Wat ik momenteel heb is het volgende
Aopen H500E kast
550W Power Supply
Asus M4N78 PRO moederbord
AMD X4 9950 processor
4x 2Gb geheugen
250Gb harddisk Western Digital
256GB Samsung 840 series Pro
1TB Western Digital
2x Samsung S223 SATA DVD±RW (1 aangesloten)
Asus EN9600GT HTDI 512Mb videokaart
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een goede pc die zonder problemen virtualisatie aan kan, moet met gemak 3 tot 5 machines aan kunnen (Windows en Linux).
Wat ik verder veel gebruik is Photoshop en Illustrator, ivm het bouwen van websites.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW)
Samsung S223 SATA DVD±RW
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet stil zijn en goed koelen.
Waar ik zelf aandacht
Fractal Design Define R5 Titanium Window
Of de
Fractal Design Define R4 Pearl Titanium Grijs - Window
Een i7.
Zelf dacht ik ook aan om 16gb ram te nemen omdat ik nu met 8gb wel eens te kort kom.
Een videokaart waar eventueel 3 schermen op aan gesloten kan worden, heb nog een Acer van 20”over met DVI aansluiting zou mooi zijn als die er ook op kan.
Omdat ik verder niet zoveel verstand heb van wat goed is zou ik graag jullie hulp willen hebben.
Aopen H500E kast
550W Power Supply
Asus M4N78 PRO moederbord
AMD X4 9950 processor
4x 2Gb geheugen
250Gb harddisk Western Digital
1TB Western Digital
2x Samsung S223 SATA DVD±RW (1 aangesloten)
Asus EN9600GT HTDI 512Mb videokaart
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een goede pc die zonder problemen virtualisatie aan kan, moet met gemak 3 tot 5 machines aan kunnen (Windows en Linux).
Wat ik verder veel gebruik is Photoshop en Illustrator, ivm het bouwen van websites.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW)
Samsung S223 SATA DVD±RW
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet stil zijn en goed koelen.
Waar ik zelf aandacht
Fractal Design Define R5 Titanium Window
Of de
Fractal Design Define R4 Pearl Titanium Grijs - Window
Een i7.
Zelf dacht ik ook aan om 16gb ram te nemen omdat ik nu met 8gb wel eens te kort kom.
Een videokaart waar eventueel 3 schermen op aan gesloten kan worden, heb nog een Acer van 20”over met DVI aansluiting zou mooi zijn als die er ook op kan.
Omdat ik verder niet zoveel verstand heb van wat goed is zou ik graag jullie hulp willen hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door mbenjamins op 29-11-2014 15:28 . Reden: Huidige configuratie toegevoegd ]