Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:14
Deze heb ik in bestelling staan en zou ook moeten werken (koppelen van USB apparaten en tegelijk laden). Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopke
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-02 23:16
TheByteBoy schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:07:
[...]

Deze heb ik in bestelling staan en zou ook moeten werken (koppelen van USB apparaten en tegelijk laden). Ben benieuwd.
Had deze ook graag besteld
Helaas kun je er niet meer met PayPall betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Intressant, waarop moet je zoeken bij focalprice of dx?
Gebruik ook liever paypall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 19:50

GerkeP

Vragen mag altijd........

http://www.miniinthebox.c...2-0-otg-hub_p2492891.html

Die kun je wel met Paypal betalen

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopke
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-02 23:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgttje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-05 11:22
Staat nergens bij dat die "Hub supports the USB Battery Charging 1.2 Standard (BC 1.2) for charge and data sync functionality". ondersteund. Wel ff op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 13:34
Ik heb er ook een besteld vorige week, staat nu voor levering vandaag. Ben erg benieuwd, heb hiervoor een tijdje een Asus HD7 gehad maar dat was op een gegeven moment niet meer te doen. Was ongelooflijk traag en apps crashte regelmatig, ook geen enkele update meer van Asus. Nu maar wachten op windows 8 apps van Ziggo enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb hem net geen 2 weken in gebruik en ben toch niet helemaal tevreden. Let wel, voor de duidelijkheid: voor 100 euro is het echt wel tof zo een volwaardige pc in tablet vorm.

Maar;
- surfen is soms toch een pain in the ass. Of de oorzaak nu ligt bij de brakke wifi of de cpu dat het verkeer niet aan kan...

- ik koos bewust voor een 7", maar minimum heb je toch 8 nodig precies. De website van (ik dacht) mijn broker komt net niet helemaal op het scherm.

- in desktop mode (die ik enkel gebruik om een flash bestandje te openen en een pdf te openen) loopt zeer snel vast

- batterij is ook niet bijzonder

Daartegen staan natuurlijk de bijzonder grote voordelen van een volledige windows te kunnen gebruiken!

Nu goed, doorgaans is het wel leuk het op de bank te kunnen gebruiken (pfd lezen en YouTube bekijken om wat te studeren voor wat certificaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

hanzer schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:11:

- surfen is soms toch een pain in the ass. Of de oorzaak nu ligt bij de brakke wifi of de cpu dat het verkeer niet aan kan...
Herken ik dus totaal niet, de wifi van de Stream is juist verbazingwekkend stabiel. Ik zou het dan eerder gaan zoeken in de wifi accesspoints die je gebruikt.
- ik koos bewust voor een 7", maar minimum heb je toch 8 nodig precies. De website van (ik dacht) mijn broker komt net niet helemaal op het scherm.
Dat blijft op een 8" net zo, die heeft ook 1200*800 resolutie
- in desktop mode (die ik enkel gebruik om een flash bestandje te openen en een pdf te openen) loopt zeer snel vast
Flash of shockwave? De laatste snap ik, die heeft aan die 1 GByte memory niet genoeg. Aan de andere kant zou ik dat soort ellende helemaal niet op mijn tablet willen draaien.
- batterij is ook niet bijzonder
Ik vind 9 uur werktijd anders erg prettig en een stuk beter dan mijn Nexus 7

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Niet online
Van die wifi ben ik redelijk zeker. Ik werk hier enkel met Mikrotik. En de Stream staat niet bekend om zijn goede wifi.
bv:
http://h30434.www3.hp.com...7-wifi-drops/td-p/4762494
http://h30434.www3.hp.com...e-Kills-WiFi/td-p/4735092
http://h30434.www3.hp.com...-WIFI-issues/td-p/4773607
...

Neen, met die 8 inch bedoelde ik eigenlijk de iPad mini. Die heeft wel een bijzondere resolutie natuurlijk.

Het gaat over flash. Een test module van Sybex. Dat wil je dus wél op je tablet bekijken. In de zetel wat vragen oplossen/studeren:... Daarvoor is zo een apparaat net en deze "ellende" wil je dus net wel op je tablet.

De batterij duur moet ik eigenlijk eerst eens even beter bekijken voor ik daar over klaag. Nu gaat het echt nog over een gevoel, maar geen cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

En de mikrotik op hoog vermogen staan zeker?
Zet die maar eens naar 400 mW ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Niet online
:Y
Ik zal het eens nader bekijken een van deze dagen.

Maar ik wil wel duidelijk zijn: het is een mooi apparaat, zeker gezien de kostprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Stream is gister binnen gekomen. Eerste indruk in kernwoorden: goede bouwkwaliteit voor het geld, zwaar, helder scherm, snel vingerafdrukken, snel, middelmatige app store, wennen aan W8, google implementatie niet heel goed (logisch) Werkt sowieso beter dan welke android tablet van 100 euro ooit, dit is echt een tablet waar je ook wat aan hebt. Even aanzien hoe hij verder bevalt en als het zo goed blijft een case en extra geheugen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhuijben
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 18:43
Gisteren mijn stream 7 ontvangen: leuk apparaatje :)

De eerste paar uur werkte mijn wifi prima, maar daarna kreeg ik wat storingen.
(Ik heb o.a. alle updates vanaf de HP site geinstalleerd)

Uiteindelijk heb ik de nieuwere wifi drivers van
http://www.dell.com/suppo...8-pro-3845-tablet/drivers
geinstalleerd (zelfde wifi hardware) en sindsdien gewoon betrouwbaar.

