[Aftersales] Mycom Black Friday actie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mycom heeft besloten de artikelen die niet op voorraad zijn te annuleren met de BF actie. Ga hier verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:33
had de vraag al eerder gesteld in het BF topic, wie kregen die codes? Ik werd er namelijk door een ander op geattendeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ik heb idd ook een mailtje gekregen :(
Had echter 2 bestellingen geplaatst, een mailtje waarin niet staat over welke bestelling het gaat... in het orderoverzich ook nog niets te zien

Mochten ze beiden geannuleerd worden ga ik toch wel even zeuren dat ze andere bestellingen wel uitgeleverd hebben. Iedereen hetzelfde is wel zo fair. En dan had ik niet eens een lullige bestelling van net 25 euro

Edit: mochten ze straks allebei geannuleerd blijken te zijn, ga ik ze er sowieso op wijzen dat ik maar bericht heb gehad over 1 bestelling, en niet eens vermeld stond welke bestelling dat was. (in de voorwaarden stond niets over de code meermaals gebruiken, dus alles met 1 mail annuleren zonder te specificeren over welke bestelling het gaat, is onvoldoende)

[ Voor 68% gewijzigd door henri86 op 02-12-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
henri86 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:40:
Ik heb idd ook een mailtje gekregen :(
Had echter 2 bestellingen geplaatst, een mailtje waarin niet staat over welke bestelling het gaat... in het orderoverzich ook nog niets te zien
hier hetzelfde..ik zal het nog sterker vertellen ik heb 2 bestellingen met 4(2x2) verschillende codes gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Jammer hoor dat MyCom het me moeilijk moet maken. Nu moet ik weer een verhaal gaan opschrijven om m'n gelijk te halen. Blijkbaar meet MyCom sowieso met twee maten want in het andere topic heb ik toch echt gelezen dat mensen die ook 2x een BF code hebben ingevoerd wel hun product geleverd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:17
Hier 2x besteld met 2 kortingscodes.

1x Sony in-ears, geleverd
1x PS4 DualShock charger, geannuleerd

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-06 16:57

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Brad Pitt schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 23:05:
Hier 2x besteld met 2 kortingscodes.

1x Sony in-ears, geleverd
1x PS4 DualShock charger, geannuleerd
Was die in-ear toevallig de MDR-EX100IP?
Zo ja, ik heb die dus ook gekregen met 2x korting.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-05 18:58
Ik heb GTA V voor pc besteld met 2x kortingscodes. Het is een pre-order dus ik ben benieuwd wat dat inhoudt voor deze annulering. Status is nog steeds aanbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:01
Hebben jullie trouwens ook van die super warrige bestelstatussen op de site van MyCom?
Die van de PS+ aboo is gewoon normaal, met de 2 kortingscodes en iDEAL kosten. Maar bij de bestelling van de HDD zitten ook producten die ooit in mijn winkelwagentje hebben gestaan:
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/674/ziCpEn.png
En dan is het ook nog eens zo dat beide producten volgens mij gewoon leverbaar waren en (wel heel toevallig) beiden op 29-12-2014 staan. Ik wacht wel af en ik denk dat ze beide geannuleerd worden. Wel raar dat MyCom ons als klant wijst op één code per persoon. Dat laat je aan je systeem over niet aan je klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Ik heb mijn producten ook gewoon wel gekregen met 2 kortingscoupons van Mycom...

PS3 game, 'n SSD, en cartridges voor de printer.

Niet om ogen uit te steken maar wel vreemd dat ze dus ook ervoor kiezen sommigen wel en sommigen niet te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:58

Guldan

Thee-Nerd

Bij mij zijn beide PS4 spellen geleverd die ik met 2 codes per stuk besteld had.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wanner hebben jullie besteld? Misschien is het zo dat alles na een bepaalde besteldatum en tijd wel geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-06 19:32
Het lijkt mij waarschijnlijk dat er afgelopen vrijdag gewoon begonnen is met het verzenden van alle producten die aanwezig waren in het magazijn en dus de volgende dag, zoals beloofd, bij mensen op het matje zou moeten vallen. Maandag of dinsdag komen ze er achter waarom ze zoveel orders hebben gekregen, bepalen dat zij dat niet de bedoeling vinden, met als gevolg dat ze nu proberen alles dat nog niet geleverd is te annuleren.

[ Voor 4% gewijzigd door Riegah op 03-12-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Riegah schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:25:
Het lijkt mij waarschijnlijk dat er afgelopen vrijdag gewoon begonnen is met het verzenden van alle producten die aanwezig waren in het magazijn en dus de volgende dag, zoals beloofd, bij mensen op het matje zou moeten vallen. Maandag of dinsdag komen ze er achter waarom ze zoveel orders hebben gekregen, bepalen dat zij dat niet de bedoeling vinden, met als gevolg dat ze nu proberen alles dat nog niet geleverd is te annuleren.
MyCom was 8 uur voordat ik bestelde al op de hoogte en hadden ruim 2 uur van tevoren gezegd dat ze de bug gefixt hadden... Lijkt mij dat wat er daarna mogelijk was dus gewoon de bedoeling was :p

[ Voor 3% gewijzigd door henri86 op 03-12-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Naar aanleiding van deze reactie:
rem4rk4ble schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:40:
Om even in te haken op de MyCom discussie.

Ik heb zojuist contact gehad met de MyCom en zij kon niet zien dat mijn psplus abbo was gecanceled vanwege de dubbele korting, zoals vermeld in de annuleringsmail, maar dat het product geen levertijd had. Daardoor heeft het systeem 'automatisch' de order gecanceled.
Ik heb hierop gezegd dat ze niet zomar eenzijdig de overeenkomst konden opzeggen, zeker niet in zo'n kort tijdsbestek en dat dit alleen met goedkeuring kan gaan van de klant.
Nu gaan ze dit uitzoeken en morgen contact met me opnemen.

