Toon posts:

Gezocht persoon inZürichvoor wat eenvoudig soldeerwerk.

Pagina: 1
Acties:
  • 653 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi, Ik hoop dat ik het hier op de juiste plaats zet.

Een vriendin van me in Zürich (Zwitserland) heeft 3 keyboards, allen met een door de kat doorgebeten usb kabel. Ik zoek iemand die dat kan repareren. Even draden aan elkaar solderen en / of een nieuwe usb stekker solderen. (materiaal stuur ik desgewenst op)

Ben je / of ken je een tweaker in omgeving Zürich die een soldeerbout heeft en dit wil doen voor een acceptabele vergoeding, geef me dan svp een seintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 21:48
Voor een paar euro heb je nieuwe. Minder dan de acceptabele vergoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
https://www.alternate.de/...statur/html/product/57523?

Lijkt mij een voordelige oplossing... of loop een plaatselijke computershop binnen, die hebben ook vast wel wat goedkope OEM toetsenborden oid. Of het moet toevallig een heel duur toetsenbord zijn wat is doorgebeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Misschien een stom idee, maar waarom geen draadloos toetsenbord nemen?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het meedenken voor een goedkope oplossing. Ik kan er echter niets mee. Ik zoek geen goedkoop keyboard maar een oplossing voor de huidige.

Ik zal je de details besparen maar het betreft hier 3x Logitech K740 Illuminated.
Alle drie zeer recent aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Misschien is dit topic wat?
Leren solderen

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja,
Leren solderen heb ik niet nodig. Ik ben zelf een handig persoon die frequent dingen voor anderen doet voor niks of voor een appel en een ei om ze uit de brand te helpen.

Als ik die keyborden hier zou hebben waren ze al lang weer in orde maar helaas ik zit in Nederland en deze vriendin 800 km verderop.

Ik zoek op die locatie iemand zoals ik die z'n hand niet omdraait voor zo'n simpel soldeerwerkje of iemand die een adresje weet rondom Zürich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

affiak moet je dat in vraag en aanbod regelen niet in EL
http://tweakers.net/aanbod/

een adresje? http://www.my-hammer.de/

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Ik bedoelde leren solderen voor je vriendin.

Zit er dan geen elektronicawinkel of een radio/tv winkel met een eigen reparatiedienst in de buurt?

En misschien kan je een losse kabel bij Logitech bestellen waardoor het alleen nog maar schroefwerk wordt.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, ik denk niet dat je hier veel mensen zult vinden in de buurt van Zurich; bovendien moet dit eigenlijk op V&A ipv in de fora.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.