Installeren van de driver wil niet direct via de setup, maar je kan kiezen voor 'extract'. Daarna kan je zelf in de Windows Device manager kiezen voor 'update drivers' en vervolgens zelf de subdirectory 'drivers\production\Windows8.1-x86\WLAN-Driver' kiezen. Windows vindt dan direct de drivers en update ze voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 10:28

Ursamajor

Astrofotograaf

Hoe leuk geprijsd deze tablet ook is, het is en blijft Windows... met alle voor en nadelen.
Vind het ook een leuk ding, alleen de bezels zouden wat mij betreft wel smaller mogen.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Tja, ik zie dat weer anders. Voor mij is het bijvoorbeeld compleet onduidelijk waarom mensen een tablet kiezen die android of ios draait. Met een Windows tablet kan je juist zo goed als alles wat je ook met je huis-tuin-keuken pc kan doen.
Waarom je dan gelimiteerd wil zijn door te kiezen voor android of ios is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhuijben
Ursamajor schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:43:
Hoe leuk geprijsd deze tablet ook is, het is en blijft Windows... met alle voor en nadelen.
Vind het ook een leuk ding, alleen de bezels zouden wat mij betreft wel smaller mogen.
Als ik hem vergelijk met mijn 2 jaar oude surface dan mis ik juist de breder bezels... De swipe-in vanaf de lange zijdes gaan veel lastiger. Al denk ik dat dit vooral komt door het net opstaande randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:42
Vandaag binnengekregen. Het eerste wat mij opvalt is behoorlijke backlight bleeding. Bij het browsen is bijvoorbeeld goed te zien dat het scherm aan één kant een stuk helderder is (de kant met het windows-logo bij mij). Ik las er nog niks over in het topic maar ik vind het storend zichtbaar. Wat zijn jullie ervaringen?

HP Stream 7

Let niet op de horizontale strepen, dat is een conflict tussen de sluitertijd / refreshrate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
Tja, dat zie ik ook wel, het blijft een goedkoop tablet, ergens wordt er bezuinigd. Persoonlijk stoor ik me daar niet zo aan. Meer aan de vingerafdrukken die iemand hier eerder al noemde, enige tablet dat ik dagelijks schoon maak. Misschien ga ik een keer een fatsoenlijke screenprotector kopen.

Heb er nu twee, de eerste kwam met iemand mee uit de US. De tweede is een EU model van Microsoft NLstore. Deze laatste gaat veel lager in minimale brightness, wordt zelfs even helemaal zwart. Daarna wordt hij weer wat lichter zodat je nog wel iets kan zien, maar in vergelijking met mijn eerste Stream 7 is dat nog steeds een stuk lager...
hanzer schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:20:
Neen, met die 8 inch bedoelde ik eigenlijk de iPad mini. Die heeft wel een bijzondere resolutie natuurlijk.
Ja, 1024×768, nog lager dan de Stream 7. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Heeft iemand al bluestacks aan de praat? Ik krijg een foutmelding over geheugen bij het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

jeroen.ijmuiden schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:03:
Heeft iemand al bluestacks aan de praat? Ik krijg een foutmelding over geheugen bij het installeren.
Dat gaat niet werken, BS geeft zelf aan dat 2 GByte memory minimum is ;)

http://support.bluestacks...nstallation-requirements-

[ Voor 15% gewijzigd door GerkeP op 06-01-2015 22:28 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Jammer, moet ik alsnog wacht tot ziggo eindelijk een app heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:26:
Jammer, moet ik alsnog wacht tot ziggo eindelijk een app heeft.
Zelf iets fabriceren met TV-Headend of DVB-logic ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:16
Het lukt me neit om het gratis jaar Office 365 te activeren.
Ik klik op de tile, daarna krijg ik drie keuzes waaronder activeren en proberen, maar geen van deze beide lukt. Ik merkte op dit forum dat ik niet de enige was met dit euvel.

Vandaag dus maar naar de helpdesk van Microsoft gebeld. Wat een soep is me dat zeg. Een uur aan de lijn gehangen, 8 keer !!!! (ik heb geteld) doorverbonden geweest. Uiteindelijk komt het erop neer dat ze me niet kunnen helpen. Het jaar gratis office is verbonden met de installatie op de Stream 7, maar blijkbaar is er dus iets fout met mijn installatie.

Hun raad was : HP contacteren en vragen om een herinstallatie...zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 15:45
Vorige week heb ik ook een uur en een kwart aan de lijn gehangen, en ook zo'n 6 mensen gesproken waarvan niemand er iets aan heeft kunnen doen. Zelfs heeft iemand met RDP naar het probleem proberen kijken.
Best triest dat ze niet gewoon met een druk op een knop iemand een jaar Office 365 kunnen geven om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.gelder
  • Laatst online: 26-11-2022
Xtuv schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:39:
Vandaag binnengekregen. Het eerste wat mij opvalt is behoorlijke backlight bleeding. Bij het browsen is bijvoorbeeld goed te zien dat het scherm aan één kant een stuk helderder is (de kant met het windows-logo bij mij). Ik las er nog niks over in het topic maar ik vind het storend zichtbaar. Wat zijn jullie ervaringen?