Het feit dat mensen wel producten hebben gehad met de dubbele kortingscode betekend dat MyCom, of ze er nou van weten of niet, het accepteert dat deze kortingscode dubbel wordt gebruikt. Het lijkt zich daarom ook alleen af te spelen, tot nu toe, voor de PsPlus card.

Nu hoop ik dat meerdere tweakers de moeite willen nemen om gewoon een mailtje te sturen, dan wel te bellen met het nummer in de annuleringsmail (een normaal nummer is dat dus geen 0900 €0.70 per min) en te vragen om alsnog uit te leveren en MyCom erop te wijzen dat ze een koopovereenkomst niet eenzijdig kunnen ontbinden met deze reden.

Ik ben benieuwd.
Net gebeld, in eerste instantie kwamen ze er ook niet 1-2-3 achter, alleen dat die niet op voorraad was, maar morgen zou die weer op voorraad zijn.

Pas nadat ik die mail had opgelezen en na wacht momentjes van +10min (gesprek met hun manager) wisten ze ervan en gaan ze het uitzoeken, dit omdat ik diezelfde dag ook een bestelling had gekregen van hun die wel op voorraad stond.

Heb ook aangegeven dat het twee APARTE codes waren en geen dubbele code, en dat mensen daarvoor 4x korting hadden gekregen en die wel spullen uitgeleverd kregen en dat ik aan alle voorwaarden voldeed.

Ze gaan nu dus weer binnenkort contact met mij opzoeken. Dus mensen, gewoon bellen en aangeven dat je twee aparte codes hebt gebruikt, daarvoor iets uitgeleverd kreeg met dezelfde actie en dat mensen met 4X korting wel iets uitgeleverd kregen. Ben benieuwd.

[ Voor 43% gewijzigd door iPodKiller op 03-12-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

henri86 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
MyCom was 8 uur voordat ik bestelde al op de hoogte en hadden ruim 2 uur van tevoren gezegd dat ze de bug gefixt hadden... Lijkt mij dat wat er daarna mogelijk was dus gewoon de bedoeling was :p
Nee. Dat kun je alleen claimen als je contact hebt opgenomen, en specifiek de bevestiging hebt gekregen dat dit inderdaad de bedoeling was. Al het andere is gewoon aannames doen, die niet toevalligerwijs in het eigen voordeel zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En een dienstmededeling:
Afhandeling van dit soort zaken past beter in het Shopping Forum, en posts dienen te voldoen aan het beleid aldaar. Schopje naar SF.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2021
Fleximex schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:01:
Wanner hebben jullie besteld? Misschien is het zo dat alles na een bepaalde besteldatum en tijd wel geleverd wordt.
Rond half 7 in de ochtend 2x PS+ 365 dagen besteld, en ook dezelfde annuleringsmail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Maar is bij iemand een order al daadwerkelijk geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Fleximex schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:01:
Ik had gewoon echt nog laatste moment dat de 2 codes te gebruiken waren nog besteld
(ps3 game Watch Dog en move controller docking station om die voor 14,99 )
Na 10 minuten las ik op t forum al dat de codes niet meer (samen) werkten

Heb het trouwens wel volgende dag binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261908

Beste Tweaker,

Graag willen wij de actie verduidelijken maar een gemeend excuses past hier ook bij!

Wij hebben Black Friday / Cyber Monday aangegrepen om jullie een leuke kortingscode aan te bieden van € 7.50 bij een minimale besteding van € 25.
Omdat wij de kortingscode op verschillende manieren wilde verspreiden, hebben wij verschillende kortingscodes aangemaakt. Zo konden wij volgen welke manier het succesvolst was.

Wij zijn vergeten om de mogelijkheid om meerdere kortingscodes op een bestelling te accepteren uit te zetten. Iets wat jullie als tweakers snel uitgevonden hadden :)

Wij hebben besloten om de klanten die hun bestelling al hebben mogen ontvangen te laten profiteren van hun schitterende korting.
De bestellingen die nog niet uitgeleverd zijn, hebben wij echter wel geannuleerd. Wij begrijpen dat dit voor enige verwarring en teleurstelling zorgt.

Mocht iemand zich ondanks deze uitleg oneerlijk behandeld voelen nodigen we je graag uit even persoonlijk contact op te nemen met onze klantenservice 036 7676575 zodat we samen eventueel een passende oplossing kunnen bespreken.

Met vriendelijke groet,

Team MyCom
Basgroup

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 261908 op 05-12-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Duidelijk...

...en balen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Lekker eerlijk ook...NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Als het goed is toch nog netjes opgelost hier uiteindelijk :)

Als je geen lullig ordertje van 25-15=10 euro open hebt staan, bel dan gewoon even :)

[ Voor 42% gewijzigd door henri86 op 03-12-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Ik zou het wel chique vinden als ze de mensen die hun order is geannuleerd een kortingscode geven voor €7,50. met dezelfde voorwaarden: minimaal €25 bestelwaarde en dan een geldigheid van 1-2 weken?
Want nu kunnen we dus helemaal niet profiteren van de actie terwijl velen het wel konden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
henri86 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:56:
Als het goed is toch nog netjes opgelost hier uiteindelijk :)

Als je geen lullig ordertje van 25-15=10 euro open hebt staan, bel dan gewoon even :)
Al gedaan. Ik zou vandaag voor 17:00 worden teruggebeld of gemaild. Ik kijk op mijn klok en zie 17:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
rem4rk4ble schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:01:
Ik zou het wel chique vinden als ze de mensen die hun order is geannuleerd een kortingscode geven voor €7,50. met dezelfde voorwaarden: minimaal €25 bestelwaarde en dan een geldigheid van 1-2 weken?
Want nu kunnen we dus helemaal niet profiteren van de actie terwijl velen het wel konden...
Dat doen ze ook zeker wel, alleen moet je er (op dit moment) wel zelf even contact voor opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Anoniem: 261908 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:45:

De bestellingen die nog niet uitgeleverd zijn, hebben wij echter wel geannuleerd. Wij begrijpen dat dit voor enige verwarring en teleurstelling zorgt.
Verwarring? Dat zeker ja, want annuleren mogen jullie niet doen. Er is gewoon besteld met kortingscodes waarmee jullie zelf hebben geadverteerd, zoals je ook aangeeft. Als consument kom je dus in contact met 1 actie die meerdere codes heeft. Vervolgens wordt er in de genoemde voorwaarden niet uitgesloten over het gebruik van meerdere codes per bestelling.

