Ervaring met Onvo BV

Pagina: 1
Acties:
  • 3.683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met Onvo BV http://onvo.nl?

De prijzen zijn wel heel aantrekkelijk maar de reviews die ik kan vinden zijn alleen heel recent (wat ik niet helemaal vertrouw) en hun webwinkelkeurmerk is (meer) niet geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:25

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

(ik reageer op persoonlijke titel, niet als crew van Tweakers)

Kvk omschrijft " verkoop detailhandel" , dus dat klopt wel aardig. Maar de site schreeuwt bij mij " in 10 minuten in elkaar gezet, pas op!" .
Ik zou er mijn centjes niet naar overmaken in ieder geval ;)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Als je ziet dat op het inschrijf adres meer dan 150 bedrijven ingeschreven staan bij de kvk. Is het denk ik een post adres en is het onduidelijk wie er achter zitten.
http://www.kvk.nl/zoeken/...rchfield=uitgebreidzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:04

Nikeo

Jawelles

Alle alarmbellen gaan af bij deze webshop. Gauw weggaan. Alleen die afbeeldingen die uit verhouding zijn al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Beperking van de aansprakelijkheid
De aansprakelijkheid van vandaagkopen.nl is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Bij een vervanging van het product zal de garantiedatum starten bij de aankoop van het originele product. In elk geval, en voorzover wettelijk toegestaan in het land van aanschaf van het product, is onvo.nl. niet aansprakelijk voor winstderving, gevolgschade, indirecte schade of andere bijzondere vormen van schade.
oops? O-) O-)

vandaagkopen.nl zit in Enschede, deze toko in Den Haag, waarschijnlijk gewoon de voorwaarden etc gekopieerd en deze vergeten te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in het SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
Ik zie geen reden om dit hier niet te doen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.