[afbeelding]

Let niet op de horizontale strepen, dat is een conflict tussen de sluitertijd / refreshrate ;)
Dit was mij ook al opgevallen. Het is goed te zien dat de linkerkant niet helemaal wit is, maar gelig bij een witte achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:42
b.gelder schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:01:
[...]
Dit was mij ook al opgevallen. Het is goed te zien dat de linkerkant niet helemaal wit is, maar gelig bij een witte achtergrond.
Ik lees het nu ook in de review van AnandTech. Mocht ik de enige geweest zijn met het 'probleem' had ik het aangekaart bij HP/Microsoft. Gezien de prijs kan ik er mee leven, maar mooi vind ik het niet.

Interessante ervaring dat Windows 8.1 op een tablet :) Heb een iPad en een Android-telefoon en Windows 7 op de pc, dus 'nieuw' voor mij.

Wel leuk om mee te experimenteren. Heb Steam er al op staan, heb tal van indie games die grafisch niet veel eisen - nu nog een geschikte controller die ik aan de tablet kan 'mounten' en dan lekker gamen op de bank. Ook leuk met Steam in home streaming denk ik!

Ben overigens ook wel snel tegen sommige 'Windows' dingen aangelopen. Kreeg na een paar uur een bsod en spontane reset, zonder iets spannends te doen. En als ik de Xbox Metro app open en wat heen en weer scroll wordt de tablet ontzettend traag, blijft het beeld hangen en knalt de app eruit..

Het app aanbod in de MS store is ook waardeloos. Ik heb nog iets van 24 euro over, vanwege Xbox 360 'punten' die ik niet heb uitgegeven, maar ik heb geen idee waar ik het aan op moet maken 8)7
Tips voor goede games - die werken op de Stream 7 - zijn welkom!

[ Voor 9% gewijzigd door Xtuv op 07-01-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:36

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Toch maar even een poging gemaakt met Office 365 en in eenmaal zonder enig probleem kunnen activeren.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 14:52
Dwezz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:15:
Het lukt me neit om het gratis jaar Office 365 te activeren.
Ik klik op de tile, daarna krijg ik drie keuzes waaronder activeren en proberen, maar geen van deze beide lukt. Ik merkte op dit forum dat ik niet de enige was met dit euvel.

Vandaag dus maar naar de helpdesk van Microsoft gebeld. Wat een soep is me dat zeg. Een uur aan de lijn gehangen, 8 keer !!!! (ik heb geteld) doorverbonden geweest. Uiteindelijk komt het erop neer dat ze me niet kunnen helpen. Het jaar gratis office is verbonden met de installatie op de Stream 7, maar blijkbaar is er dus iets fout met mijn installatie.

Hun raad was : HP contacteren en vragen om een herinstallatie...zucht!
Had ik ook, en wat was de oplossing? In IE staat er een "blauw" icoontje rechts naast het slotje in de url balk. Iets met "Blocked content"/privacy Even aan klikken en dan werkt de activatie pagina wel...
Ik denk dat dit komt vanuit de gesynchroniseerde instellingen van mijn pc, daar heb ik dit zo ingesteld.

[ Voor 5% gewijzigd door wauwwie op 11-01-2015 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Hier is geen icoontje of slotje te bespeuren in IE. Ook heb ik het met Firefox als standaardbrowser geprobeerd, maar dat geeft geen verschil.
Ook verschijnt de website in het Frans, terwijl mijn instellingen wel degelijk overal op Nederlands (België) staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
De geluidskwaliteit is echt om te janken. Storing uit de headphone uitgang in vorm van piep. Het ding kost niet veel maar dit is echt een grote irritatie. Gewoon een kwestie van afscherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

jeroen.ijmuiden schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:51:
De geluidskwaliteit is echt om te janken. Storing uit de headphone uitgang in vorm van piep. Het ding kost niet veel maar dit is echt een grote irritatie. Gewoon een kwestie van afscherming.
Omdat hier al eerder over geklaagd werd, heb ik dit op 3 verschillende uitgetest. Nergens last van hier, dus gewoon garantie claimen en apparaat omruilen, of eerst eens een andere headset uitproberen, want die kan natuurlijk ook gewoon kapot zijn ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
GerkeP schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:28:
[...]

Omdat hier al eerder over geklaagd werd, heb ik dit op 3 verschillende uitgetest. Nergens last van hier, dus gewoon garantie claimen en apparaat omruilen, of eerst eens een andere headset uitproberen, want die kan natuurlijk ook gewoon kapot zijn ;)
Net gebeld met microsoft en garantie geclaimd. Ik ben benieuwd of de andere beter is. Ivm de 99 euro wel wat lastiger omdat het een omruiling is, verder wel netjes via de telefoon. Veel beveiliging ook met verificaties via mail en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325161

Volvados schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:12:
Hier is geen icoontje of slotje te bespeuren in IE. Ook heb ik het met Firefox als standaardbrowser geprobeerd, maar dat geeft geen verschil.
Ook verschijnt de website in het Frans, terwijl mijn instellingen wel degelijk overal op Nederlands (België) staan.
Ik las op amazon.com (reviews) of ergens anders, kan de bron niet terug vinden, dat je virus scanner ff moet deblokkeren.