Lees de voorwaarden na en vertel mij waarom alle bestellingen met meer dan 1 code daar niet aan voldoen? Gewoon een geldige koopovereenkomst dus. Ik zeg uitleveren en leer van deze 'fout'.

Ik heb al geantwoord op een annuleringsmail (waar btw geen ordernummer in genoemd wordt..), dus ik wacht dat wel even af voordat ik de telefoon pak. Geen zin in 2 trajecten die naast elkaar gaan lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Freakster86 heeft exact gelijk. Er zijn vier acties tegelijk geweest met vier verschillende codes, dat geeft BAS Group gelukkig ook volledig toe. In de voorwaarden bij die acties zijn combinaties met andere acties niet uitgesloten. Of het nu technisch wel of niet mogelijk was om de kortingscodes tegelijk te gebruiken, maakt dan ook niets uit. Iedere code op zich geeft recht op 7,50 euro korting bij een minimale besteding van 25 euro. De overeenkomsten zijn gesloten en dienen te worden nagekomen door Mycom. Het zomaar annuleren, met de gedachte "we komen er wel mee weg", vind ik niet erg integer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
haribold schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:17:
Freakster86 heeft exact gelijk. Er zijn vier acties tegelijk geweest was één actie met vier verschillende codes, dat geeft BAS Group gelukkig ook volledig toe. In de voorwaarden bij die actie s zijn combinaties met andere acties niet wel uitgesloten, maar niet verschillende codes van dezelfde actie. Of het nu technisch wel of niet mogelijk was om de kortingscodes tegelijk te gebruiken, maakt dan ook niets uit. Iedere code op zich geeft recht op 7,50 euro korting bij een minimale besteding van 25 euro. De overeenkomsten zijn gesloten en dienen te worden nagekomen door Mycom. Het zomaar annuleren, met de gedachte "we komen er wel mee weg", vind ik niet erg integer.
Ik ben zo vrij geweest het een en ander te verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:52
Heb niks besteld, maar het eerlijkst is alle bestellingen annuleren of alle bestellingen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
xminator schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:15:
Heb niks besteld, maar het eerlijkst is alle bestellingen annuleren of alle bestellingen uitleveren.
idd...of alles of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 08:55
Ik blijf het belachelijk vinden dat bestellingen zomaar geannuleerd worden.
Een voorstel om de bestelling door te laten gaan met 7,50 korting i.p.v. 15€ korting lijkt me niet meer dan logisch.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:55
Ik heb niet besteld maar ik kan na het lezen hier de beweegredenen van BAS groep niet doorgronden.

Over hoeveel bestellingen met korting hebben we het? 100, 200, 500? In het laatste geval hebben we het dus over een bedrag van 3750 euro.
Reclame maken kost in de regel een stuk meer.

Willekeurig mensen niet uitleveren zorgt voor scheve gezichten en brengt je bedrijf slechte reclame. Hoeveel denken jullie dat dit kost? Waarschijnlijk een veelvoud...

Geef openlijk toe dat je een domme fout hebt gemaakt(assumption is the mother of all... ****) maar omdat jullie zo sportief zijn, klanten tóch de korting bieden. Dat geeft je gratis(persbericht?) een hoop meer positieve reclame én een wijze les. Zeker voor een "group" zou dat luttele bedrag niet zoveel uit moeten maken.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Tja ik ben teleurgesteld als ze niet gaan uitleveren, ik heb niets fout gedaan en me gewoon aan de voorwaarden gehouden. Als er al toch bestellingen met 30(!) euro korting netjes zijn uitgeleverd, waarom dan niet de restanten? Ik wacht iig mijn reactie af per mail/telefoon.

Maar ik zie nog altijd geen duidelijke reden waarom de bestellingen zomaar geannuleerd zijn, als het een stomme fout vanuit jullie zelf om meerdere kortingscodes te kunnen accepteren, dan ligt het niet aan de klant. Jullie konden alle bestellingen direct annuleren (en zeker die van 4x 7,50), maar als jullie toch al bezig zijn met uitleveren, doe het dan gelijk goed en ga niet voor verwarring zorgen, dit komt alleen maar negatief over in mijn ogen.

Slechte reclame voor BAS group inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Anoniem: 261908 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:45:
Mijn interpretatie van de wet zegt dat dit niet zomaar kan.
Van wat ik zo lees in voorwaarden, communicatie en handelen, is er inderdaad een overeenkomst tot stand gekomen. Van een kennelijke fout zonder intentie is niet zomaar sprake, en zeker niet waar actief met aanbiedingen geadverteerd wordt, en waar ook voorwaarden meerdere codes niet uitsluiten.

Ondanks dat het best kan zijn dat het een fout betreft, maakt dat het niet dat jullie het recht hebben eenzijdig een overeenkomst die tot stand gekomen is op te zeggen. Nu zijn daarvoor de wetsartikelen en jurisprudentie wel op te lepelen, maar het zou wellicht passender zijn gewoon de verantwoordelijkheid te accepteren zonder het wetboek door te spitten. Al was het slechts omdat het wetboek niets zegt over hoe acties impact hebben op de perceptie van de consument.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 04-12-2014 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
BAS Group gaat deze order gewoon lekker uitleveren, er is nog altijd geen duidelijke reden waarom mijn order geannuleerd is. Het is de fout van BAS Group, ik als klant heb niks fout gedaan. Ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn op deze mail.
Beste xxxxx,

Zoals we aangeven begrijpen wij de teleurstelling, bij een aantal orders waren wij nog niet eerder op de hoogte van het feit dat er klanten zijn geweest die een maas hebben gevonden in het bestel proces om de kortingscodes meermaals te gebruiken op 1 order.

