aanmerkingen op deze setting.