Hoop dat het lukt, was is een fantasch "kleine alles kunner. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 23:07
Heeft er iemand toevallig al een knappe screenprotector kunnen vinden voor de stream7?
Zie op ebay genoeg maar als ik het commentaar over deze protectors lees is het niet veel soeps.
Skinomi.com heeft wel wat leuk spul maar weer aardig aan de prijs inc. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:14
TheByteBoy schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:07:
Ik heb het bovengenoemde USB apparaatje binnen. Korte impressie:
- levertijd 10 dagen, valt dus mee
- bouwkwaliteit goed
- door de meegeleverde microusb naar usb adapter te gebruiken werkt het apparaatje als gewone 4 poorts usb 2.0 hub aan mijn laptop
- gekoppeld met de Stream7 (dus stroomadapter HP -> usb apparaatje -> stream7) zie ik het volgende met schuifje op stand 2:
-- zonder usb apparaten ingeprikt begint de batterij meteen met opladen
-- met usb apparaten ingeprikt hangt het zo te zien van het aantal usb apparaten af of de hoeveelheid stroom die ze verbruiken, of Windows/BatteryBar aangeven dat de batterij wordt opgeladen.
-- met alleen een muis zegt Windows/BatteryBar dat de batterij wel wordt opgeladen
-- met meer apparaten zegt Windows "aan netstroom, accu wordt niet opgeladen". Ik heb de tablet zo een uur laten staan, het percentage beschikbare batterij bleef exact hetzelfde, dus niet omlaag maar ook niet omhoog.
-- alle geteste USB apparaten werken prima (2 muizen, toetsenbord met ingebouwde USB hub, USB stick 32GB, Sitecom USB naar 100Mbps netwerk adapter)

Dus al met al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Vandaag is de oude tablet opgehaald en de nieuwe afgeleverd. Ook deze heeft het en als bonus zit hij ook nog eens slecht in elkaar. Scherpe randjes rondom............ Als er geen geluid wordt geproduceerd dan is de uitgang stil maar zodra er een pingeltje of muziek uit komt dan hoor je een ruis en piep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
TheByteBoy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:07:
[...]

Ik heb het bovengenoemde USB apparaatje binnen. Korte impressie:
- levertijd 10 dagen, valt dus mee
- bouwkwaliteit goed
- door de meegeleverde microusb naar usb adapter te gebruiken werkt het apparaatje als gewone 4 poorts usb 2.0 hub aan mijn laptop
- gekoppeld met de Stream7 (dus stroomadapter HP -> usb apparaatje -> stream7) zie ik het volgende met schuifje op stand 2:
-- zonder usb apparaten ingeprikt begint de batterij meteen met opladen
-- met usb apparaten ingeprikt hangt het zo te zien van het aantal usb apparaten af of de hoeveelheid stroom die ze verbruiken, of Windows/BatteryBar aangeven dat de batterij wordt opgeladen.
-- met alleen een muis zegt Windows/BatteryBar dat de batterij wel wordt opgeladen
-- met meer apparaten zegt Windows "aan netstroom, accu wordt niet opgeladen". Ik heb de tablet zo een uur laten staan, het percentage beschikbare batterij bleef exact hetzelfde, dus niet omlaag maar ook niet omhoog.
-- alle geteste USB apparaten werken prima (2 muizen, toetsenbord met ingebouwde USB hub, USB stick 32GB, Sitecom USB naar 100Mbps netwerk adapter)

Dus al met al tevreden.
Ik gebruik op werk wel eens een normale usb oplader, welke niet genoeg vermogen heeft om de tablet op te laden met het scherm op 100% helderheid. Als ik de helderheid naar 30% zet wordt de batterij wel opgeladen. Duurt alleen 4-5 uur met gebruik om de batterij weer nar 100% op te laden, maar het werkt wel. Lijkt sterk op het gedrag dat jij beschrijft.

Op naar de 3A USB adapters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 14:11
jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:37:
Vandaag is de oude tablet opgehaald en de nieuwe afgeleverd. Ook deze heeft het en als bonus zit hij ook nog eens slecht in elkaar. Scherpe randjes rondom............ Als er geen geluid wordt geproduceerd dan is de uitgang stil maar zodra er een pingeltje of muziek uit komt dan hoor je een ruis en piep.
Heb hier het zelfde! Alsof je een hardeschijf hoort. Ga jij hem nog een keer terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
kevinwalter schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:52:
[...]

Heb hier het zelfde! Alsof je een hardeschijf hoort. Ga jij hem nog een keer terugsturen?
Ik heb ook last van de ruis/piep/irritant geluid. Echter hoor ik dit voornamenlijk op mijn in-ear oordopjes. Gebruik ik een "grote" hoofdtelefoon (een Koss KHPV21 of een CM Storm) dan hoor ik het nauwelijks.

Het lijkt er op dat het een design fout/ontwerp/feature is, wat hoogstens in een nieuwe revivisie of versie aangepakt gaat worden.

Er zijn op e-bay losse bluetooth receivers te vinden. Heeft iemand daar ervaring mee?