Redelijkerwijs had een ieder kunnen weten dat dit natuurlijk niet de bedoeling is van de kortingscode die wij hebben aangeboden tijdens deze actie.

Anderzijds moet ik je eerlijk bekennen dat dit een foutje van onze kant is geweest en het niet helemaal fair is dat de 1 wel van deze fout heeft kunnen profiteren en de ander in dit geval jij, niet....

Daarom wil ik je aanbieden om jou alsnog een kortingscode te verstrekken, welke je enkel op het door jou bestelde product kunt verzilveren.

Mocht je akkoord gaan met dit voorstel, dan verneem ik dit graag van je en dan gaan we het ook direct regelen.

Tevens ontvang ik dan uiteraard ook het ordernummer van je bestelling.

Met vriendelijke groet,

Team Active Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Met alle respect, maar ik kan me hier totaal niet in vinden BAS Group.
Daarom wil ik je aanbieden om jou alsnog een kortingscode te verstrekken, welke je enkel op het door jou bestelde product kunt verzilveren.
Lekker duidelijk dit. Noem dan tenminste een bedrag. Waar moet ik nou mee akkoord gaan?
Redelijkerwijs had een ieder kunnen weten dat dit natuurlijk niet de bedoeling is van de kortingscode die wij hebben aangeboden tijdens deze actie.
Nee, dat is onjuist. Het systeem laat toe dat je meerdere codes combineert. Dat wordt zelf ook toegegeven. Alleen zijn jullie het deze keer 'vergeten' uit te zetten. Hoe kan een klant dan redelijkerwijs weten dat dit niet de bedoeling is? Het is Black Friday. Jullie adverteren (zelfs op jullie site als je op de banner klikte!) met meerdere codes! Ook de voorwaarden spreken met geen woord over het niet mogen combineren van meerdere codes bij één bestelling. Als consument heb je dus 1) niks fout gedaan en 2) had je ook helemaal niet kunnen weten dat dit niet de bedoeling was.

Niet om het een of ander, maar jullie zitten gewoon fout. Juridisch gezien hebben jullie werkelijk geen poot om op te staan. Lever de bestellingen gewoon uit en neem je verlies zou ik zeggen.

Ik ga in ieder geval niet akkoord met deze onbepaalde kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mooi verwoord, ik heb er niks meer aan toe te voegen, behalve dat er orders met 4x korting werd netjes werden uitgeleverd aan klanten, dat is nog een punt.

Anyway, mijn artikel (psplus 365) is weer op voorraad zo te zien op mycom.nl en wil dus graag mijn bestelling uitgeleverd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik zie het probleem niet helemaal? Als je nu alsnog je bestelde artikel voor de prijs krijgt waar je het voor had besteld is alles okay toch? Of mis ik iets?

Ja okay, er staat niet hoeveel korting ze gaan geven maar ik neem aan (assumption is the mother... ik weet!) gewoon dezelfde als je had gehad met gebruikmaking van X-kortingscodes, in mijn geval twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
En ik zie het probleem niet als ze het gewoon direct uitleveren? En mochten ze een kortingscode van 15 euro aanbieden, wat totaal niet gaat gebeuren, waarom leveren ze mijn order niet gewoon uit? Waarom zouden ze dan überhaupt een mail sturen? Ik betwijfel het of ik 15 euro korting zal krijgen. Ik heb gewoon recht op mijn order, die onterecht is geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
iPodKiller schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:31:
En mochten ze een kortingscode van 15 euro aanbieden, wat totaal niet gaat gebeuren
Geen idee. Heb ze maar geantwoord. Als ze dezelfde korting geven en het artikel gewoon alsnog opsturen zie ik verder het probleem niet helemaal :) Mochten ze niet wederom 15 Euro geven, sja, dan kijken we weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
LED-Maniak schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:36:
Over hoeveel bestellingen met korting hebben we het? 100, 200, 500? In het laatste geval hebben we het dus over een bedrag van 3750 euro.
Ik heb natuurlijk geen harde data, maar iemand in het topic zei dat hij 2 bestellingen had geplaatst, een half uur na elkaar, en dat de ordernummers ongeveer 10.000 van elkaar af lagen. Als dat een paar uur zo is doorgegaan en je rekent een tientje verlies per order heb je het dus over tonnen verlies. De orders met 30 euro korting kunnen makkelijk 20 euro of meer verlies hebben bezorgd.

Natuurlijk maakt dat het niet normaal dat ze orders hebben geannuleerd. Maar met 30 euro korting had je het aan moeten zien komen en met 15 euro korting zou je zelf ook een toereiking kunnen doen en 7.50 kunnen accepteren. Dan heb je het over een verschil van 7.50. Dat is voor MyCom goed te doen en die zullen dat wel accepteren. Maar als je urenlange gevechten wilt leveren voor een paar euro moet je dat helemaal zelf weten natuurlijk.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Brad Pitt schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:38:
[...]

Geen idee. Heb ze maar geantwoord. Als ze dezelfde korting geven en het artikel gewoon alsnog opsturen zie ik verder het probleem niet helemaal :) Mochten ze niet wederom 15 Euro geven, sja, dan kijken we weer verder.
Yup, we zien het wel, als ze 15 euro korting aanbieden, ook goed. Maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
iPodKiller schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:46:
[...]

Yup, we zien het wel, als ze 15 euro korting aanbieden, ook goed. Maar ik betwijfel het.
Ik heb om 9 uur deze ochtend voor allebei m'n orders al m'n 15 euro kortingscode ontvangen :) Dus geen reden om je er nu nog onnodig over op te winden ;)
Zoals ze zelf al aangeven is de code die ze voor je aanmaken enkel geldig op het eerder bestelde product, dus je kan er niet stiekem iets anders mee bestellen.

