Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Dag Heren,

Ik zit met het volgende:

Op een oud systeem heb ik blijkbaar mijn schijven aangemaakt met een dynamische partitie. Nu heb ik grotendeels van mijn systeem verkocht behalve mijn opslag schijf van 1TB. Nu heb ik mijn HDD aangesloten als een externe HDD en je voelt hem al aankomen, ik kan er niet meer bij... Jullie een idee hoe ik weer bij mijn bestanden kan?

Ik heb bijv. een programma gebruikt om te scannen, zie alle bestanden weer. Wil ik ze recovere... moet ik betalen. Niet echt zin in kan je begrijpen maar als het echt niet anders kan moet ik daar ook maar aan geloven.

Ik ben dus opzoek naar een oplossing hiervoor, had er al over nagedacht om een oud systeem volledig naar dynamische schijven te zetten en mijn schijf er naast hangen, kijken wat er dan gebeurd. Werkt dit?

Alle info is welkom.

b.v.d.

Gr.
Mitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordamski
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 14:23

Noordamski

yibbedi yibbeda

Misschien heb je hier iets aan: http://mypkb.wordpress.co...mic-disks-to-basic-disks/

En geef even wat info over welk besturingssysteem je gebruikte.

If you can't convince them with facts, dazzle them with bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Thematopic: Datarecovery
Hier worden een boel tooltjes genoemd, genoeg die ook gratis kunnen recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bedankt voor de snelle reacties! ik ga is even lezen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
test eerst eens zonder externe behuizing, hij deed het voorheen wel.
tooltjes kunnen je data corrupt maken, dus begin bij de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Met dank aan jullie een tootlje genaamd testdisk gevonden. Deze loopt nu! zal wel even duren... 300gb aan foto's en filmpjes -_- Ik laat jullie weten hoe het gegaan is!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Heren,

Ive got my data back! Terug als in: het staat nu in een backup die ik in windows gewoon kan uitlezen!

helaas niet met een van de tooltjes op die link. Ik heb nu Acronis 2013 met Plus Pack gebruikt om mijn data te back-uppen van de schijf. Met Acronis kan ik ook per bestand de data terug kopiëren direct uit de backup!

vanavond zet ik dus een kopieer slag aan vanuit de backup naar mijn externe hdd. Dan zal ik de final conclusion plaatsen! misschien ook als tip aangeven op het andere forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Data is saved!:)
Pagina: 1