Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had een vraagje?

ik zoek een mobiel voor rond de 150 euro die ik tegen het einde van de volgende maand uitzoek.
wat ik zelf gevonden had:

honor 3c
moto e
lumia 535 ( die komt als goed is in januari naar nederland bij central point leek hij rond 8 december al geleverd te worden)
lumia 630
huawei ascend g6
huawei g620s
of een telefoon die iniedergeval uit europa verzonden kan worden.

de ene kant lijkt windowsphone me ook wat en lijk beter te werken op budget telefoons maar android ben ik al wel gewend.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Welkom op GoT.

Wat heb je zelf al gelezen, wat heb je buiten de shortlist om zelf al uitgezocht?
Je wordt geacht toch enige zelfredzaamheid te vertonen op dit forum . Een accountje registreren en anderen het werk laten doen is niet de bedoeling.

Kijk ook eens op andere websites als Androidworld, AllaboutPhones en GSMArena om je in te lezen in de materie.
Als je android minded bent, Motorola en Huawei bieden redelijk waar voor hun geld waarbij Motorola de pre heeft dat Google een tijdje eigenaar is geweest.

Het zal verder een persoonlijke voorkeur zijn bij welk toestel je terecht komt. Ikzelf HAAT Samsung vanwege de software (Touchwiz) maar wat hardware aangaat bieden ze redelijk voor redelijk dus loop ik met een S4 draaiend op CyanogenMod12 .. Wat software betreft is HTC mijn voorkeur en zal je me dood niet vinden met een LG. Maar wederom, zoveel mensen, zoveel wensen.

Als je woonplaats klopt, loop eens een keer binnen bij je lokale telecomboer om wat toestellen te proberen.

Succes met je zoektocht in ieder geval.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 12:22
Windows phone draait echt niet beter op budgettelefoons. Er is een poosje geweest dat mid-range windows-telefoons voor dumpprijzen weggingen, maar dat is een beetje over. Die goedkope lumina's zijn gewoon precies zo traag (of snel) als je zou verwachten van zo'n toestel.

Ik zou je aanraden je budget 25 euro op te rekken en voor de Moto G te gaan. Zelden zoveel goede verhalen over zo'n goedkope telefoon gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
mcDavid schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:58:
Windows phone draait echt niet beter op budgettelefoons. Er is een poosje geweest dat mid-range windows-telefoons voor dumpprijzen weggingen, maar dat is een beetje over. Die goedkope lumina's zijn gewoon precies zo traag (of snel) als je zou verwachten van zo'n toestel.
Dat is echt niet waar. Heb je wel eens een Android van 80-90 euro gebruikt? Leg daar maar eens een Lumia 530 van diezelfde prijscategorie naast. Dit geldt overigens vooral voor < 100 euro, daarboven zijn de verschillen kleiner. Windows draait veel vloeiender, maar heeft natuurlijk wel beperkingen.

Ontopic: De Honor 3C is in jouw geval denk ik een goede keuze (die heeft betere specs dan de Moto G en New Moto G maar is goedkoper), mocht je Windows overwegen dan is de 630 op dit moment heel scherp geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
pprs schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:05:
[...]

Dat is echt niet waar. Heb je wel eens een Android van 80-90 euro gebruikt? Leg daar maar eens een Lumia 530 van diezelfde prijscategorie naast. Dit geldt overigens vooral voor < 100 euro, daarboven zijn de verschillen kleiner. Windows draait veel vloeiender, maar heeft natuurlijk wel beperkingen.
Heb je weleens een Android uit China van 80-90 euro gebruikt? Die dingen zijn belachelijk snel. Tis ook afhankelijk van het toestel. Goede vergelijking kan je dan ook niet echt maken. Het ene toestel is het andere niet.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook even gekeken maar de hono 3c is misschien de beste keuze maar zijn er ook fabrikanten die binnen europa versturen?
ik heb er zelf 2 gevonden
oppostyle
en de mi shop van xiaomi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 12:58
De honor 3c is zelfs bij Bol.com te koop ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat wist ik maar ik bedoelde juist of er nog chinese telefoons al in europa zijn zo hoef je als goed is geen invoerrechten te betale. zo bedoelde ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 18:31
Ik zou in jou plaats voor ook voor Moto G gaan, want ik denk dat die Mediatek processors in die chineese smartphones slecht is.
Wat zijn jullie ervaringen met Mediatek vs Snapdragon telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:51:
ja dat wist ik maar ik bedoelde juist of er nog chinese telefoons al in europa zijn zo hoef je als goed is geen invoerrechten te betale. zo bedoelde ik het
Omdat de telefoons uit china zo goedkoop zijn ben je vaak, inclusief invoerrechten, alsnog minder kwijt dan een vergelijkbare telefoon uit nederland/europa.
MatMis schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:17:
Ik zou in jou plaats voor ook voor Moto G gaan, want ik denk dat die Mediatek processors in die chineese smartphones slecht is.
Wat zijn jullie ervaringen met Mediatek vs Snapdragon telefoons?
Niks mis met Mediatek. Doet wat het zou moeten doen. En is soms sneller dan een snapdragon:
http://blog.gsmarena.com/...s-47000-antutu-benchmark/
Maargoed, dat is wel afhankelijk van het model proc.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Misschien een beetje late reactie, want ik weet niet of je hem al gekocht hebt, maar als ik jou was zou ik ook voor de Honor 3c gaan.
De honor 3c van mijn zusje is gisteren binnen gekomen en hij ziet er erg goed uit, de specs zijn goed en het scherm ziet er ook mooi uit. Ik weet nog niks over de camera en de accuduur maar als je me er aan herinnert dan kijk ik het wel na als ik thuis ben. Het nadeel van de honor 3c is echter dat hij maar android 4.2 heeft, wat eigenlijk wel te oud is, de behuizing voelt wel erg plastic (wel dergelijk maar goedkoop) aan.
Een vriend van mij heeft de moto g en is daar ook heel positief over, daarmee ben je verzekerd van betere updates (android L) en de bouwkwaliteit is fantastisch, maar de specs zijn wel minder dan de honor 3c.
Dus kom ik met het cliché antwoord dat je degene moet kiezen die het beste bij je past.

Voor honor 3c:
-groter (en vind ik mooier) scherm
-betere specs

Voor moto g:
-betere bouwkwaliteit
-betere androidversie

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:50

masauri

aka qwybyte

Ik ben ook op deze gsm aan het wachten.
Ik heb net ontdekt dat deze vanaf de 23e in frankrijk geleverd word(en daar staat hij ook al op de officiele ms site) dus met wat geluk is hij binnen een weekje hier in belgie/nederland/duitsland verkrijgbaar.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Pagina: 1