[ Voor 17% gewijzigd door henri86 op 04-12-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Freakster86 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:06:

Ik ga in ieder geval niet akkoord met deze onbepaalde kortingscode.
Dan krijg je niets he, simpel genoeg! :)
Als je gewoon even netjes contact opneemt zoals ze eerder in dit topic vragen, krijg je gewoon het product voor de eerder bestelde prijs. Ga je daar om een of andere idiote reden niet mee akkoord, heb je er alleen jezelf mee

[ Voor 6% gewijzigd door henri86 op 04-12-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
henri86 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:55:
[...]

Dan krijg je niets he, simpel genoeg! :)
Als je gewoon even netjes contact opneemt zoals ze eerder in dit topic vrager, krijg je gewoon het product voor de eerder bestelde prijs. Ga je daar om een of andere idiote reden niet mee akkoord, heb je er alleen jezelf mee
FYI: ik heb nu al voor de 3e keer netjes contact met ze opgenomen.

Het gaat bij mij om 2 bestellingen met 2 codes per bestelling. Als ze nu ineens codes uitdelen t.w.v. 15 euro snap ik niet waarom we überhaupt hierover praten... lever dan gewoon uit 8)7

Ik krijg een annulering, vervolgens vage smoesjes en dan een vaag aanbod... waar moet ik dan mee akkoord gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Freakster86 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:00:
[...]

FYI: ik heb nu al voor de 3e keer netjes contact met ze opgenomen.

Het gaat bij mij om 2 bestellingen met 2 codes per bestelling. Als ze nu ineens codes uitdelen t.w.v. 15 euro snap ik niet waarom we überhaupt hierover praten... lever dan gewoon uit 8)7

Ik krijg een annulering, vervolgens vage smoesjes en dan een vaag aanbod... waar moet ik dan mee akkoord gaan??
Bij mij was het binnen 1 minuut geregeld gisteren. Moest alleen even tot vandaag wachten op de codes, en die kwamen direct om 9 uur

Overigens waren mijn orders 3 minuten na elkaar, met een verschil van +/- 600 in het ordernummer (14:55 en 14:58). Door de orders te cancelen haalt MyCom er iig nog het voordeel dat ze aan de mensen die enkel maar dingen bestelde 'omdat het kon' wss niet hoeven te gaan leveren aangezien die niet de moeite zullen nemen hiervoor.

[ Voor 20% gewijzigd door henri86 op 04-12-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Freakster heeft wel een punt. Als ze nu opeens een 15 euro kortingscode uitdelen, waar praten we nu dan nog over? Ik had gisteren netjes gebeld en kon een reactie verwachten binnenkort, dit is dus mijn reactie, ze hebben het over een nog onbekend bedrag, als ze gewoon netjes zeggen: Wij kunnen u een code van 15 euro aanbieden, en excuses, wat is het probleem dan? In ieder geval klinkt het positief dat het binnen 1 min geregeld kan worden en dat er een code van 15 euro wordt gegeven. Dit is gewoon irritant en verwarrend. Wel een code van 15 euro geven, maar geen bestelling uitleveren wat op het zelfde bedrag uitkomt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
iPodKiller schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:05:
Freakster heeft wel een punt. Als ze nu opeens een 15 euro kortingscode uitdelen, waar praten we nu dan nog over? Ik had gisteren netjes gebeld en kon een reactie verwachten binnenkort, dit is dus mijn reactie, ze hebben het over een nog onbekend bedrag, als ze gewoon netjes zeggen: Wij kunnen u een code van 15 euro aanbieden, en excuses, wat is het probleem dan? In ieder geval klinkt het positief dat het binnen 1 min geregeld kan worden en dat er een code van 15 euro wordt gegeven. Dit is gewoon irritant en verwarrend. Wel een code van 15 euro geven, maar geen bestelling uitleveren wat op het zelfde bedrag uitkomt. 8)7
zoals ik zeg, mijn orders waren 3 minuten na elkaar met 600 verschil in het order nr. Als er echt 200 orders per minuut binnen kwamen gedurende een aantal uur...... Als ik soms reacties zie hier op Tweakers van mensen die bij een (verkeerde) aanbieding direct 10 stuks bestellen, kan ik me haast voorstellen dat er mensen bij zijn geweest die een scriptje aangezet hebben 8)7
In dat geval vrij logisch dat ze niet 100 bestellingen aan een persoon willen uitleveren. Alles wat nog te annuleren viel annuleren en vragen of de mensen die zich toch benadeeld voelen contact op te nemen is dan op zich een 'nette' oplossing. Natuurlijk niet de meest ideale of faire, maargoed.. ik heb er verder geen problemen mee. Kon nu tenminste nog kiezen voor ophalen in de winkel ipv tot 29 dec te moeten wachten, wat ik anders wel had moeten doen. Dus feitelijk is het voor mij alleen maar beter nu :P

[ Voor 18% gewijzigd door henri86 op 04-12-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ik heb mijn reactie ontvangen, ze bieden mij een korting aan zonder genoemd bedrag, als ze mij een 15,- code kunnen geven, opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Opgelost! Net alweer een mail terug (snel!) en ze gaan mijn orders uitleveren. Heb ze de ordernummers gemaild en nu wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
henri86 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:09:
[...]

zoals ik zeg, mijn orders waren 3 minuten na elkaar met 600 verschil in het order nr. Als er echt 200 orders per minuut binnen kwamen gedurende een aantal uur......
Zegt niets over het aantal bestellingen. Wie zegt dat het ordernummer serieel is? Wettelijk hoeven ze alleen uniek te zijn, dus wie weet is het een of andere formule/timestamp combinatie.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
LED-Maniak schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:02:
[...]

