Zojuist 2x de PSN+ 365 (opnieuw) besteld. Ontvangen kortingscode van €30,- werkte.
Zou je met de code ook wat anders kunnen bestellen? Toevallig de PS4 charging station van de sint gekregen haha, en om die nou te gaan retourneren... Iemand dat al geprobeerd?
Yup, staat er ook nu op, guess dat het opgelost is dan? * iPodKiller is opgeluchtsupercop7373 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:01:
[...]
zeiden ze tegen mij ook...en het stond er vanmiddag al bij.
Krijg zojuist ook een tracktrace dat eea opgestuurd is
Nope. Is al heel duidelijk aangegevenFreakster86 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:49:
Zou je met de code ook wat anders kunnen bestellen? Toevallig de PS4 charging station van de sint gekregen haha, en om die nou te gaan retourneren... Iemand dat al geprobeerd?
Hoe staat het er bij jullie voor. Ik heb nog steeds geen mail terug. Waarschijnlijk omdat ze werken zoals veel klantenservices werken: antwoord pas na minimaal 24 uur terug, want als je meteen antwoord is de drempel voor de klant te laag om te gaan mailen en doet de klant zelf geen onderzoek meer en wordt het een soort chatten.
Zo slecht dit. Als ze gewoon klaar voor je zouden zitten zouden ze meteen antwoorden. Ik stuur ook gewoon binnen een half uur een antwoord. Ik denk dat ik maar eens ga bellen...
Zo slecht dit. Als ze gewoon klaar voor je zouden zitten zouden ze meteen antwoorden. Ik stuur ook gewoon binnen een half uur een antwoord. Ik denk dat ik maar eens ga bellen...
Kreeg zojuist mijn 2 exemplaren van PSN 365 binnen met de pakketdienst. Voor mij is het dus klaar
Nog geen mail terug gehad na de annuleringsmail van vorige week dinsdag, ondanks een aantal herinneringsmailtjes. Ook aan de telefoon weer verwezen naar de mail maar ik moest maar wachten op antwoord, want zij kon mij aan de telefoon geen oplossing geven.
Inmiddels is geld wel teruggeboekt en het product dat ik had besteld €13,- duurder dan de prijs zonder korting waarvoor ik 'm destijds heb gekocht. Kan niet zeggen dat ik er erg vrolijk van word hoe Mycom omgaat met dit verhaal.
Inmiddels is geld wel teruggeboekt en het product dat ik had besteld €13,- duurder dan de prijs zonder korting waarvoor ik 'm destijds heb gekocht. Kan niet zeggen dat ik er erg vrolijk van word hoe Mycom omgaat met dit verhaal.
[ Voor 9% gewijzigd door Riegah op 09-12-2014 15:22 ]
Ik had afgelopen vrijdagochtend gemaild, nadat ik hier had gelezen dat sommige mensen een nieuwe kortingscode hadden gekregen. Vanochtend heb ik daar nog een herinneringsmail achteraan gestuurd en nu krijg ik net het bekende antwoord met de nieuwe kortingscode. Die is vanaf 17.00 uur geldig dus ik ga vanavond even kijken of ik mijn bestelling (muis + pc-versie GTA V) opnieuw kan plaatsen met die code.
Vrijdag had ik ook gemaild en een reply ontvangen met een code. In de mail stond ook dat deze na half 6 (vrijdag) actief was. Maandag ochtend een bestelling geprobeerd te plaatsen maar de code werkte niet. In de avond echter wel en heb inmiddels mijn psn plus ontvangen.
wie niets vraagt die krijgt ook geen nieuwe kortingscode...
Verwijderd
Ik heb meerdere bestellingen gedaan, er zijn er daarvan 3 geleverd, 1 is voor de helft geleverd en 2 nog helemaal niet.
Heb al 2 x gemaild maar krijg totaal geen reactie. Heeft bellen nut?
Heb al 2 x gemaild maar krijg totaal geen reactie. Heeft bellen nut?
Op zondag 30 november bestelde ik een leren Apple Case voor de iPhone 5 van m'n vader, en ruim een week later kreeg ik pas het onderstaande bericht.
Dit vind ik zeer teleurstellend, want ik kon de hoes gewoon zonder problemen bestellen met de actiecode voor die 7,50 euro korting. Ook stond het nergens duidelijk vermeld dat de actie niet in combinatie gebruikt mag worden met andere acties. Hierover heb ik ook gemaild, maar Mycom reageert daar niet eens meer op. Ik vind dat totaal niet netjes.Bedankt voor uw e-mail.
