Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Momenteel Counter-Strike Global Offensive, League of Legends. Uiteindelijk komen er wel zwaardere games bij. Ik kan pc's in elkaar zetten en uit elkaar halen maar wat de componenten en specifacties betreft ben ik een totale noob
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een budget van 1250. Hierin zitten een monitor en toetsenbord waarvan ik al weet welke het worden. Dus voor de destkop zelf blijft 1000 over
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Cm Storm Alcor, Monitor: BenQ RL2455HM. Toetsenbord: CM Storm QuickFire Stealth - Red Switch. Dus alleen randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nothing special. Wil in ieder geval wel een SSD voor boot up.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVT
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks specifiecs waar echt rekening mee gehouden moet worden.
Ga je overklokken?
Sowiezo in het begin niet van plan om te overklokken. Misschien later.
Voornamelijk gamen. Momenteel Counter-Strike Global Offensive, League of Legends. Uiteindelijk komen er wel zwaardere games bij. Ik kan pc's in elkaar zetten en uit elkaar halen maar wat de componenten en specifacties betreft ben ik een totale noob
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een budget van 1250. Hierin zitten een monitor en toetsenbord waarvan ik al weet welke het worden. Dus voor de destkop zelf blijft 1000 over
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Cm Storm Alcor, Monitor: BenQ RL2455HM. Toetsenbord: CM Storm QuickFire Stealth - Red Switch. Dus alleen randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nothing special. Wil in ieder geval wel een SSD voor boot up.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVT
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks specifiecs waar echt rekening mee gehouden moet worden.
Ga je overklokken?
Sowiezo in het begin niet van plan om te overklokken. Misschien later.