Zegt niets over het aantal bestellingen. Wie zegt dat het ordernummer serieel is? Wettelijk hoeven ze alleen uniek te zijn, dus wie weet is het een of andere formule/timestamp combinatie.
Ze blijven iig gewoon oplopen als ik naar m'n nieuwe bestellingen kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Even voor mijn beeldvorming. Krijgen jullie de bestelde artikelen nu alsnog voor de prijs waarvoor je ze op blackfriday hebt besteld (dus inclusief de 15 euro korting). Maar moet je alleen een nieuwe bestelling doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik moet een nieuwe bestelling doen lees ik net. Ik heb een kortingscode t.w.v. 30 euro gekregen die ik kan gebruiken voor de aankoop van de eerder bestelde artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Hoe hebben jullie gereageerd naar mycom? via mail of telefoon?

wat doen ze dan als je niet reageert en wel betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freakster86 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:42:
Ik moet een nieuwe bestelling doen lees ik net. Ik heb een kortingscode t.w.v. 30 euro gekregen die ik kan gebruiken voor de aankoop van de eerder bestelde artikelen.
Mooi, ik hoop dat ze het voor alle klanten zo netjes gaan afwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Nou ja, het is fijn dat ze mensen die reclameren alsnog hun recht geven. Maar per saldo betekent het nog steeds dat een goed deel niet weet wat hun rechten zijn en de annulering dus zo laat.

Helemaal netjes zou zijn gewoon iedereen benaderen dat ze ten onrechte geannuleerd hebben. Maar dat zullen aardige kosten zijn. De actie nu is dus duidelijk publiek zaken netjes af te handelen voor zo min mogelijk kosten. Op zich begrijpelijk dat je schade wil beperken, maar ook duidelijk niet "wij willen doen wat juist is omdat we vinden dat we onze verantwoordelijkheid moeten nemen".

Let wel, beter dan sommige winkels die helemaal niet open staan voor dialoog, en ook wellicht moreel verdedigbaar dat als het je niet genoeg interesseert om er achter aan te gaan je het niet krijgt. Andersom vind het het wel heel duidelijk een selectieve actie om vooral negatieve geluiden op social media te voorkomen, en zo zou het toch ook niet moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Blijkt dat mijn 2x PSN+ 365 ook geannuleerd is, ondanks dat bezorgdatum op 05/12 staat. Op 28/11 1x in de ochtend besteld en 1x in de middag met 4 verschillende BF codes.

Zojuist gebeld en hem te kennen gegeven dat er blijkbaar gecompenseerd wordt met verwijzing naar dit forum. Beide ordernummers doorgegeven. Hij moest dit weer doorsturen naar een andere afdeling en ik krijg nog via de mail te horen of ik wel of niet gecompenseerd ga worden en zo ja hoe dan.

Uiterlijk dinsdag krijg ik daar bericht over....

Wel bijzonder dat de bezorgdatum eerst 29/12 was en na de annuleringsmail naar 05/12 is gegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door supercop7373 op 05-12-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ze hadden gisteren mij ook netjes een code van 15,- aangeboden op de eerderbestelde product, het is nu deels opgelost, omdat de code blijkbaar niet werkt, maar prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De code is volgens mijn e-mail na een bepaalde tijd te gebruiken. Ik ben tevreden dat Mycom alsnog haar verplichtingen nakomt. Wat jij zegt klopt Floppus, maar zo werkt het meestal. Als je niets onderneemt dan krijg je ook niets zelfs al sta je in je recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Anoniem: 16328 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:29:
De code is volgens mijn e-mail na een bepaalde tijd te gebruiken.
Ja die ben ik ook nagekomen, uurtje later alweer geprobeerd en daarnet ook nog, maar ik wacht nog ff op hun reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 14:52

kevinn

PSN; southation

Vorige week ook met de BlackFriday actie PS+ besteld en ook een mailtje gekregen met een kortingscode

Onderstaande staat ook in de mail:
Je kunt de code eenmaal invoeren en enkel op het bovengenoemde product gebruiken.
Gelieve de code te gebruiken ná 17:30uur, dan is deze actief.

En de gebruikte mail voor andere die hiervan gebruik willen maken
Geachte meneer/mevrouw,

Op 28-11-2014 heb ik een bestelling gedaan voor een Sony Playstation Plus Card 365 Day met het ordernummer 123456. Afgelopen dinsdag heb ik een mail van jullie ontvangen waarin vermeld dat mijn order van 28-11-2014 geannuleerd zal worden. De reden hiervan is dat er meermaals de “ BlackFriday” kortingscode á 7,50 gebruikt is.

Nu ben ik het niet eens met deze annulering. In de mail van afgelopen dinsdag wordt er verwezen naar de voorwaarden. Naar mijn mening voldoe ik aan alle opgesomde voorwaarden.

De gebruikte codes vallen volgens mij onder dezelfde actie, te weten “BlackFriday”

Daarom verwacht ik dat deze order alsnog uitgeleverd zal worden.

[ Voor 0% gewijzigd door kevinn op 05-12-2014 13:26 . Reden: foutje in mail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
iPodKiller, ik heb dezelfde mail gehad als jij. Ik heb nu navraag gedaan naar de hoogte van de kortingscode. Leuk dat ze niet de hoogte erbij vermelden 8)7. Ik heb twee bestellingen gedaan dus ik houd jullie op de hoogte.
Dit vind ik trouwens zo'n domme zin in de mail. Als het systeem daar inderdaad niet op checkt kan je dat redelijkerwijs helemaal niet weten. Lekker even de schuld bij de klant leggen. Mooi is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Een mail zonder hoogte van de korting? Dat schiet lekker op...dan weet ik wat ik kan verwachten....

