Dit is redelijk raar, ik startte battlefield 4 op en alles laadt. Sloom zoals altijd. Als ik ongeveer 30 seconden aan het spelen bent gaat mijn computer uit en start hij opnieuw op. Ik probeer het weer en hij doet hetzelfde, maar dan als ik mijn WW invul bij het inloggen naar mijn PC, restart hij weer. Het is meer dat hij letterlijk uitvalt, alsof er geen stroom is. Ik kijk naar mijn alarmklok en schermen en die zijn niet uitgeweest.
Dit is pittig raar, Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Uiteraard doet hij het nu weer even maar ik verwacht dat als ik zo battlefield 4 opstart hij weer hetzelde doet.
Specs:
Processor: AMD FX-8320
Moederboard: AsRock 970 Extreme 3
Video kaart: 270X Toxxic OC
En een corsair builder CX750 voor mn powersupply.
RAM: 8Gb Kingston
Cooling: Seidon 120m Watercooling
Ik heb gekeken naar of er kabels los zaten en of er een lichtje stopte met branden (videokaart, cooler, andere fans etc,) Online staat er dat het misschien het batterijtje op mn moederboard misschien het probleem is, maar die is pas een half jaar oud >.>
Dit is pittig raar, Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Uiteraard doet hij het nu weer even maar ik verwacht dat als ik zo battlefield 4 opstart hij weer hetzelde doet.
Specs:
Processor: AMD FX-8320
Moederboard: AsRock 970 Extreme 3
Video kaart: 270X Toxxic OC
En een corsair builder CX750 voor mn powersupply.
RAM: 8Gb Kingston
Cooling: Seidon 120m Watercooling
Ik heb gekeken naar of er kabels los zaten en of er een lichtje stopte met branden (videokaart, cooler, andere fans etc,) Online staat er dat het misschien het batterijtje op mn moederboard misschien het probleem is, maar die is pas een half jaar oud >.>
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 16:55 ]