Verder ben ik best tevreden over de Stream 7, al kom ik bijna niet uit de Metro omgeving. En komt de Stream trouwens ook bijna niet uit de handen vvan mijn dochter... Ik snap het wel, als je het tegen een el-cheapo android zet dan loopt nu alles wel soepel en werkt het gewoon. Nu alleen het aanbod in de Windows store nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 10:28

Ursamajor

Astrofotograaf

Die Bluetooth receiver specifiek of in het algemeen?
Ik heb er een in de auto die het erg goed doet, alleen helaas maar 1 apparaat tegelijk gepaird kan hebben. Dat is wel lastig als mijn vrouw ook iets wil streamen, dan moet ze eerst weer de pairprocedure door...
Wel iets om even op te letten besefte ik mij achteraf.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-06 15:49
Heeft iemand al en goed alternatieve cover gevonden voor de originele HP/Microsoft cover? Ik ben nog op zoek en ben niet van plan om er 25 euro voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Volgens mij al eerder gepost hier:

http://www.amazon.de/Smar...=1-2&keywords=hp+stream+7

Stuk steviger dan de originele van HP

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-06 15:49
GerkeP schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:04:
Volgens mij al eerder gepost hier:

http://www.amazon.de/Smar...=1-2&keywords=hp+stream+7

Stuk steviger dan de originele van HP
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
wauwwie schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:42:
[...]
Ik heb ook last van de ruis/piep/irritant geluid. Echter hoor ik dit voornamenlijk op mijn in-ear oordopjes. Gebruik ik een "grote" hoofdtelefoon (een Koss KHPV21 of een CM Storm) dan hoor ik het nauwelijks.

Het lijkt er op dat het een design fout/ontwerp/feature is, wat hoogstens in een nieuwe revivisie of versie aangepakt gaat worden.
Bedoel je dat iedereen hier last van zou moeten hebben? Mijn twee Stream 7's hebben dit probleem niet. Op wat voor volume heb je hem dan eigenlijk staan?

Wil je trouwens echt goed geluid dan kan je er beter een USB-DAC aan hangen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door troftnom op 19-01-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
kevinwalter schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:52:
[...]

Hij gaat inderdaad weer terug. Ik ga er niet vanuit dat dit met een software updat op te lossen is en aangezien ik veel klassieke muziek luister is het gewoon te overheersend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:35:
[...]

Hij gaat inderdaad weer terug. Ik ga er niet vanuit dat dit met een software updat op te lossen is en aangezien ik veel klassieke muziek luister is het gewoon te overheersend.
Ik hoor het wel als dit probleem bij jou opgelost wordt. Dan stuur ik hem ook terug. Denk eerder dat dit een productiefout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
kevinwalter schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:54:
[...]

Ik hoor het wel als dit probleem bij jou opgelost wordt. Dan stuur ik hem ook terug. Denk eerder dat dit een productiefout is.
Het gaat niet opgelost worden. Houding van Microsoft is, ach je hebt een office licentie en een tablet voor 30 euro. Gevraagd of ze bekend waren met vele klachten, reactie was letterlijk, ach mensen hebben op internet altijd wel ergens over te zeuren. Zal wel aan mij liggen maar ik vind dat, hoe goedkoop je product ook is, het gewoon goed moet zijn.

Het enige wat je kan doen is net zolang blijven bestellen en terug sturen tot je een goed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Ach, dit heb ik met HTC gehad. 570 euro voor een telefoon betaald en alleen maar problemen.
Ding is 14x terug gestuurd geweest. (Inclusief vervangende)

Hij moet inderdaad gewoon goed zijn. Nou heb ik zelf ook een iPad er naast, die HP was meer om te testen hoe Win 8 op een tablet werkte en office 365 :)

Maar als jij er 1 ontvangt hoor ik t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

https://insider.windows.com/

Dat kunnen we mooi op de tablet gaan uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
idd maar nog geen download beschikbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

LanciaThema schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:33:
idd maar nog geen download beschikbaar??
Volgende week ergens geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Tweede is ook terug. Werd net gebeld door de microsoftstore, of ik het niet nog een keer wilde proberen en dan kon ik de tablet voor 79 euro bestellen. Maar gedaan, misschien is deze wel goed en anders dan accepteer ik het denk ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik zie dat hij nu weer €99 is in de microsoftstore:
http://www.microsoftstore...ablet/productID.308686500

Ik wacht alleen even op de bevindingen van diegenen die 'm terug hebben gestuurd voor de problemen met de audiojack, dat is voor mij wel echt een dingetje namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:35
Om de audiojack te ontzien zou het een optie zijn om bluetooth/usb speakers in te zetten.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Installing W10TP via insider.windows.com

He bah, kan niet worden geinstalleerd omdat ik een gecomprimeerd besturingssysteem gebruik.

Eh, een wat?

[ Voor 100% gewijzigd door hjs op 23-01-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
System requirements
Some PC processors and hardware configurations aren’t supported by Technical Preview, including a small number of older, 64-bit CPUs, and some 32 GB and all 16 GB devices running a compressed operating system.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heel goed, en ook niet onbelangrijk misschien.

