Beste Tweakers hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik heb naar de BestBuy systemen gekeken, maar ik heb geen verstand van hoe of wat het allemaal inhoud. Zit tussen budget en basis systeem in, maar wil wel graag zonder problemen me dingen kunnen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuis gebruik van SolidWorks/Invenor. Af en toe gamen denk aan GTA V/GRID/DIRT. en basic video bewerking van mijn GoPro beelden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700-800 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en audiosysteem met geluidskaart (Creative Blaster 5.1VX) neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD??
En een nieuwe monitor ±21-23"
Voldoende werkgeheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille pc met voldoende koeling
Ga je overklokken?
Laat ik dat maar niet doen
of tips?
Ik hoor graag wat jullie me aanraden
Ik heb naar de BestBuy systemen gekeken, maar ik heb geen verstand van hoe of wat het allemaal inhoud. Zit tussen budget en basis systeem in, maar wil wel graag zonder problemen me dingen kunnen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuis gebruik van SolidWorks/Invenor. Af en toe gamen denk aan GTA V/GRID/DIRT. en basic video bewerking van mijn GoPro beelden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700-800 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en audiosysteem met geluidskaart (Creative Blaster 5.1VX) neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD??
En een nieuwe monitor ±21-23"
Voldoende werkgeheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille pc met voldoende koeling
Ga je overklokken?
Laat ik dat maar niet doen
Ik hoor graag wat jullie me aanraden