Ik vraag me trouwens af wanneer ze al die mensen gaan terugbetalen die nergens op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Bij mij is de hoogte de hoogte van de gebruikte kortingscodes. Goed dat MyCom het zo goed afhandeld. Maar erg slecht dat het initiatief vanuit de klant moet komen.
Het zou zoveel makkelijker geweest zijn als ze de bestellingen gewoon door hadden laten gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 05-12-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Tsja...als er nu bij wijze van spreke 10.000 bestellingen zijn gedaan er worden op verzoek 1000 mensen zo gecompenseerd dat heb je er 9000 gewonnen....strategisch denken noemen ze dat geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 11:14
Ook ik had afgelopen vrijdag tegen 2 uur een bestelling geplaatst (psn card 365). Vanochtend maar even gemaild en heb een kortingscode ontvangen van 15 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
supercop7373 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:48:
Tsja...als er nu bij wijze van spreke 10.000 bestellingen zijn gedaan er worden op verzoek 1000 mensen zo gecompenseerd dat heb je er 9000 gewonnen....strategisch denken noemen ze dat geloof ik.
Echter zullen van die 9000 mensen er mogelijk toch 5000 een wrange smaak in de mond hebben en mogelijk niet snel aanraden bij mycom te bestellen. Daarom kan je beter iedereen een mail sturen dat ze toch hun bestelling krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
niwde schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:32:
Ook ik had afgelopen vrijdag tegen 2 uur een bestelling geplaatst (psn card 365). Vanochtend maar even gemaild en heb een kortingscode ontvangen van 15 euro!
Okay, nog maar eens mailen dan. Gisteren gestuurd en antwoord nul. Blijft lekker gaan daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
Had trouwens maar 1 product besteld en de kortingscode is pas na half 6 actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
LED-Maniak schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:36:
Ik heb niet besteld maar ik kan na het lezen hier de beweegredenen van BAS groep niet doorgronden.

Willekeurig mensen niet uitleveren zorgt voor scheve gezichten en brengt je bedrijf slechte reclame. Hoeveel denken jullie dat dit kost? Waarschijnlijk een veelvoud...

Geef openlijk toe dat je een domme fout hebt gemaakt(assumption is the mother of all... ****) maar omdat jullie zo sportief zijn, klanten tóch de korting bieden. Dat geeft je gratis(persbericht?) een hoop meer positieve reclame én een wijze les. Zeker voor een "group" zou dat luttele bedrag niet zoveel uit moeten maken.
Ik hoor in de mark dat de kredietwaardigheid van de BAS-groep en het betaalgedragal tijden te wensen over laten... Als je bedrijf er zo voorstaat dan denk ik dat elke Euro die je binnen kunt houden, binnen moet blijven. Niet dat ik het ermee eens ben maar dit zou misschien een reden kunnen zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nou fijn. Ik zou de code krijgen. Om 13:30 mailtje gestuurd dat ik het accepteerde om de kortingscode te ontvangen. Geen mailtje meer terug gehad.

Active Care BAS Group
(maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur)

Fijn, moet ik dus het hele weekend wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Fleximex schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 20:59:
Nou fijn. Ik zou de code krijgen. Om 13:30 mailtje gestuurd dat ik het accepteerde om de kortingscode te ontvangen. Geen mailtje meer terug gehad.
Ja herkenbaar. Twee maal gemaild op twee verschillende dagen. Twee maal nul antwoord. Tsja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Heeft iemand al geld terug gekregen?

Mijn orders staan er nog gewoon in en heb nu dus een code om een nieuwe bestelling te plaatsen, maar geld terug van die andere orders heb ik nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Fleximex schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 20:59:

Active Care BAS Group
(maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur)

Fijn, moet ik dus het hele weekend wachten...
Ik heb een code gekregen van de week maar ik heb er niks aan als de code niet werkt... een nieuwe code mailen is blijkbaar teveel gevraagd, donderdag avond weer om een nieuwe code gevraagd en vrijdag niks meer van hun gehoord via mail, jammer. Ook nog geen geld ontvangen van mijn geannuleerde order..

Zoveel voor 15 euro, BAS Group maakt het alleen maar lastig voor zichzelf. :+

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 06-12-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
Net geprobeerd om een bestelling te plaatsen met een kortingscode maar helaas...
Ook hier een code ontvangen die niet geldig is. Maandag maar even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
ik heb nog geen mail gehad....wat een gezeik zeg....is gelijk de laatste keer geweest zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:47
Op dit moment heb ik een code gekregen, maar mag hem volgens mycom nog niet gebruiken.
Dit stond er verder bij:
Op je nieuw te plaatsen order ontvang je een kortingscode á € 15.-

Code: ********

Je kunt de code eenmaal invoeren en enkel op het bovengenoemde product gebruiken.
Gelieve de code te gebruiken ná 16:30 uur, dan is deze actief.

Mocht je nog vragen hebben dan zit onze klantenservice voor jou klaar.

Met vriendelijke groet,

Team Active Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik heb ook een niet werkende code gekregen. Maar in het mandje dat ik heb gekregen zitten ook producten in die ik niet besteld heb (wel ooit in de winkelwagen heb gehad). Er klopt nog steeds helemaal niks van :F
En ik heb mijn geld ook niet terug. Dat wil ik eerst voordat ik eventueel bestel.

[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 08-12-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
De code stond nog niet op actief bij mij, nu deed de code het wel. Helaas nog geen geld terug, ben benieuwd wanneer het bedrag erop staat, heb wel alvast besteld, want zij moeten sowieso toch uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
iPodKiller schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:12:
De code stond nog niet op actief bij mij, nu deed de code het wel. Helaas nog geen geld terug, ben benieuwd wanneer het bedrag erop staat, heb wel alvast besteld, want zij moeten sowieso toch uitbetalen.
En morgen zijn ze failliet en ben jij 2x je geld kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Bij mij doet de code het dus niet, maar ik heb er ook geen tijd bij gekregen vanaf wanneer de code het dan wel zou doen. Ook is het raar dat ze het winkelwagentje al van te voren voor je neerzetten. Heel onhandig, want enkele producten wil ik helemaal niet en één product is het niet beschikbaar en daarvoor hebben ze dan maar een alternatief neergezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Kreeg zojuist onderstaand mail bericht:

Beste ****,

Wij begrijpen wij de teleurstelling m.b.t. deze order, enerzijds had een ieder redelijkerwijs kunnen weten dat dit natuurlijk niet de bedoeling is van de kortingscode die wij hebben aangeboden tijdens deze actie.
Anderzijds moet ik je eerlijk bekennen dat dit een foutje van onze kant is geweest en het niet helemaal fair is dat de 1 wel van deze fout heeft kunnen profiteren en de ander in dit geval jij, niet....