FYI you can install the Office 365 that came with the tablet as long as you activated/installed it when you had 8.1 on it. Just log into your Microsoft account and you should be able to find your subscription with an "Install" button.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhuijben
jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:37:
Ook deze heeft het en als bonus zit hij ook nog eens slecht in elkaar. Scherpe randjes rondom............
Hoe bedoel je dit?
Ik heb een opstaand randje (licht scherp) rondom het scherm. Aangezien dit gelijk is aan alle kanten nam/neem ik aan dat dit de bedoeling is, maar ik vind het randje wel vervelend. "Hadden ze dit niet op gelijke hoogte kunnen doen ofzo?"

Als dit alleen 'bij dit exemplaar is', dan is het misschien handig er nog wat mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-06 21:45

ralpje

Deugpopje

Hm, ik heb dus echt een tobo / muis nodig om die preview te installeren? Ik heb geen OTG kabel / hub en eigenlijk ook geen behoeft om er een aan te schaffen... Of zitten de juisten drivers inmiddels in de laatste build en kan ik het gewoon installeren zonder randapparatuur?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:35
ralpje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:02:
Hm, ik heb dus echt een tobo / muis nodig om die preview te installeren?
Ik heb geen OTG kabel / hub en eigenlijk ook geen behoeft om er een aan te schaffen...
Of zitten de juisten drivers inmiddels in de laatste build en kan ik het gewoon installeren zonder randapparatuur?
Je hebt naast de preview ook de intel/hp drivers nodig, dat staat ook in die link,
zonder die drivers herkent de preview oa niet de wifi/touch en andere hardware ...

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
rhuijben schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:51:
[...]

Hoe bedoel je dit?
Ik heb een opstaand randje (licht scherp) rondom het scherm. Aangezien dit gelijk is aan alle kanten nam/neem ik aan dat dit de bedoeling is, maar ik vind het randje wel vervelend. "Hadden ze dit niet op gelijke hoogte kunnen doen ofzo?"

Als dit alleen 'bij dit exemplaar is', dan is het misschien handig er nog wat mee te doen.
De achterkant had scherpe randjes, het ding is inmiddels terug naar MS en krijg van de week een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Na alles samen zo'n 1h40m aan de telefoon te hebben gehangen, en met 6 personen te hebben gesproken (inclusief 2x verkeerd doorverbonden :F), is het me eindelijk gelukt om een office 365 account van 1 jaar geactiveerd te krijgen. De laatste persoon was iemand van de Microsoft store die zei dat er mogelijk een verkeerd product was geleverd zonder key. Drie werkdagen later had ik een mail met daarin een link die ik kon gebruiken om de account alsnog te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Als je hibernate wilt toevoegen zodat je snel weer verder kan zonder dat je tablet langzaam leeg loopt als je hem een tijdje niet gebruikt. Volg de Method 2 : Using Registry Editor tutorial hier: http://www.trishtech.com/...ptions-menu-in-windows-8/
Pas toen kreeg ik hibernate als keuze onder de powerbutton, andere tips voor de hibernate optie toe te voegen werkten niet. Connected standby heeft soms toch een nadelig effect op de accuduur, vandaar dat ik dit toch regelmatig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik heb 'm vandaag ook binnen gekregen. Ik krijg wel sterk de indruk dat het een refurbished machine is aangezien er al vingerafdrukken op zaten en een krasje op de achterkant. Verbaast me eigenlijk niets gezien de hoeveelheid exemplaren die teruggestuurd worden. Ook deze heeft enorme static op de koptelefoon aansluiting, dus wellicht gaat ie weer terug. Nu eerst maar even windows 10 erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Eerlijk gezegd verbaast me dat wel. Zo'n exemplaar hoor je als refurbished te verkopen, niet nieuw. Zou dat toch niet accepteren, werkt je Office 365 activatie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Activatie werkt wel, maar zou kunnen verklaren waarom die van volvados niet lukte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 16:09

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

ook een stream gekocht bij microsoft voor 99 euro, gewoon uit nieuwsgierigheid
echt verbazingwekken dat je daadwerkelijk voor dat geld bijna een complete pc inclusief windows koopt
alleen toetsenbord en muis moet je nog apart kopen
aanrader, bevalt mij beter dan android tablet

enige nadeel was dat het een nederlandse versie is, ik heb inmiddels alle settings die ik kon vinden op US-english gezet en daarmee is gelukkig bijna al het nederlands eruit

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7356/16217440970_930f9102ef_c.jpg
HP stream

weet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 656221

Ik lees dat er nogal wat problemen zijn met de 3.5 mm jack. Zijn hier veel mensen bekend met dit probleem? Ik zit eraan te denken om een stream te bestellen, maar die ruis is een beetje een deal breaker.
Aangezien de tablet een usb aansluiting heeft zou een klein usb geluidskaartje eraan hangen theoretisch gezien de oplossing kunnen zijn. Zoiets als dit: http://www.allekabels.nl/...663/jack-usb-adapter.html

Is er toevallig iemand die dit al geprobeerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

_Dune_ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:18:
Toch maar even een poging gemaakt met Office 365 en in eenmaal zonder enig probleem kunnen activeren.
Zou wel handig zijn, wat je handelingen nu precies waren. :)

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:36

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

kevinl schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:37:
[...]
Zou wel handig zijn, wat je handelingen nu precies waren. :)
Dat ging eigenlijk geheel vanzelf, Office 365 opstarten, daarna verschijnt er een melding dat ik tot ik meen mei/juni 2015 de tijd heb om een account aan te maken op Office 365 met toebehoren en daar een jaar vrij gebruik van kan maken. Verder geen moeilijke omwegen, recht toe recht aan stappen doorlopen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

_Dune_ schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:59:
[...]