Volgens onze administratie is uw order geannuleerd. In de actievoorwaarden stond namelijk vermeld dat de Black Friday korting niet in combinatie gebruik mag worden met andere acties. Op de hoes die u heeft uitgekozen zit al een korting t.w.v. €10,00.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 10-12-2014 09:22 ]
Vandaag nogmaals gebeld en nu blijkt dat ze wél actie hadden ondernomen na mijn eerste belletje, alleen het verkeerde e-mailadres hadden gebruikt. Meteen ook gevraagd naar de €13,- verschil in kostprijs en dat is ook gecompenseerd door kortingscode aan te passen.
Uiteindelijk blij dat het is opgelost, maar volgende keer wacht ik wel met mailen en bel ik de volgende dag meteen op. Of dat nut heeft is mij wel gebleken.
Uiteindelijk blij dat het is opgelost, maar volgende keer wacht ik wel met mailen en bel ik de volgende dag meteen op. Of dat nut heeft is mij wel gebleken.
Verwijderd
Nee, jij wel ondertussen?Freakster86 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:49:
Vanochtend een mail gestuurd waar mijn kast bleef (zou ik op 10-12 kunnen afhalen, maar niks van gehoord), krijg ik een e-mail terug met daarbij ook interne mails.
Het filliaal waar ik de kast zou ophalen zegt tegen de klantenservice;
Het filliaal waar ik de kast zou ophalen zegt tegen de klantenservice;
En de reden die mij wordt gegeven is:Wellicht is de orde rgecanceled mdat het om een blackfriday korting order gaat die verlopen is. Meer kan ik er niet van maken.
Helaas is er iets fout gegaan met uw order en is deze bij ons geannuleerd in verband met een voorraadverschil.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Gebeld en ik moest op mail wachten. Ik heb maandag al een mail gestuurd nu nog steeds geen antwoord...
Nogmaals bellen en vragen naar iemand die je wel duidelijkheid kan verschaffen. Mijn ervaring met de eerste telefonist(e) die opneemt is dat deze reageert op basis van standaard antwoorden en beperkte informatie. De tweede lijn (lees leidinggevende of manager) voelt zich naar mijn ervaring vaak meer geroepen om je een oplossing te bieden dan een normale medewerker.Fleximex schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:03:
Gebeld en ik moest op mail wachten. Ik heb maandag al een mail gestuurd nu nog steeds geen antwoord...
Verwijderd
Gelijke kappen, gelijke monniken.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:45:
Beste Tweaker,
Graag willen wij de actie verduidelijken maar een gemeend excuses past hier ook bij!
Wij hebben Black Friday / Cyber Monday aangegrepen om jullie een leuke kortingscode aan te bieden van € 7.50 bij een minimale besteding van € 25.
Omdat wij de kortingscode op verschillende manieren wilde verspreiden, hebben wij verschillende kortingscodes aangemaakt. Zo konden wij volgen welke manier het succesvolst was.
Wij zijn vergeten om de mogelijkheid om meerdere kortingscodes op een bestelling te accepteren uit te zetten. Iets wat jullie als tweakers snel uitgevonden hadden
Wij hebben besloten om de klanten die hun bestelling al hebben mogen ontvangen te laten profiteren van hun schitterende korting.
De bestellingen die nog niet uitgeleverd zijn, hebben wij echter wel geannuleerd. Wij begrijpen dat dit voor enige verwarring en teleurstelling zorgt.
Mocht iemand zich ondanks deze uitleg oneerlijk behandeld voelen nodigen we je graag uit even persoonlijk contact op te nemen met onze klantenservice 036 7676575 zodat we samen eventueel een passende oplossing kunnen bespreken.
Met vriendelijke groet,
Team MyCom
Basgroup
Verwijderd
Ik heb mijn product binnen
. Deze was tussentijds nog iets goedkoper geworden dus heb ik voor mijn werk ook nog wat extra korting gekregen
.
Ik kreeg na ruim een week eindelijk een mailtje. Toen moest ik alles nog een keer uitleggen. En toen kreeg ik weer een kortingscode, maar in plaats van ook een link te krijgen naar een winkelwagentje kon ik nu gewoon zelf de producten toevoegen. Besteld en inmiddels is mijn bestelling ook binnen.
He, He! Moest dat nou zo lang duren
He, He! Moest dat nou zo lang duren
Hahaha. Ik kreeg dus ook een kortingscode nog van 15 euro´s in de mail. En had via de telefoon al kortingcode van 7,50 gehad en direct de psn card gekocht voor 50-7,50. Zie ik tot mijn stomme verbazing vandaag dat de prijs standaard 39,99 is. Ben ik alsnog 2,50 duurder uitgeweest.
Aan de andere kant heb ik met die €15 kortingscode net de card voor 24,99 gekocht. Das dus een goedkoop 2e jaartje
Aan de andere kant heb ik met die €15 kortingscode net de card voor 24,99 gekocht. Das dus een goedkoop 2e jaartje