Ik heb je order ********* erbij genomen.

Je order **** bevatte de Playstation Plus Card 365 Day ( productnr: 638178)

Je order ***** bevatte de Playstation Plus Card 365 Day ( productnr: 638178)

Op je nieuw te plaatsen order ontvang je één kortingscode á € 30.-

Code: ******

Geldig t/m 05-01-2015

Gelieve de code te gebruiken ná 17:30uur, dan is deze actief.

Mocht je nog vragen hebben dan zit onze klantenservice voor jou klaar.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team MyCom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
Even over Mycom, kan het hier wel kwijt. Wtf hebben zij met prijzen gedaan, heb het over HDD's. 2 dgn geleden waren ze dik goedkoper dan paradigit, nu zijn ze even wat duurder geworden, vreemd. Heb geen overzicht of dit ook op andere gebieden zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Bij mij is de HDD ook 2 euro duurder. Verder nog steeds geen antwoord.
En de link die ik kreeg naar de winkelwagen met de producten kwam net opeens uit op een 'Bedankt voor uw Bestelling!' pagina. Ik heb echter helemaal niet betaald en op de knop 'bestellen' gedrukt 8)7
Ik heb ook geen mailtje van MyCom gehad dat die bestelling geplaatst zou zijn. Er zit nu dus een phantoombestelling in hun systeem, die betaald zou zijn, maar eveneens niet verzonden zal worden. Er gaat echt van alles mis _O-

@supercop7373
Krijg jij dan niet te weinig. Je had toch 2 bestellingen? De voorwaarden van de actie, waaraan MyCom onterecht hun recht voor annulering van de bestellingen vandaan haalt, zegt niet dat je de kortingscodes per persoon maar één maal mag gebruiken.
Moet jij dan niet 60 euro aan kortinscodes krijgen? Of had je 2x €7,50 korting per bestelling (dus €30 totaal)?

[ Voor 27% gewijzigd door Fleximex op 08-12-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Zojuist gebeld over de terugbetaling. Zou vandaag overgemaakt zijn voor beide orders. We wachten nog even af...

@fleximex. Ik had 2x een PSN 365 besteld met beide keren 15 euro aan codes. (dus 4x €7,50).

[ Voor 41% gewijzigd door supercop7373 op 08-12-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Fleximex schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:39:
Bij mij doet de code het dus niet, maar ik heb er ook geen tijd bij gekregen vanaf wanneer de code het dan wel zou doen. Ook is het raar dat ze het winkelwagentje al van te voren voor je neerzetten. Heel onhandig, want enkele producten wil ik helemaal niet en één product is het niet beschikbaar en daarvoor hebben ze dan maar een alternatief neergezet...
Je kan de bestelling die je geplaatst had opnieuw plaatsen, dat jij dingen koopt die je niet wil is jouw probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
henri86 schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:28:
[...]

Je kan de bestelling die je geplaatst had opnieuw plaatsen, dat jij dingen koopt die je niet wil is jouw probleem :+
Ik had 2 orders gedaan en heb slechts 1 code gekregen. Dan kan ik dus alleen 2x PSN365 in het mandje doen en maar hopen dat die code werkt.

Als je het heel zwart wit bekijkt zou ik dus 2 codes hebben moeten krijgen.

Ik ben benieuwd of eea gaat werken zo.

[ Voor 14% gewijzigd door supercop7373 op 08-12-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Code zou geldig zijn na 17:00 uur. Dacht probeer hem nu vast. Werkte perfect, problem solved, case closed :)

Sony PS4 Dualshock Charging Station 1 € 29,99 8-1-2015
Black Friday klant: xxx xxxxxxen # xxxx 1 € -15,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Brad Pitt schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:32:
Code zou geldig zijn na 17:00 uur. Dacht probeer hem nu vast. Werkte perfect, problem solved, case closed :)

Sony PS4 Dualshock Charging Station 1 € 29,99 8-1-2015
Black Friday klant: xxx xxxxxxen # xxxx 1 € -15,00
heb jij je geld al terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
henri86 schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:28:
[...]

Nee maar die had ik bij de vorige bestellingen ook nooit gekocht. Echter stonden ze er nu wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er nu moeilijk aan de order uitleveren zoals ik die besteld heb? Nu heb ik mijn geld niet en moet ik nogmaals geld aan Mycom overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
ik kijk zojuist even en het staat er bij mij ook bij. Straks even een nieuwe bestelling (proberen) te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Mijn geld is nu ook teruggeboekt. Ik kan echter niet mijn bestelling plaatsen omdat er blijkbaar een bestelling is geplaatst (die phantoombestelling waar ik het hierboven over heb) en nu kom ik met de gegeven link alleen nog maar bij een "Bedankt voor uw bestelling!" pagina. De gekregen kortingscode is (nog steeds) niet geldig.

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 08-12-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Bedrag zou binnen 3 werkdagen erop staan heb ik vanmiddag via mail te horen gekregen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
iPodKiller schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:51:
Bedrag zou binnen 3 werkdagen erop staan heb ik vanmiddag via mail te horen gekregen, ben benieuwd.
zeiden ze tegen mij ook...en het stond er vanmiddag al bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
Ook hier staat het bedrag al op mijn rekening en heb net gebruik kunnen maken van de code (die afgelopen vrijdag nog niet werkte).
Pagina: 1 2 Laatste