Dat ging eigenlijk geheel vanzelf, Office 365 opstarten, daarna verschijnt er een melding dat ik tot ik meen mei/juni 2015 de tijd heb om een account aan te maken op Office 365 met toebehoren en daar een jaar vrij gebruik van kan maken. Verder geen moeilijke omwegen, recht toe recht aan stappen doorlopen.
Ok bedankt voor de duidelijke toelichting. Omdat in dit topic die issue zich speelde en elke keer niet op in werd gegaan hoe het wel lukte. Ik ga er nu ook van uit dat de activitering rechtstreeks gekoppeld is aan de stream 7 en ik die niet mee kan nemen naar mijn surface pro 3 :)

Maar 99 eur is echt een mooi prijsje voor een volwaardige pc.

[ Voor 4% gewijzigd door kevinl op 11-02-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Normaal zou je de install van office wel kunnen deactiveren op office.com, om hem dan op een andere pc te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335290

Weet iemand of de Office 365 ook op een ander toestel kan geactiveerd worden?

Ik zou hem willen activeren op mijn desktop. De Stream 7 zou voor mijn gebruik geen office nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Staat er niet voor één tablet en één pc op de site als je inlogt bij waar je automatisch verlengen kunt uitzetten?

• troftnom
Dat was wel zo, maar de tablet apps zijn bij mijn weten recentelijk allemaal gratis geworden (geen licentie meer voor nodig). De Stream 7 telt als PC trouwens, niet als tablet. Je office install kan standaard gedeactiveerd worden en op een ander apparaat geinstalleerd worden. Geloof niet dat het dus gebonden aan de Stream &.

• GerkeP

GerkeP

troftnom schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:20:
Dat was wel zo, maar de tablet apps zijn bij mijn weten recentelijk allemaal gratis geworden (geen licentie meer voor nodig). De Stream 7 telt als PC trouwens, niet als tablet. Je office install kan standaard gedeactiveerd worden en op een ander apparaat geinstalleerd worden. Geloof niet dat het dus gebonden aan de Stream &.
De Stream 7 geldt wel degelijk als Tablet, niet als PC ;)
Ik heb zelf een Home abonnement en heb dat ook nagevraagd om zeker te zijn.
Mijn Surface Pro 3 geldt wel als PC.
Scherm < 10" is tablet volgens MSFT, vandaar ook dat op de 10,1" schermen je wel een aparte licentie nodig hebt.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429371

----

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 429371 op 08-06-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:40
hoe verhoud dit zich tot de pipo w7 eigenlijk? die kun je voor 80 euro van amazon afhalen en heeft bijna dezelfde specs (volgens mij zelfs usb3)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
GerkeP schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:22:
[...]
De Stream 7 geldt wel degelijk als Tablet, niet als PC ;)
Ik heb zelf een Home abonnement en heb dat ook nagevraagd om zeker te zijn.
Mijn Surface Pro 3 geldt wel als PC.
Scherm < 10" is tablet volgens MSFT, vandaar ook dat op de 10,1" schermen je wel een aparte licentie nodig hebt.
Thanks, niet verwacht, maar inderdaad nu ook op een extra PC staan (Surface Pro)! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

justice strike schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:46:
hoe verhoud dit zich tot de pipo w7 eigenlijk? die kun je voor 80 euro van amazon afhalen en heeft bijna dezelfde specs (volgens mij zelfs usb3)
Maar is deze ook met Office 365?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Volgens hun site wel:
http://www.pipo.com/product.php?id=161

Office included: office 365 , 1 year subscription

ik moet zeggen... voor 80 euro worden die tablets bijna weggooi speelgoed (wanneer komen de wekelijkse kranten op tablet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Ik vind persoonlijk het verschil te klein om niet voor de stream 7 te gaan. Als je hier besteld heb je dat ding binnen een paar dagen. Daarnaast heb ik ok Dx geen enkele verwijzing naar die Office gezien. Het zou goed mogelijk moeten zijn. Maar ik zou het niet wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-06 21:45

ralpje

Deugpopje

justice strike schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:57:

ik moet zeggen... voor 80 euro worden die tablets bijna weggooi speelgoed (wanneer komen de wekelijkse kranten op tablet :))
www.blendle.nl ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
sorry ik bedoel de krant op een weggooi tablet (die je op tablet koopt bij de ako)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:29
Ik heb 'em gisteren ook ontvangen.. Het 1e wat opvalt is de dikte en het gewicht, persoonlijk vind ik dit een positief iets.

Daarnaast valt op hoe soepel Windows loopt. Ik heb nog niet met W8 gewerkt, maar de Metro interface is prima voor deze tablet.. De kleuren zijn relatief flets, maar dat komt wellicht omdat ik niets anders gewend ben dan iPads op het werk..

Browsen, de Netflix app en ook bepaalde spellen draaien prima..! Ik ben er onwijs blij mee. Ik had nog geen hoesje besteld, twijfel nog over de officiele..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Mijn ervaring is ook erg positief op de hoofdtelefoon uitgang na. Enige wat ik afentoe heb is dat de websites niet in z'n geheel weergegeven worden maar dat de zijkanten eraf gehakt worden. Ook werken bij sommige sites de knoppen niet, bijvoorbeeld die van world press photo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-06 10:31
rscheper schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 07:40:
Ik heb 'em gisteren ook ontvangen.. Het 1e wat opvalt is de dikte en het gewicht, persoonlijk vind ik dit een positief iets.

Daarnaast valt op hoe soepel Windows loopt. Ik heb nog niet met W8 gewerkt, maar de Metro interface is prima voor deze tablet.. De kleuren zijn relatief flets, maar dat komt wellicht omdat ik niets anders gewend ben dan iPads op het werk..

Browsen, de Netflix app en ook bepaalde spellen draaien prima..! Ik ben er onwijs blij mee. Ik had nog geen hoesje besteld, twijfel nog over de officiele..
Als je zoekt op amazon in dit topic krijg je een linkje naar de Duitse Amazon. Daar is een partij die een alternatieve cover heeft. Kost 11 euro met 3 euro verzendkosten. Schijnt beter en steviger te zijn dan de originele die zijn 25 euro niet echt waard schijnt te zijn.

Ik heb hem zelf ook besteld en samen met de Stream 7 moet deze voor het weekend binnen zijn. Ben zelf ook wel benieuwd nu naar het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Robkazoe schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:40:
[...]

Als je zoekt op amazon in dit topic krijg je een linkje naar de Duitse Amazon. Daar is een partij die een alternatieve cover heeft. Kost 11 euro met 3 euro verzendkosten. Schijnt beter en steviger te zijn dan de originele die zijn 25 euro niet echt waard schijnt te zijn.
Helaas heeft de duitse site geen PayPayll of iets dergelijks.. Echter wel een goede tip, ik ga verder zoeken.. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Robkazoe schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:40:
[...]

Ik heb hem zelf ook besteld en samen met de Stream 7 moet deze voor het weekend binnen zijn. Ben zelf ook wel benieuwd nu naar het product.
hardware-lover in 'productreview: HP Stream 7 - 5701nd Zwart review door g_v_g'

Iets voordeliger in aanschaf: http://www.amazon.de/gp/p...psc=1&smid=A3KXSBFQ19FUJU

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 19-02-2015 15:54 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
rscheper schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:51:
[...]

Helaas heeft de duitse site geen PayPayll of iets dergelijks.. Echter wel een goede tip, ik ga verder zoeken.. Bedankt!
Om de Stream te krijgen heb je toch een creditcard nodig bij de MS Store? Dan kun je die toch ook gebruiken bij Amazon.de? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Robkazoe schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:34:
[...]

Om de Stream te krijgen heb je toch een creditcard nodig bij de MS Store? Dan kun je die toch ook gebruiken bij Amazon.de? O-)
De MS store werkt ook met Paypal :)

Ik heb wel wat issues met de aan/uit knop.. in 1e instantie ging 'ie keurig in de slaapstand na indrukken aan/uit knop.. Als ik het nu doe geeft hij het scherm met 'sleep om laag om uit te zetten'.. Lijkt me niet de bedoeling..

Instellingen in het configuratiescherm staan wel goed, vreemd genoeg.. Via de 'Charms bar' werkt het prima om te kiezen voor slaapstand..

EDIT: Vreemd genoeg gaat het nu weer goed, heb ingsteld dat er geen wachtwoord vereist is na het uit de slaapstand halen en heb de tablet gereboot.. of dit daadwerkelijk de oplossing is; lijkt me stuk.

Maar goed, het werkt.. Nog steeds heel happy! Blijft heerlijk snel werken en reageren, ook heb ik geen last van de hoofdtelefoonuitgang, ondanks oordopjes van 89 cent bij de Action, wellicht dat deze al dusdanig slecht zijn dat ik het verschil niet hoor ;)

[ Voor 65% gewijzigd door rscheper op 19-02-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb de Stream 7 even mogen testen. Maar ook al zet je hem helemaal uit, binnen vijf seconden is hij gestart. Dus daar zit niet echt een hele grote belemmering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-06 18:55
Heeft iemand ervaring met een goede stylus/pen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Akemi schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:03:
Heeft iemand ervaring met een goede stylus/pen ?
Nee, waarom zou je dat willen?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Een muis is imho beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-06 18:55
Als je hem in de hand hebt lijkt me het wel handig in desktop mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Nog steeds geen case kunnen vinden.. de opgemerkte IVSO uit Duitsland zou ideaal zijn, maar geen Paypal optie.. De versies van amazon.com of co.uk versturen niet naar NL en hebben geen paypal.

Ebay bevat een aantal, maar zijn pas leverbaar tussen 5 en 30 maart (op zijn vroegst).. De originele zwarte is ondertussen ook uitverkocht op de Microsoft Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Ik heb vorige week deze besteld http://www.aliexpress.com...o-for-hp/32251003118.html. Ben benieuwd, kost niet veel dus durf de gok wel te wagen.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Geen meldingen dat je de HP Stream 7 hebt besteld of hebt ontvangen!